Reviews over Savudrija

Mooie plek, prachtig appartement maar eg saai

Bewier
    10-8-2017

Prachtg mooi appartement maar erg gehorig. Je hoort de boven/naaste lopen en met stoelen schuiven. Er is de avond weinig te doen op het park. Er is geen bar of gebouw dat open is in de avond. iedereen zit eigenlijk in zijn appartement en dan hoor je elkaar goed. Het is schoon en netjes. Er is airco in de woonkamer maar helaas niet in de slaapkamer. Bed ligt niet lekker en is te klein voor de mannen van 185 cm en langer. Personeel is ontzettend aardig en heeft voor iedereen een vriendelijk woord. Restaurant is duur en deftig. Leuk voor één keer. Complex ligt afgelegen dus wil je uit of op een terrasje zitten jnde avond dan moet je naar Umag (10 km). Zwembad is mooi en schoon. Goed beveiligd ook. Bar bij het zwembad is ook duur en nodigt niet uit voor een past drankjes. Geweldig terrasstrand aangelegd, heel mooi en schoon. Foto's kunnen worden aangepast door touroperator. Al met al kan de beschrijving beter: ontzettend mooi complex maar erg weinig te doen en informatie klopt niet helemaal,

Mooie camping. Met nieuw sanitair

A. Koolmees
    11-5-2017

Mooie plekken die verhard zijn met grint. Goede gratis wifi op hele camping.

Ruim appartement op netjes onderhouden resort.

Twisk
    10-9-2016

Wij zijn hier in juli 15 dagen geweest met onze kids van 7 en 11.

Het appartement was ruim en eenvoudig ingericht.

Het restaurant op het resort ligt direct aan zee, wij hadden half-pension geboekt en vonden het eten goed en gevarieerd. De zee ligt ongeveer 100 meter van de appartementen af, er is geen zandstrand of kiezelstrand maar rotsplateau's.

Wij hebben een jetski gehuurd en ook een waterfiets, is hier allemaal zeer betaalbaar. Ook kun je hier goed snorkelen. Enkele aanraders om naar toe te gaan: Groznjan (25min rijden), Baradine grot en Porec (beide 35min rijden).

Heerlijk blauw

Lin1170
    1-9-2015

De strandbedden van Skiper (spreek uit skie-per) staan klaar en de betonnen trappen en terrassen maken het zwemmen in die mooie blauwe heldere zee van Kroatië wel heel comfortabel. Sporten is gratis en spullen te leen: tennis, zwemmen, fitness, basketball, voetbal. De golfbaan lekker uitgestrekt met loslopende hoenders over de fairway. De appartementen met zeezicht zijn koel en het personeel doet er alles aan om je comfort te geven. Wij kwamen in de hittegolf van juli, en voor de enige slaapkamer (van de drie) zonder airco werd een extra ventilator geregeld. Rustig gelegen buiten de toeristische drukte van Umag, maar met 10 minuten ben je in de gezellige haven. Goede uitvalsbasis voor varen naar Porec en Rovinj en uitstapjes naar Brijuni en Groznjan. Excursies naar Triest en de Lipica-paarden zijn een half uur rijden plus een uur in de wachtrij voor de Schengen-douane... Wij hebben hier nog geen genoeg van en gaan zeker nog eens terug. Dank je wel Skiper.

Mooi complex

Peter Kneuts
    24-9-2014

Zeer luxueus goed afgewerkt privé domein met bewaking. Is enkel toegankelijk voor gasten. Zelfs de toegang tot het zwembad wordt gecontroleerd en een batch is noodzakelijk. Sfeer is nogal kil door aanwezigheid van zeer veel "nieuwe rijken" uit Oostblok landen. Zo werd onze parkeerplaats ingenomen door steenrijke Tsjech. We kregen een andere parking in aanpalend wooncomplex. Ik kreeg de indruk dat het hotelbeheer geen discussies wil met deze privaat eigenaars. Het is ook niet ongewoon dat om 9 uur ' morgens alle de strandstoelen bezet zijn met een achtergelaten handdoek, waarna je merkt dat gedurende uren niemand opdaagt.

We hadden een zeer mooi en net appartement met 2 badkamers en een gigantisch terras. Er ontbrak wel een voldoende grote terrastafel om er optimaal van te genieten. De keuken was ook ingericht met de duurste merken. Alleen ontbrak het wat aan basisuitrusting.

Savudrija scoort een 7,6 uit 10, op basis van 10 reviews