Reviews over Lanterna (bij Porec)

SUPER!

Tessa kiel
    14-8-2017

Wij gingen met onze familie naar camping Lanterna. Super mooie maar ook grote camping.👌🏼

Wij hadden super veel geluk en zaten vooraan bij de camping. Aan de hoofdweg waar heel veel auto's rijden. Maar dat vonden wij niet erg. In de buurt was een sanitair gebouw en aan de andere kant van de straat was er een bakker. Leuke strandjes. Bij de ene plek kon je van een rots springen en bij de andere plek kon je chillen in het zand. Het zwembad: er waren meerdere zwembaden. Het grote zwembad was het mooist. Veel glijbanen, een ijskoud bad en nog veel meer zwembaden bij elkaar! Er was nog een zwembad aan de zee, helaas was dat zout water😓 Maar wel mooi! Bij het grote strand was ook nog een speelatribuut maar helaas niet gratis, net zo als het treintje die over de hele camping rijd. Dit hebben wij niet gedaan.🤙🏼

Prachtige omgeving, indrukkende kust

L
    18-2-2017
    Een heerlijke plek, bijzondere natuur en oude cultuur, lekker eten. Alles was goed, zelfs het weer!!

Mooie plek maar niet het wouw effect

Paul
    8-1-2017
    Niet het wouw effect komt voornamelijk door de toeristen ik snap en vind toeristische plaatsen leuk maar hier is absurd zo druk de dam in Amsterdam is er niks bij daar is het rustig dan

Mooie plek lekker in de schaduw

Yvonne
    17-9-2016

Lanterna camp is een mooie camping.

Mooie zee ook apart strand voor de honden.

Wij zijn nu net terug periode 26 augustus tm 11 september 2016.

Nu wel vreselijk druk op de camping leek wel hoogseizoen, de Duitsers hebben nu ook verspreid vakantie.

Mooie schaduwrijke plek.

Mooie plaatsen in de buurt!

Marielle
    17-8-2016
    Veel mooie steden in de buurt waar het goed toeven in zoals Porec, Novigrad, Rovinj en Pula (zeker doen!). Omdat heel Europa hier vakantie lijkt te vieren is het wel erg druk overal en kun je soms amper je auto kwijt. Vaak zette wij het al buiten de centra zodat we een eindje moesten lopen. De mensen zijn super aardig, waar je ook komt. Je kunt voor relatief weinig geld goed uit eten.
Lanterna (bij Porec) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 106 reviews