Lanterna (bij Porec)

Weer & Klimaat Lanterna (bij Porec)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)11°15°20°23°25°26°22°17°11°
Min. temp. (℃)13°17°20°20°16°12°
Zeewatertemp (℃)10°12°14°16°20°22°26°27°23°20°17°13°
Dagen regen111013131412798121211

Reviews over Lanterna (bij Porec)

• 10Marek21-09-2014

Świetne miejsce

Cudowne miejsce dla dużych i małych

• 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

september 2014

• 8Fam. Broers20-08-2010

Goede camping met alle voorzieningen

fijne camping voor gezinnen; erg leuke tijd gehad. Hele goede en goedkope restaurantjes in de buurt (Tar) Gaan volgend jaar zeker weer!

• 9Omgeving

juli 2010

• 8Mol31-07-2014

Kroatie is gewoon super.

Gewoon doen. Voor ieder wat wils in een mooie omgeving voor jong en oud.

• 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

juli 2014

• 8defraine06-08-2014

aanrader

grote camping maar desondanks vrij rustig. Mooie omgeving en prima onderhouden buurt.

• 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

juli 2014

• 8nicolankhuijzen14-07-2007

grandiose afdaling naar lanterna kan 800 meter genieten als je de afslag naar beneden neemt om naar lanterna te gaan.zeer zeker als men de zon ziet zakken in de zee.???dat is echt schitterend. waanzinnig mooi om naar te kijken en een mooi schouwspel met een wolk zon en zee.

• 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8monique26-08-2008

Prachtig land, maar niet wat wij zoeken.

Wij zijn op 10 juli 2008 op huwelijksreis vertrokken naar kroatie appertementcomplex Laterna. Wij hadden besloten om na heel wat jaren spanje iets anders te zoeken en kwamen in kroatie. Aangekomen overviel ons het prachtige landschap en de warmte van de zon 38 graden. Wij hadden achteraf maar goed ook 10 dagen geboekt. gelijk al aan het begin van aankomst hebben vader en zoon kennis gemaakt met de rotsen en het water en konden direct naar het ziekenhuis. Onze zoon kreeg gelijk 4 hectingen en manlief wordt onder controlen gesteld vanwege dat zijn gehele been onder de schaafwonden en sneeen zat en vanwege zijn stollingsziekte wilden de arts geen risco's nemen. Wij hebben de rest van de vakantie ons prima vermaakt met bootreisjes en de lokalenbewoners te kennen, zeker omdat er veel kroaten in nederland hebben gewoont, werd je snel aangesproken en dat heeft leuke contacten opgelevert. Maar als je ons vraagt volgend jaar weer kroatie zeggen wij tegelijk NEE.

• 9Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met familie in juli 2008

• 7G en P24-07-2006

Lanterna is een vakantiedorp, geen plaats. Je moet het vergelijken als een soort centerparcs.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in juli 2006

• 7Eline28-09-2008

Voor ons was het heerlijk

We zaten in het plaatsje Kastelir 7 km van lanterna vandaan. Je waant je tussen het normale leven van de mensen daar. In het begin erg rustig maar zulke lieve mensen je komt er tot rust. Weinig teristen

• 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 1022-07-2008

Lanterna Camp

Der schönste Campingplatz an nördlichen Adria ! Wir fahren nun seit 27 Jahren nach Lanterna aber gut gemanagt war der Campingplatz noch nie. Ganz gleich ob die Sauberkeit der Waschhäuser, die Freundlichkeit an der Rezeption, es funktionierte heuer alles perfekt. Wer einaml in Lanterna war kommt immer wieder !

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met familie in juli 2007

• 6R. Schulte23-07-2008

Massaal

Mega grote camping. Wij stonden nagenoeg achterop. Grote afstand naar voren 25 min. lopen. Jonge kinderen laat je niet alleen naar voren gaan. Wel een nette camping. Strand bij ons bereikbaar via 155 treden trap. Aan overkant steengroeve met de benodigde lawaai. Omgeving is leuk. Vriendelijke mensen en een schone camping. Als we weer gaan naar Kroatie zoeken wij een kleinere gezellige camping. Echt goedkoop is het land niet, wel goedkoop is het uit eten gaan in de vele restaurantjes in de dorpen en stadjes.

• 8Cultuur
    • 6Stranden