Fazana

Reviews over Fazana

Fantastich

Joke
    11-4-2019

Fazana is een mooie plek.Vanaf Fazana kun je naar veel andere dorpjes in de buurt.Je kunt mooie boottochten maken en dolfijnen spotten.Gezellige kleine leuke dorpjes waar je leuk kunt shoppen en in medulin is het s avonds super gezellig. De mensen in Kroatië zijn gezellig gastvriendelijk en leven zo wat vandaag niet af komt dan morgen maar.De zeeën zijn super helder als je een duikbril opzet kun je ze zo zien zwemmen.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig plaatsje

Fries gezin
    20-8-2018

Fazana is een prachtig oud stadje, met een mooie boulevard waaraan je heerlijk kunt eten. Vooral in de avond erg gzellig.Echt veel winkeltjes zijn er niet. Enkel een paar souvenierswinkeltjes. Geen aanrader voor een dagtrip.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig badplaatsje

Fam Veenstra
    25-9-2017

We waren in Fazana in september wat echt naseizoen is, dus prettig qua drukte en "gedoe". Het was precies gezellig genoeg voor ons. Uiteraard erg toeristisch, maar we liepen niet over de hoofden. Meer dan genoeg keuze wat betreft restaurants en cafeetjes en ijssalons. Vrijwel iedereen spreekt Engels ( zoals in heel Kroatië). Grote supermarkt net buiten centrum richting Pula, groot assortiment en redelijk geprijsd ( Plodine).

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Heel leuk plaatsje

Carolien
    16-7-2017

Gezellig, klein plaatsje om s avonds uit eten te gaan.

Aanrader Restaurant Arboretum, geweldig leuk en gezellig Burger restaurant van grote klasse. Moderne uitgebreide menukaart en verrassend grote bierkaart. Prijzen belachelijk laag. Vooral heerlijk als je de vele pizza-, en pastarestaurants een beetje zat bent. Sfeer 10 Eten 10 Ambiance 10 Personeel 10, hele aardige eigenaren Je moet het zoeken want het ligt niet aan de boulevard maar beetje afgelegen en verborgen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

knus, kleinschalige kustdorpje

Lisa
    4-6-2017

Gezellige klein plaatsje waar vooral aan de baai verschillende restaurantjes zijn waar je heerlijk kunt eten. Mooi (verlicht) looppad loopt langs de zee van camping bi village naar dit plaatsje. Fazana heeft een tiental restaurants en een aantal gelateria. Vissersboten meren hier aan om verse vis te lossen. Authentieke sfeer, kleinschalig. Verwacht geen winkelstraatjes, bars, disco's o.i.d. want het is geen uitgaansplek voor de jeugd.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017
Fazana scoort een 8,2 uit 10, op basis van 141 reviews