Sorteren

Reviews over Zadar

Helemaal Top!

Bregje Schipper
    5-11-2018

Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!

Zeker opnieuw. Aanrader.

Vera
    23-10-2018

Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.

Aanrader!

Elsbeth Van Herck
    14-10-2018

Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)!

Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!

aangename hartelijke B&B

tom
    14-10-2018

hartelijke ontvangst en talrijke handige tips mbt activiteiten in de omgeving.

Overheerlijk Ontbijt.

Alles Super. Volgend jaar voor de derde keer!

Dirk en An
    14-10-2018

Voor een verwenvakantie zonder zorgen en zonder voorbereiding moet je bij Griet en Anri zijn. Een B&B, vlak aan zee, supermooi weer, een supermooi land, supergoeie ontvangst door Griet en Anri, superlekkere vegetarische ontbijten (wij zijn wel vleeseters?!?!) kortom, alles Super! Griet en Anri geven elke morgen nuttige tips over de mooiste plekjes van de omgeving, waardoor elke dag meer dan de moeite waard is. De zeiltocht met Griet en kapitein Iwan en de Bergwandeling met Griet op het eiland Ugljan waren ook onvergetelijk. Bedankt Griet en Anri, en tot volgend jaar !

Zadar scoort een 8,5 uit 10, op basis van 157 reviews