We hebben een aantal aanbieders voor Zadar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zadar voor je op een rij gezet:

Reviews over Zadar

Robert van de Sanden,
    22-12-2018

Wat een super accomodatie. Kwalitatief hoogwaardige kamers, heerlijk eten en supervriendelijke mensen. Nabij de Zee en het centrum van Zadar gelegen. Echt top!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Love this B&B!

Laure Croonenborghs,
    23-11-2018

Top vakantie! Super genoten van het verblijf, lekker eten! Ze waren super gastvrij en helpen je in alles! Deze B&B is de beste die ik al gehad heb en raad ik iedereen aan! Ze zijn ook heel betrokken naar de bewoners toe wat het verblijf aangenamer maakt. Ze weten ook overal de mooiste plekken en leiden je hier graag naartoe! Ook hun ligging is perfect, vlakbij het strand,... De B&B is ook prachtig met de vele planten en bloemen! Love this B&B ❤️

Gereisd met partner in september 2017

Helemaal Top!

Bregje Schipper,
    5-11-2018

Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeker opnieuw. Aanrader.

Vera,
    23-10-2018

Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Aanrader!

Elsbeth Van Herck,
    14-10-2018

Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)!

Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Zadar scoort een 8,5 uit 10, op basis van 158 reviews