Supetar (Brac)

We hebben een aantal aanbieders voor Supetar (Brac) voor je op een rij gezet:

vakanties Supetar (Brac)

We hebben een aantal aanbieders voor Supetar (Brac) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Supetar (Brac)

Relaxt en mooi Brac

Pien en fam.
    11-8-2018

Via touroperator een week verkenning Brac, Supetar geboekt. We verbleven op n verdieping bij een familie met groot balkon. Uitzicht op zee. De jeepsafari en bezoek aan Zlatini rat, zee kajakken en snorkelen op n ander eiland. Allemaal de moeite waard. De haven is supergezellig en de boot (Jadrolina) meert dichtbij aan. Niet té massaal. Tip: waterschoenen mee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Sfeervol klein havenplaatsje

Judith
    3-8-2017

Leuk klein havenplaatsje, met rondom de haven leuke terrassen en heerlijk ijs. Straatjes daarachter wat leuke winkeltjes/restaurantjes. In de avond is er een kleine kinderkermis geopend.

Ferry naar Split vertrekt hier ca 10 keer per dag, er is ook een busstation vanwaar bijvoorbeeld lokale bussen naar Bol gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Zeker een aanrader !

Frans Teuwen
    3-10-2016

Brac is een mooie vakantielocatie, huur een auto en ontdek het mooie eiland. Heel goede restaurantjes. Mooie natuur met prachtige havendorpjes ! Niet boeken voor juni ( te koud ) . De overzet van Split naar Supetar neemt nogal wat tijd in beslag en is buiten de zomervakantie niet zo frequent als tijdens de zomermaanden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi eiland. Mooie stranden

k
    31-7-2012

Mooi eiland, prachtige stranden. Met de boot vanaf Split goed te doen, uur varen voor weinig euro's. Mooie tocht. Leuk haven met verschillende restaurants en ijssalons. Vriendelijke mensen. Wel meer commercieel dan het vasteland.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Dit is het!!!

Ruud
    31-3-2010

Schoon, vriendelijke mensen, kindvriendelijk, mooie natuur, helder water, schattige dorpjes, goede verbinding met Split. Wij zaten in een appartement direct aan zee vlakbij winkels en terrassen en toch rustig! (apartman Nikolina) We komem hier zeker terug!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
Supetar (Brac) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 25 reviews