Stobrec

Reviews over Stobrec

Fantastisch!

Lis Amama
    18-11-2017

Het plaatsje zelf is een klein lief dorpje met wat restaurantjes etc. Aan de overkant van de straat is een prima pizzeria (Perericino). Prima verbinding naar Split (slechts 6 km), de bus stopt praktisch voor de deur. Wijzelf fietsen weleens van Stobrec naar Split, (goed te doen met een electr. fiets) Behalve Split is er genoeg in de omgeving te beleven zoals interessante dagtrips etc., bij de receptie wordt hier graag info over gegeven. Wij zijn al vaker op de camping geweest en zullen zeker weer terugkomen!.

Gereisd Met partner in augustus 2017

kleine boulevard

De levensgenieters
    7-8-2016

Strobec is een kleine boulevard waar enkele restaurants zitten, en een aantal barretjes. Wij vonden het voor 2 avonden wel leuk, maar bij een langer verblijf stalt deze boulevard niet zoveel voor. Ga alleen niet eten bij pizzeria Peperoncino, hier hebben wij een voedselvergiftiging opgelopen van het eten van een pizza.

Gereisd Met partner in juli 2016

Leuk en gezellig klein dorpje.

Mimi
    7-6-2015

Een paar winkeltjes aanwezig en een park met een speeltuintje. Mooi gelegen direct aan zee. Verder niet heel veel te doen maar wel leuk om een keer heen te lopen vanaf camping Stobrec. Voor meer vertier moet je echt naar Split.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig havenplaatsje

Piet
    24-5-2014

Ideaal gelegen stadje. Rustig maar toch gezellig. Het heeft de twee beste restaurants (Epetium en Nikola) van de omgeving. Het strand is uitstekend voor kinderen. Split is op ongeveer 6 km. Er is een goede busverbinding maar voor de wandelaars is het ook goed te doen. Er is een grote supermarkt (Konzum) en Shoppingcenter ( City One ) op 3 km afstand.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stobrec is de ideale uitvalsbasis.

Arizona
    2-9-2013

Stobrec is de ideale uitvalsbasis voor de ruimere omgeving. Het stadje zelf is niet zo groot maar je kan van hieruit naar heel wat andere stadjes zoals Omis Trogir en Split als avond vertier of daguitstap dus voor ons was dit de ideale combinatie van rust en drukte.

Gereisd Met partner in Thu Aug 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stobrec scoort een 8,7 uit 10, op basis van 16 reviews