Simuni (Pag)

We hebben een aantal aanbieders voor Simuni (Pag) voor je op een rij gezet:

vakantie Simuni (Pag)

We hebben een aantal aanbieders voor Simuni (Pag) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Simuni (Pag)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°12°14°17°23°26°29°30°23°20°13°10°
Min. temp. (℃)13°15°17°19°14°12°
Zeewatertemp (℃)10°12°14°15°19°22°25°26°23°20°17°13°

Reviews over Simuni (Pag)

voor de 3e maal geweest.

skip van de Laar
    20-7-2015

Wij zijn in Juni 2015 op Pag camping Simuni geweest. Helaas heb ik moeten constateren dat alles een beetje aan achterstallig onderhoud te lijden heeft. een voorbeeld. zijn nu voor de 3e maal daar geweest en wat mij met name opviel is dat bij de toiletten nog altijd dezelfde pot met plakband is afgeplakt. en dat al 3 jaar lang. sloten op douche zijn alle defect en zijn er simpele slotjes op gemaakt tevens ook alle gedateerd. het seizoen blijkt dus daar half Juli te beginnen maar er moest nog heel veel in orde gemaakt worden. wij hebben gestaan op de landtong(geweldige plek) maar voor een toilet moest je wel ver lopen waarbij zij vorig jaar nog een dixie hadden staan en er gezegd werd dat er een toilet ruimte gebouwd zou worden. voor mensen met kinderen is het geweldig daar mits men een huisje huurt.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie camping

jan
    2-1-2011

mooie camping niet tegroot,afstand naar het strand ook niet. alles aan wezig er wordt goed schoon gemaakt .wij hadden een mobilehome type comfort is niet al te groot met z'n vieren gaat het wel strand is goed met fijne kiezel en zand en helderblauw water zoals in de folder. 2011 gaan we weer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

RELAXE

johan andeweg
    26-8-2010

leuke Camping, nadeel is de grove stenen op de plekken. Een hark zou handig zijn, wij hadden een relaxe schaduw plek met alles bij de hand. Leuk animatie team voor kids (8jr) en veel te doen op de camping, buiten de camping weinig. leuke excursies gedaan met een boot en Krk watervallen. super geregeld vanaf de camping. De dikke duitser die de jet-ski verhuurt moet maar eens op zoek naar een andere baan. van 16 dagen kon ik er geen 1 dag 1 huren altijd weer een smoes. Dit sloeg nergens op in het hoogseizoen, prijzen van de rent a boat kloppen ook niet i.p.v. 400 kuna moest ik uiteindelijk 600 betalen terwijl ik vorig jaar op RAB nog 350 betaalde. Verder een heerlijke vakantie gehad met 2 volwassenen en 1 kind van 8 1/2

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Helemaal fantastisch!!! Paradijs!!!

de6moesjes
    25-7-2010

Op dit moment zitten wij op deze schitterende camping. Wij zijn een gezin met 4 kleine kinderen. (8,6,4,1.5 jaar oud) Zowel de kinderen als wijzelf genieten volop. We hebben een mibilehome gehuurd type Dalmatia. Het huisje is schoon en netjes en op nog geen 30 meter van het strand. Het strand is fantastisch, niets geen hutje op mutje zoals de stranden in Nederland. Schoon, prachtige blauwe zee. Het personeel is vriendelijk, het eten prima. Vooral de pizzeria is onze favoriet.

We hebben nu al besloten om volgend jaar weer te gaan, maar dan langer!!!

Kortom wat ons betreft een heuze aanrader!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Een Super mooi eiland!!!

Mariëtte Thijs- vAert
    28-7-2008

Wij zij 15 dagen op de camping Simuni geweest het was helemaal geweldig. ALLE ONDERAAN BEOORDELINGEN ZIJN VER VEROUDERD. De reis heen was erg lang 39 uur - 7 uur slapen in een hotel in Oostenrijk. 3 uur stil gestaan bij de tunnel. Terud reis ging sneller 18 uur, we hebben veel tunnels omzeild,( de Veerpond (a € 25,- per auto met vier inzittende) heb je helemaal niet nodig, daar sta je ook 2 1/2uur te wachten. via Zadar het vaste land kun je er ook in een 1/2 uurtje zijn. Wij zaten in een mobil home via touroperator (huisje op de camping) het was voor ons vieren iets aan de kleine kant, maar als het weer tussen de 28 en 32 gr is mag dat de pret niet drukken. (met airco) De muziek s'avonds is wel bijna altijd het zelfde dat is jammer. Maar de Camping en het (huisje) is heel schoon. De camping heeft een grote verbouwing achter de rug.(dec 2007-juni 2008) Eten en drinken is goed koop (Biertje € 1.40 per 1/2 lt) Mooie baaien en een super schoon en verzorgde strand met grote maar ook kleine kiezels/zand en de zee Helder blauw/groen, met veel flora en fauna. En een heerlijk windje van uit de zee. De caming baas was jarig en heel de caming mocht gratis eten... en goedkoper drinken (waar vind je dat nog)onze kinderen hebben hun prima vermaakt. 17 en 13 jaar. De camping baas heeft beloofd in 2010 de beste camping van Kroatië te worden. vanaf volgend jaar 2009 is er een grote disco,zwembad voor de jeugd. Dus al met al deze camping is een echte aanrader voor jong en oud.

Gereisd Familie in juli 2008
Simuni (Pag) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 19 reviews