Reviews over Seget Donji

Voor herhaling vatbaar 😊🌞🌡🌅🏕🏖

Chantal Van Doorne,
    10-11-2018

Dat het een prachtige camping is , maar wel een terras camping, dus veel trapjes, moeilijker begaanbaar voor mensen die slecht of moeilijk ter been zijn , wel hebben ze golf karretjes om die groep mensen netjes naar beneden naar het strand te brengen..top ..

Suus,
    3-11-2018

Fijne camping, mooi zwembad (genoeg bedjes), uitgerekt dus ook erg veel plek aan de zee. Lekkere restaurantjes op de camping. Fijn wandelen naar Trogir.

Dichtbij het vliegveld, met een uber ben je voor een paar euro op de camping. (Rijden veel ubers!)

Super vakantie in mooi land bij aardige familie!

R. Nijenhuis,
    19-10-2018

Wij verbleven deze zomer in het 3/4 persoons appartement van de familie Matic. Het is een schoon, groot genoeg appartement met een klein keukentje waar de meeste apparatuur wel in zit die je nodig hebt. De kamer is voorzien van Airco en de douche is heerlijk warm. Verder is er een lekker terrasje en kun je in de boomgaard heerlijk zonnen en genieten van de pruimen, druiven en vijgen. De familie Matic is bijzonder vriendelijk en wil geeft je goed advies. Een absolute aanrader is om een dagje met Ivica de zee op te gaan met zijn boot. Veel leuker dan met een groten boot met 100 man erop en ook nog eens een stuk goedkoper. Hij regelt dan alles voor die dag (eten/drinken) en wij zijn van 11.00 tot 20.00 weg geweest. Was echt heel mooi in al die baaien waar je ook prachtig kunt snorkelen.

De supermarkten liggen op ongeveer 600 meter lopen en het strand op ongeveer 800 meter. Het appartement ligt aan de rand van het dorp op een rustige plek

Heerlijke camping!

Elise,
    7-10-2018

Heerlijke camping, met hele vriendelijke medewerkers. Prima winkeltje, waar je alle basis spullen kan halen. Beschikt ook over twee restaurants, waarvan we in de Italiaanse veel hebben gegeten.

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 30-10-2018

Dear Elise,

thank You for staying at Belvedere Camping & Apartments and for sharing with us Your experience. It is very important for us to hear that so we can improve our offer. We are glad to hear that You liked the food in our restaurants, our shop and that our staff was friendly. We would be happy to see You again!

Kind regards,

Heel aardig, maar niet snel nogmaals heen.

Rita,
    17-9-2018

Heerlijke plek, echt direct aan zee. Opstaan en zwemmen. Goede zwemplekken en mogelijkheden om te suppen en kanoën. Autovrij en goed bewandelbaar pad langs de zee. Boottaxi ook mogelijk. Zwembad van het hotel was wat viezigheid. Hotel had heerlijke bedden. Ontbijt hield niet over. Wel een prachtig uitzicht vanuit het hotel. Echt heel indrukwekkend mooi!

Seget Donji scoort een 6,5 uit 10, op basis van 30 reviews