Sorteren

Reviews over Seget Donji

Gemoedelijk, lekker eten, goeie omgeving

Floor F.
    27-2-2017

Seget Donji ligt vlakbij Trogir en is een fijne plek om net iets van het drukke toerisme af te zitten. Echter ben je dus zo in het bruisende leven. Kleine bakkertjes, fijne restaurantjes aan zee met verse vis, voor de vakantieganger die juist van de natuur en puurheid kan genieten, maar ook wel houdt van leven in de brouwerij een perfecte plek. Het leven is er goedkoop, het eten puur en lekker. Stranden zijn minder. Met kleine kinderen vonden wij het minder geschikt (kiezel en steenstranden). Wel is er één wat toeristischer strand waar ook wat kermisachtige activiteiten voor kinderen te vinden zijn (o.a. een mini racebaan voor kinderen). Prima, wij hebben ons hier goed vermaakt en komen ook zeker nog eens terug (al is het alleen al om Trogir nog eens te bezoeken, mooie plekje).

leuke plaats om Trogir te bezoeken

Patricia
    25-6-2016

Bezoek Trogir met zijn dagelijkse markt.

Split is ook niet veraf en zeker de moeite!

Niet geweest

Coen en Willy van Bemmel
    1-7-2015

Er is zoveel moois te zien in de omgeving, dat we aan Seget Donji niet zijn toegekomen. We zijn b.v. wel 3x in Trogir geweest.

Leuke plaats om te bekijken

Sandra en Jos
    25-6-2015

Wij zijn er 6 dagen geweest. Dan heb je het daar wel zo'n beetje gezien.

Prachtige ligging!

Esmee
    21-8-2014

Wanneer je de tijd hebt, een bootje huren en zelf langs de prachtige bezienswaardigheden gaan.

Seget Donji scoort een 7,9 uit 10, op basis van 30 reviews