Primosten

Reviews over Primosten

Heel mooi

givago
    14-11-2017

Primosten is een schiereiland aan de dalmatische kust met op de top een mooi kerkje.Je kan helemaal rond het eiland lopen;langs de ene kant is er een rotskust waar de golven tegen de rotsen slaan, langs de andere kant oude huisjes en steegjes .Er staan hier en daar nog kleine zeer oude huisjes, waarvan sommigen aan restauratie toe zijn (ingevallen daken). Aan de jachthaven staan veel terrassen restaurantjes en bars. Op het vasteland ligt het kiezelstrand van Primosten dat traag in zee afdaald en goed geschikt is voor kinderen.Ook hier staan vele terrassen en een lange rij kraampjes waar souvenirs worden verkocht.

Een geweldige plek

Thea
    30-8-2013

Primosten is een gezellig plaatsje gelegen op een schiereiland. Het is een geweldige plek om vakantie te vieren. Volop terrassen en eetgelegenheden. Winkeltjes zijn er ook genoeg. En niet te vergeten; je kunt er heerlijk ijs eten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super mooi helder water, mensen vrij stug

wij tweetjes
    12-8-2010

promosten, zeer gezellig dorpje met veel toeristen, veel italiaanse georenterd eten, wel goed, zeker de vlees gerechten, weinig en dure visgerechten te verkrijgen. Drinken, en zeker koffie, vrij goedkoop. Bediening soms beetje te onderdanig en verdiend een goede tip van u als klant! (5 kuna min.)Wij troffen vaak ,en zeker in de grotere steden, stugge medewerkers aan, het lijkt wel bijna dat je niet welkom bent..maar ook in de winkels valt dit soms tegen, mogelijk nog door de verbiterdheid van de oorlog 15 jaar geleden.. De natuurlijk maakt werkelijk alles goed, deze is prachtig, glas helder water. goede temp, niet te kpud en niet te warm, kiezelstranden zijn wat minder om te kunnen liggen, maar een goedkoop aangeschaft matje doet wonderen.koop wel waterschoentjes en draag deze ook bij het spelen of zwemmen want er zitten veel water-egeltjes tussen en op de steen partijen! geweldig land!

Gereisd Met partner in januari 2010

mijn mooiste vakantieland

Annelies de Leijer
    30-5-2010

Ben in primosten geweest net terug ,Zora hotel geweldig gewoon ,goede verzorging lekker eten (buffet) volop keus zo ook bij het ontbijt ,als mensen hier over klagen kunnen ze beter thuis blijven . Had 'n geweldige vakantie daar. Was hier met Bolderman

Gereisd Met vrienden in mei 2010

mooiste vakantie ooit

Andre
    1-11-2009

We zijn van 24-10 tot 31-10-09 geweest. Het was er lekker warm, tussen de 20 en 25 graden. We hebben zelfs nog even gezwommen in de zee terwijl het wel fris was, genoten van zee egels en octopussen. De mensen waren zeer vriendelijk en je kon met een klein goedkoop kinderhengeltje een lekkere vismaaltijd bij eljkaar vergaren. Buiten het toeristen seizoen is beslist een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Nov 01 2009 08:20:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Primosten scoort een 8,9 uit 10, op basis van 38 reviews