Postira (eiland Brac)

We hebben een aantal aanbieders voor Postira (eiland Brac) voor je op een rij gezet:

vakanties Postira (eiland Brac)

Reviews over Postira (eiland Brac)

Geweldig!

Ingrid Blommestijn
    1-7-2019

Super bestemming! In juni nog relatief rustig. In juli en augustus erg druk. Vooral in Bol waar het strand erg beroemd is vanwege de heftige golven. Wij zaten in Postira. Appartement Marije. Schoon, netjes en van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in juni 2019

Postira op Brac is een paradijsje op aarde

Ellen
    16-6-2019

Postira is een oud vissersdorpje op het eiland Brac. Nog niet ontdekt door veel toeristen. Er is een kleine haven en daar een terrasje pakken is genieten van het uitzicht. Wandelschoenen mee en neem de weggetjes langs de kust om de betovering van het uitzicht mee te maken. Neem een duik in het helder blauwe water. Slenter door het zeer oude dorp door kleine steegjes en laat je verrassen. Huur een dag een auto en verken het eiland....u zult versteld staan....alles ongerept groen en de mooiste uitzichten die je maar kunt bedenken.

Postira

Annet
    28-8-2008

Postira is een heerlijke rustige plaats met mooie uitizchten. Er is één supermarkt, verschillende pinautomaten en enkele restaurantjes.

je kunt vanuit postira prima met de lokale bus naar andere plekken (ongeveer 2euro). De laatste bus gaat wel om 18:10 terug naar postira dus s'avonds ben je afhankelijk van de taxi indien je geen eigen vervoer hebt.

Je kunt er s'avond nauwelijks wat drinken aan de bar.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Erg leuk, met beperkingen

eva
    16-7-2008

Sprookjesachtig mooi, vriendelijke mensen, behulpzaam, er zijn bijna alleen kroaten hier op vakantie. Je moet wel een auto hebben om ergens te kunnen komen. Voor peuters en kleuters is hier moeilijk om in het water te spelen. Grote kinderen kunnen duiklessen nemen of waterskieen, wandelen, fietsen. Je moet wel een rustzoeker zijn om in Postira vakantie te vieren, andere dorpjes op het eiland zijn levendiger. Koop wat fruit en groente in de supermarkt in Split, want hier is bijna niets te krijgen. Zelf koken is bijna duurder dan uit gaan eten! Zorg dat je een Bob hebt, omdat rijden en alcohol-tolerantie 0 is. De kroaten rijden zeer temperamentvol, en dat is nog zacht uitgedrukt. Heerlijke vis en mosselen, alles vers wat de zee te bieden heeft. Als je van rust houdt ben je hier op je plek.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het dorp postira ligt op 10 km afstand van Supertar en op

Hans
    7-9-2007

Het dorp postira ligt op 10 km afstand van Supertar en heeft uitzicht op het biokovo gebergte. Het dorp heeft 4 restaurantjes (hele goede pizzaria) 2 supermarkten, 3 pinautomaten en wat souvenierwinkeltjes. Het dorp is lekker rustig vergeleken met bv Bol of Supertar en een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Je kunt vanuit Postira via een mooie bosweg naar Splitska fietsen/lopen welke 3 km lang is. De weg begint net voor hotel pastura. Postira heeft 2 kleine kiezelstrandjes maar na 3 km rijden richting Pucisca ligt het enige zandstrandje van Brac.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Postira (eiland Brac) scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews