Reviews over Podgora

Rustig gelegen goed eten vlak aan het strand

Kiebooms L,
    14-11-2018

Dit hotel is groot, vlak aan het strand en goed gelegen om de omgeving te verkennen. Het eten is divers en warm. Met showcoocking. Al is het een groot hotel toch kon je vlot aan eten of drank komen. De kamers zijn ruim en proper, dagelijks gekuist.

Kwaliteit/prijs van dit hotelis ruim voldoende

Cor,
    16-9-2016

Goed:

Ruime kamer;

Zeezicht via balkon was fantastisch;

Mooie ligging hotel aan de kust;

Goede uitval basis naar de overige steden in Kroatie

Goed werkende airco;

Rustige kamer/hotel;

Direct aan het strand en boulevard;

Zeer gezellige boulevard met op enkele terrasjes live muziek;

Iedere dag schone badhanddoeken;

Schoonmaak iedere dag;

Voor- en nagerechten in uitgebreide buffetvorm;

Vriendelijk personeel.

Minder:

Hotel met kamers gedateerd;

Klein buitenzwembad met weinig ligplaatsen;

Warm maaltijd gedeelte wordt na keuze vis/vlees/kip en groente door de kok op je bord gekwakt;

Consumpties tijdens diner zijn duur.

Prima hotel ook voor ouderen. Heerlijk aan de zee

Katja,
    15-7-2016

Eten prima goede bedden goede douche alles schoon. Prachtig uitzicht.

Fantastisch Hotel

r.verkoeijen,
    28-6-2015

Wie dit hotel durft af te kraken, moet in een hutjev de hei gaan wonen. Het personeel is super vriendelijk, correct en netjes gekleed. De kamers zijn gedateerd maar daar tegenover staat dat ze schoon waren. Het eten was super de luxe, zowel het ontbijt als het diner en absoluut geen gaarkeuken zoals wordt beweerd.

Uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils met wel 7 verschillende soorten brood.

Het avondeten was elke dag weer een feestje. Verschillende soorten vlees, vis en gevogelte, vegetarische gerechten, rijst, aardappelgerechten, groenten, saladebuffet en toetjesbuffet.

Keurig verzorgd en bijgehouden. Compliment voor de kok en het personeel. Een aanrader!!! Wij zijn met touroperator geweest en gaan zeker nog een keer terug.

mooi gelegen

hennievischer,
    28-11-2014

was hier met touroperator op vakantie in september.

De algemene ruimtes zijn mooi, de kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. De ligging is prachtig aan de boulevard en het strand. Je loopt zo van het hotel de boulevard op om een avondwandeling te maken. Het eten vond ik prima. De bediening was vriendelijk. Hoorde dat er in 2014 gerenoveerd gaat worden!

Podgora scoort een 8,4 uit 10, op basis van 40 reviews