Sorteren

Reviews over Podgora

Heel mooi gelegen dorp

Katja
    15-7-2016

Schoon dorp gezellige strand tentjes.

Fantastische plek

r.verkoeijen
    28-6-2015

Klein gemoedelijk dorpje met kiezelstranden. Niet aan te bevelen voor gezinnen met kleine kinderen. Weinig winkels, barretjes en eetgelegenheden. Veel hoogteverschupil dus als je slecht ter been bent......

1 supermarkt en kapsalon gezien. Mooie boulevard. Geschikt voor wanneer je een rustige vakantie wilt en meer voor senioren.

let op: kiezelstrand in Kroatie!

hennievischer
    28-11-2014

Voor de strandliggers is het wel goed om te weten dat bijna alle stranden in kroatie kiezelstranden zijn!

kleine plaatsje maar sfeervol

Nuijten
    13-9-2014

strand zijn kiezelstenen niet erg breed, voor de kinderen zijn er wat speeltoestellen in het water geplaatst geen parasols te huur op het strand wel ligbedden. De boulevard is erg sfeervol met goede restaurants en bij de bananenbar is s avonds live muziek en erg gezellig. Kortom het plaatsje Podgora is klein maar heel leuk

erg mooie omgeving

A.Romeijn
    16-7-2014

de natuur is in podgora erg prachtig

Podgora scoort een 8,3 uit 10, op basis van 40 reviews