Orebic

We hebben een aantal aanbieders voor Orebic voor je op een rij gezet:

vakanties Orebic

We hebben een aantal aanbieders voor Orebic voor je op een rij gezet:

Reviews over Orebic

Slaperig en rustig stadje.

Douma,
    4-9-2018

Klein plaatsje, weinig te doen. Klein, maar lang boulevardje met enkele winkeltjes en wat horeca. Verder naast de haven (verkeer naar andere eiland), weinig bedrijvigheid en weinig te doen. Heel het schiereiland Peljesac heeft weinig vertier naast wat horeca, zon, zee en strand. Niet gericht op jongeren, meer voor gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Parel van de Adriatische zee

heleen,
    18-8-2014

Orebic niet veel te zien, maar prachtige uitzichten op ontzettend veel eilanden (groot en klein). Ideaal om boot te huren, Korcula te bezoeken, Dubrovnik, Ston, Mostar (Bosnië) fietsen en wandelen in de bergen, rust, enz. Genieten, genieten, genieten! En nog niet al te druk :-) De natuur is hier ongerept: je hoort de jakhalzen huilen, slangen, vogels, snorkel is fantastisch. Wij komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

rustig havenplaatsje maar niet op toerist gericht.

mjhv,
    18-9-2013

orebic heeft vooral restaurants, verspreid over doorgaand autovrij weggetje in haven.. Wij zoeken absoluut geen drukte maar ook gezellig "slenteren" is hier niet echt de moeite waard. (nauwelijks winkeltjes te kijken) terrasje pakken of even een ijsje eten ook niet sfeervol. gewoon lekker op camping gedaan!. kortom verwacht geen leuk toeristendorpje, maar wat niet is kan nog komen... Korcula daarentegen wel, maar dan moet je altijd met de ferry.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Rustig dorpje

Mirjam Rubingh,
    12-1-2013

Orebic zelf viel ons iets tegen, er zou meer met het dorp gedaan kunnen worden om het aantrekkelijker te maken. Het is een langgerekte "boulevard" maar deze wordt niet genoeg benut, zodat het niet gezellig oogt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Pretentieloos dorpje met gezellige boulevard

Maaike Duijn,
    15-8-2010

Het is geen spectaculair dorp, maar het is gezellig op een kleinschalige manier: wat bakkertjes, wat ijssalons, een flink aantal restaurants, wat winkeltjes en toeristenkraampjes. Voordeel is dat er nooi enorme verkeersopstoppingen zijn, ondanks dat er toch behoorlijk wat toeristen rondlopen. Gemoedelijk is het. Voor het stedenschoon hoef je er niet heen: al zijn er soms onvergetelijke doorkijkjes. Er waren veel restaurants, maar verder hebben we niet op het uitgaansleven gelet. Er zijn soms strandfeesten in de buurt, maar dat moet je maar net weten! En je kunt er de veerboot nemen naar Korcula wat heel erg gezellig is. En op Korcula weer de veerboot naar Hvar. Dus het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. En het is denk één van de leukste vakantiedorpen van Pelsejac.

Gereisd met partner in Mon Jul 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Orebic scoort een 6,8 uit 10, op basis van 30 reviews