Sorteren

Reviews over Orebic

Fantastisch verblijf

Marianne
    25-9-2018

Prima hotel, mooi gelegen en een fantastisch uitzicht vanaf terras en het zwembad. Helaas staat de muziek om 23 uur al stil en de bar is ook niet veel later dicht. Kamer is ondanks upgrade aan de kleine kant, maar verder wel netjes en schoon.

Hele mooie, prettige, rustige camping

Douma
    3-9-2018

Camping is erg mooi, duidelijk te zien dat er alles aan gedaan wordt om de wegen, plekken, toiletgebouwen, restaurant etc. zo goed mogelijk te maken. De campingplekken hebben bijna allemaal wel een vorm van zeezicht en de meeste hebben mooie begroeiing. Ons toiletgebouw had airco en muziek, was heel schoon. Ook was er airco in de ruimte van het afwassen. Het zwembad was relatief klein, maar nooit echt overdreven druk. Strand altijd vlakbij en de steentjes waren best goed om op te liggen. Ook het restaurant had gastvrij en vriendelijk personeel en de kaart was voor een camping echt heel goed, restaurantwaardig. Eigenlijk niks dan lof over de camping. Het schiereiland Peljesac was echter een matig stuk land in combinatie met de warme zomertemperatuur (dik 33 graden in de schaduw). Geen grotere steden in de buurt, wel veel zee. Voor ons was het daarom 'knop om' en 2,5 week voornamelijk zon, zee, strand, zwembad en eten & drinken...

Fantastische camping met een “ziel”

Ron Stapel
    24-8-2018

Niet voor niets genoemd als de mooiste camping van Kroatië. Kleinschalig, fantastische ligging aan zee, ruime plekken met geweldig uitzicht. Personeel met bezieling. Plek om terug te komen.

Wat een mooie plek met hele lieve mensen!

Anna
    18-8-2018

De camping is echt prachtig, met mooi uitzicht over een stunning baai. Super aardig personeel. Maar.. in de buurt is geen bal te doen dus je verveelt je gauw als je even klaar bent met zwemmen en zonnen. De dorpjes zijn stil en saai (een ijsje is het hoogst haalbare), dubrovnik is erger dan GoT-Disneyland en wat een domper was bij het uitchecken dat we eigenlijk ca 100 euro meer moesten betalen dan wat ons toegemaild was als totaal prijs. Maar de manager lostte dat zeer charmant op. Evengoed: Let op de kleine lettertjes bij de prijslijst .. de prijs is officieel in kuna en niet in euro wat een groot verschil kan worden.

Fantastische plek

Rick Batters
    4-7-2018

Deze camping is de beste ven heel peljesac en omstreken.

Vriendelijk personeel en mooie beach bar

Orebic scoort een 7,8 uit 10, op basis van 30 reviews