Sorteren

Reviews over Orebic

Slaperig en rustig stadje.

Douma
    4-9-2018

Klein plaatsje, weinig te doen. Klein, maar lang boulevardje met enkele winkeltjes en wat horeca. Verder naast de haven (verkeer naar andere eiland), weinig bedrijvigheid en weinig te doen. Heel het schiereiland Peljesac heeft weinig vertier naast wat horeca, zon, zee en strand. Niet gericht op jongeren, meer voor gezinnen.

prachtig

Leo Denneman
    4-2-2018

het klooster tebezoeken op de berg en vandaar het uitzicht op dezee

Parel van de Adriatische zee

heleen
    18-8-2014

Orebic niet veel te zien, maar prachtige uitzichten op ontzettend veel eilanden (groot en klein). Ideaal om boot te huren, Korcula te bezoeken, Dubrovnik, Ston, Mostar (Bosnië) fietsen en wandelen in de bergen, rust, enz. Genieten, genieten, genieten! En nog niet al te druk :-) De natuur is hier ongerept: je hoort de jakhalzen huilen, slangen, vogels, snorkel is fantastisch. Wij komen zeker terug

Orebic scoort een 8 uit 10, op basis van 30 reviews