Reviews over Omis

Super vakantie gehad!

M.,
    22-8-2018

Wij hebben half augustus een weekje verbleven in het Sagitta hotel. Wij zaten op de bovenste verdieping waardoor we 5 trappen moesten nemen naar het restaurant. Dus als je slecht ter been bent is dit echt niet ideaal. De kamers werden elke dag schoon gemaakt, en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het eten in het hotel was echt heerlijk. Elke dag lag er iets anders op het buffet. Veel verschillende soorten groente, elke dag 2/3 soorten vlees en vis. Het eten was goed van temperatuur en werd goed bijgevuld.

Wij huurde elke dag op het strand naast het hotel strandbedjes. 50 kuna voor 2 bedjes en een parasol.

Wij waren erg verbaast over de leuke animatie voor kinderen en volwassenen. Elke avond was er een kinderdisco waar minimaal 40 kindjes aan mee deden. 's avonds was er ook animatie voor volwassenen, een muziekquiz of livemuziek. 's ochtends was er aquarobics in de zee, erg leuk om aan mee te doen of naar te kijken.

Weeral prachtig

Schols - Zulj rudi ,vinka en lisa,
    12-8-2018

In 2017 voor de eerste keer hier geweest , dit jaar met onze dochter geweest voor een week . Een super week gehad op deze camping , zeer goed ontvangen door Milan en zijn familie ,ook de obers en de muzikanten hebben ons een zeer aangename week bezorgd ,hier komen we volgend jaar zeker terug , dit is een aanrader voor degene die voor rust, mooi strand en zeker heerlijk eten komen , sanitair word voordurend gepoetst , de kok en zijn team doet uiterst hun best en s avonds op het terras is het uiterst gezellig ,

Zeker doen als jullie in de buurt zijn

Bedankt voor de mooie week

Rudi,Vinka en lisa

Prima camping, fijn strand, leuk plaatsje

Hanneke,
    19-8-2017

10 dagen op deze camping gestaan in een tent. Prima tijd gehad. Mooi strand, geen waterschoenen nodig, schaduw aanwezig en de zee blijft heel lang ondiep. Beach restaurant erbij, en dat aan de camping.

Sanitair was oké. Het kan schoner maar het was voornamelijk zand - dat heb je bij het strand! Ik zag bijna altijd dames die bezig waren schoon te maken.

We zijn ook een paar keer naar kleine strandjes in de buurt geweest om te snorkelen en om alleen te zijn. Goed te doen, de grote weg is dichtbij.

Leuke plaatsje Omis op loopafstand, supermarkt tegenover de camping.

Wij vonden het fijn dat dit één van de weinige Kroatische campings was met een gemiddeld aantal staanplaatsen: geen extreem grote drukte en ook geen minicamping met 6 plekken. Mooi er tussenin.

Goede prijs/kwaliteit

Melissa Bakker,
    1-8-2017

Het hotel is gelegen op een mooie plek. Vanuit het hotel heb je zeezicht. De kamers zijn eenvoudig maar wel goed schoon, dit wordt ook elke dag gedaan. Nadeel is dat ze al om half 7 beginnen dus uitslapen zit er niet in. Het eten in het hotel is matig, weinig keuze en bijna geen vers fruit wat zonde is gezien de markt verder op. Bij het hotel kunnen er excursies geboekt worden dit kun je beter doen in het dorp Omis daar zit precies dezelfde bedrijf die hun gebruiken maar dan 100 kuna goedkoper. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn door de hoogte verschillen en het ontbreken van een lift. De busverbindingen zijn goed en makkelijk. Het strand is heel erg mooi alleen het is geen zandstrand, allemaal kiezeltjes dus waterschoenen zijn een must. De zee is ook heel mooi en perfect om in te snorkelen. Verder een prima 3 sterren hotel op mooie plek. langer dan een week zou ik niet adviseren.

Een mooie camping met een prachtig uitzicht

Schols Rudi,
    27-7-2017

Een week op deze mooie locatie gestaan met rotsstranden , gewoon strand , restaurant was geweldig met alle dagen een suggestiemenu met allemaal verse produkten ,Milan de eigenaar en zijn familie maakt van uw vakantie een topvakantie,elke avond livemuziek .het sanitair word voordurend proper gehouden ,Al bij al wij komen volgend jaar zeker terug

Omis scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 reviews