Hotel Pagus

9 reviews over Hotel Pagus in het Nederlands

Niet 4 sterren waardig

Annemie Bonants
6-10-2017

Mooie ligging. Kort bij het centrum. Verder weinig te beleven.Personeel niet even vriendelijk. Zeker de Horicamedewerkster niet. Alleen de dames van de huishoudelijke dienst waren erg vriendelijk. Ook de receptiemedewerksters waren niet erg vriendelijk, jammer.

Mooie plek om tot rust te komen

Henk
17-1-2014

Zeer goed hotel wij zijn hier geweest in Augustus 2013 vriendelijk personeel en achter het hotel licht het strand.Dit hotel is zeker aan te raden als je van rust houd.

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding

Elzemieke van Empel
6-9-2012

Na het lezen van Zoover, was ik erg enthousiast toen ik dit hotel boekte. Hierdoor is mijn hoge verwachting iets tegengevallen. Niet al het personeel was even aardig. Bij inchecken viel het behoorlijk tegen toen die receptioniste alles stond op te ratelen. Vriendelijk was ze niet. Gelukkig waren er nog een aantal die wel vriendelijk waren. Ligging bij de zee is perfect! De zee is lekker rustig en schoon! Ideaal, makker de zee in te stappen met een trapje en dan kun je meteen zwemmen. Zwembad buiten is klein, netjes, wel druk, dus vroeg handdoek neerleggen! Bij het ontbijt en avondeten was weinig variatie, maar voldoende keuze. Ga wel op tijd eten, want ze vullen het laatste uur niet meer aan! Verder leuke eet en drink tentjes in de buurt, maar na een week alle tentjes eigenlijk al gehad. Pag is niet super groot. Weinig te beleven. Echt een "rust" vakantie. Er waren redelijk veel ouders met kinderen. De kamer was wel netjes, maar de vloerbedekking was vies (ingetrokken vlekken).

Goed en mooi hotel.

joerymartens
20-8-2012

Wij hebben hier twee weken vakantie gevierd. Het hotel was erg mooi. De foto's die nu op deze website staan zijn verouderd. In het echt is alles vernieuwd. De kamers zijn mooi en ruim, het hotel beschikt over een binnen- en buitenzwembad en ligt aan het strand. Het eten is goed, je kunt zowel binnen als buiten zitten en er is ook een bar met uitzicht op het strand. Het hotel ligt heel dicht bij het centrum. Ook hier vind je allerlei terrassen, restaurants, winkels en een haven. Kortom een erg goede plaats om op vakantie te gaan.

wij gaan zeker nog terug

peter verboven
25-4-2011

goed hotel, prijs kwaliteit correct, vriendelijke garcons en receptie. goed ligging, eten werd beter naarmate er meer volk was

Niet waard voor het geld

MORAIS
19-8-2010

Ontbijt, wel veel maar mindere kwaliteit met name de KOFFIE!

Kamer wel netjes in orde. Veel hotel medewerkers in opleiding die elkaar zaten af te blaffen "versta de taal" .

Prijs kwaliteit ver te zoeken vindt ik persoonlijk.

Na 2 dagen spullen weer gepakt en vertrokken naar Tucepi.

2008

Op dit moment zijn wij nog steeds bezig met onze rondreis door kroatie.Op advies van touroperator ook hotel Pagus bezocht. Werkelijk een geweldig hotel met fantastische wellness-faciliteiten. Het hotel ligt in de gelijknamige hoofdstad van eiland Pag. Een enorme aanrader dit hotel, vooral vanwege de ligging, de kleinschaligheid en de heerlijke wellness-faciliteiten.

2007

Afgelopen zomer ben ik samen met mijn huidige vriend naar Kroatie geweest. We hadden werkelijk een prachtige vakantie. Omdat het in Nederland zulk slecht weer was, hebben we op het laatste moment een reis geboekt bij reisorganisatie Moja Croatia. De eigenaresse Wendy Vos kon ons goed informeren, en had ons al flink warm gemaakt voordat we vertrokken naar Kroatie. We wisten niet goed wat we van Kroatie konden verwachten, maar het is ons zo goed bevallen dat we van plan zijn om in de zomer van 2008 weer terug te gaan. Kroatie heeft een prachtige natuur en mooie stranden, maar er is ook veel cultuur te zien.Het is een schoon en gastvrij land. Kortom, een prachtige vakantiebestemming. Groeten, Ellis.

2006

Het is een prima hotel

katja
18-9-2006

Het is een prima hotel. De kamers erg ruim en alles ziet er nieuw en verzorgd uit. Het eten is ook goed verzorgd. Toen wij er waren, werd er een kinderbad en zwembad aangelegd, dus nu helemaal prima accomodatie. Heerlijk strand, wel kiezels, maar dat is natuurlijk bijna overal in kroatie. Zeker een aanrader dit hotel. Vanuit hier anderhalf uur rijden naar Plitvice meren. Zeker doen! Is echt onbeschrijvelijk mooi. Ga niet met het veer, is erg duur. Ga gewoon met snelweg, ook al zegt routeplanner anders!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pagus in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pagus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.