Novalja (Pag)

We hebben een aantal aanbieders voor Novalja (Pag) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Novalja (Pag) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Novalja (Pag)

Niet echt iets aparts

Edwin
    17-1-2015

Novalja zelf is niet echt iets aparts. Het is een echt uitgaansoort, met diverse grote nachtclubs in de omgeving dus ook veel jeugd op het strand. Je kunt er rondvaarten maken, het is wel echt toeristisch. Een rit naar Zadar moet je wel echt doen, al is het alleen maar voor de vele schitterende uitzichten onderweg.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Apart

Peter van der weijde
    18-8-2013

Het eiland is aan een gedeelte net een maan landschap mooi door zijn kaalheid. Aan de andere zijde groen met voornamelijk Olijfbomen. Via de brug goed bereikbaar, ook met de pont goed te doen dan is het wat korter maar met caravan is de brug toch beter en voordeliger.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Wat een geweldige plek om los te gaan

suzanne
    30-10-2012

Afgelopen zomer ben ik met een vriendin een week in Novalja geweest. We wisten niet goed wat we moesten verwachten. Maar wat was het top. Een gezellig plaatse met wat leuke kroegjes, barretjes en eettentjes. Vaak zaten we daar in het begin van de avond. En we hebben er 1 keer een kroegentocht gehad. Later op de avond gingen we altijd naar ZRCE Beach. Super coole en discotheken. Vooral de avond dat Armin van Buuren draaiden was geweldig. De afterparty om 17.00 was ook vet. Allemaal dansen rond het zwembad. Haha, net zoals op MTV

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Prachtig maar vanaf je 25e moet je 't niet doen

Koos
    18-7-2010

Kroatië is een prachtig land, dat zie je in Novalja goed terug. Langgerekte baai, bootjes en lieve mensen. Geen restaurant waar het eten slecht is. Vriendelijk dorpshart met een kerkje en winkeltjes (overigens de enige plek met schaduw). Appartementjes op de heuvels. Qua uitgaan heb je er eigenlijk alleen een cocktailbar, maar je gaat heel goedkoop naar Zrce beach, waar je bij verschillende strand tenten 24 uur lang uit je dak kan gaan!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

dit nooit meer!

angeline
    25-5-2010

stad erg vies!!!(novalja)....veel slovenen..erg luidruchtig.....veel drankgebruik...overvolle bussen....restaurants gewoon weg vies!! de camping zelf ziet er verzorgd uit...ruime plaatsen...veel te verkrijgen..vriendelijk personeel...(het is daar echt niet de ibiza voor jongeren)!!!! zoals dat wordt beschreven(kan je beter in istrie zitten!!(rovinj /pula)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010
Novalja (Pag) scoort een 6,4 uit 10, op basis van 62 reviews