Hotel Park

5 reviews over Hotel Park in het Nederlands

Fantastich Mooi hotel Heerlijke keuken

Henk
9-2-2017

alles goed . alleen ver van centrum

Oude reviews (archief)

Mooi en zeer schoon hotel

fsuthof
6-5-2013

Mooie ligging, direct aan het strand en dichtbij winkeltjes, restaurants en het centrum van Makarska. Helaas werd er naast het hotel gebouwd, waardoor er veel lawaai was als je bij het zwembad lag. In het hotel hoorden we hier overigens niets van.

Het hotel is zeer schoon en de 2/3 -persoonskamer erg ruim (eigenlijk waren het 2 kamers gescheiden door een wand met schuifdeur).

Onze kamer was ingericht voor 2 personen, maar toen we aangaven met 3 personen te zijn werd nog geen 5 minuten later de bedbank opgemaakt en werden de handdoeken en badkamerartikelen aangevuld.

Het ontbijt was bijna elke dag hetzelfde en niet bijzonder uitgebreid.

Voor extra faciliteiten, zoals fitnissapparatuur en ligbedjes op het strand moest betaald worden, wat we erg jammer vonden gezien de luxe en prijs van het hotel.

Mooi hotel aan de boulevard.

Janssen
11-9-2010

Wij zijn met de zomervakantie 3 weken in dit hotel geweest. Het is een heerlijk hotel op een prachtige ligging. Het hotel ligt direct aan de wandelboulevard met veel terrasjes, winkeltjes en bars. De kamers zijn ruim en zeer proper. Er is een zithoek met bankstel, een zeer ruim bureau en een redelijk balkon. Er is een flatscreen TV met internet, video on demand, etc. (kosten!). De kwaliteit van de bedden is prima en de badkamer is compleet. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt prima Engels en Duits. Er is een kleine parkeerplaats waar je een plek moet reserveren ; kosten € 7,00 per dag. Er is een openbare parkeerplaats op ca. 100 m (bij Hotel Meteor) maar deze kost ook ca. € 7,00 per dag. De kwaliteit van het eten was prima, maar de sfeer in het restaurant is vrij steriel. Voldoende excursiemogelijkheden (Dubrovnik, Split, Trogir, Krka watervallen). Zwembad is klein, en eigen strandje was overvol in augustus. Heerlijk hotel voor zomervakantie !!

Een aanrader !

thijs
16-6-2010

Vriendelijk personeel, lekker eten en heel mooie kamers en badkamer, alles wordt zeeeeer goed onderhouden.

Fijn (design)hotel

Ine
2-4-2008

Fijn (design)hotel. In oktober erg rustig. Hotel was nog niet zolang geleden helemaal gerenoveerd. Ruime, schone kamers, idem en comfortabele badkamer, groot balkon (niet bij alle kamers, ligt aan verdieping). Lounge en eetzaal zijn wel erg kil qua inrichting en zeker qua temperatuur want de airco stond behoorlijk hard te blazen. Veel te hard naar onze smaak, want in de eetzaal moest je echt niet te luchtig gekleed gaan: dan zat je te vernikkelen. Eten was prima (buffet voor zowel ontbijt als diner), overvloedig, maar verwacht geen haute-cuisine. Na een dag of drie heb je best zin in een etentje ergens anders!

De ligging van het hotel is prima: pal aan het strand en de boulevard. Hotel heeft ook eigen zwembad, dat weliswaar niet erg groot is, maar prima om even wat in te zwemmen. Zwembad ligt aan terras met fijne stoelen, bedden en parasols. Service is goed, mensen zijn erg aardig. Kortom: aanrader als je in Makarska een hotel zoekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.