Sorteren

Reviews over Lovran

N leuk mooi fantisch land

Sabine
    25-2-2018

Is er heel mooi ,altijd goed weer, lekker eten,vriendelijke mensen,mooi helder water de zee,ook savonds heel mooi,alleen zaten we beetje afgelegen de 2 keer dat we geweest zijn, ik beveel kroatie aan bij vrienden&ben van plan om nog te gaan ,altijd spijtig dat n week zo snel voor bij is

mooie omgeving - strand en heuvels

Broccoli
    14-10-2016

Prachtig wandelpad langs de kust (St. Jozefpad). Het dorp heeft winkels en leuke terrasjes. Aanrader: wandel eens door het oudste deel van Lovran met de gele kerk of wandel de heuvels op en geniet van het mooie uitzicht over de zee.

Leuke plek

servaes
    23-7-2015

nog veel mooiere stranden te vinden dan in Lovran

Prachtige omgeving

Arnold Visser
    24-8-2014

Centrum van Lovran is klein maar wel zeer sfeervol, ook mooie plaatsen in omgeving vooral Opatija is een mooie stad en er is veel te beleven.

gezellig dorp

christianne de hullu
    19-8-2014

Op het marktplein leuk terras,waar de lokale bevolking ook wat komt drinken

Lovran scoort een 8 uit 10, op basis van 33 reviews