Sorteren

Reviews over Lovran

Buiten de muggen om heerlijke vakantie gehad!

Lieke Van Boggelen
    25-8-2018

Wij hadden een prenium appartement gehuurd met balkon of terras. Appartement was top. Ruim, airco, aparte slaapkamer. Helaas geen schoonmaak en om de 4 dagen schone handdoeken. Maar mooie locatie, heerlijke zee aan overkant van de weg.

Alleen niet buiten op terras kunnen zitten. Ons terras, meer een achterom aan de achterkant van de villa, was niet om te zitten. Muggen lagen in de "tuin" achter de muur in de aanslag om aan te vallen. Nog nooit zoveel gestoken als de eerste dag dat we nietsvermoedend buiten gingen zitten. Daarna daar niet meer gezeten. Gaf toch iets minder vakantiegevoel.

Lovran en omgeving is prachtig. Bevolking vriendelijk en minder toeristisch als b.v. in pula. Buiten de muggen om prima vakantie gehad!!

Een fantastische vakantie gehad.

Petra
    21-8-2018

Een mooi hotel in oude stijl,aan zee met een geweldig uitzicht. kamers zijn mooi, schoon.

Eten was prima, mocht s,avonds alleen wat meer variatie zijn.

In één woord; Fantastisch.

Ton Dokter
    28-2-2018

In één woord geweldig hotel. Goed ontbijt en een geweldig avondeten. Fijne bediening. Zelfs de directeur van het Hotel in gewoon voor een gesprek te vinden. Dit hotel is een echte aanrader.

Netjes, schoon en heerlijk eten!

Wietske
    25-10-2017

Mooie ruime kamer met balkon, waar we na het zeebezoek nog heerlijk in de zon konden zitten. Alles was goed schoon en netjes.

Het zwembad vonden we wat simpel en als je op het strand (lees: betonnen vlonder) wilt liggen moet je er wel vroeg bij zijn, er zijn niet veel bedden beschikbaar. De vlonder en de trappetjes waren wel glad vanwege het opspattende zeewater, maar dit werd schoongemaakt tijdens ons verblijf.

Het eten was echt super, veel keuze en elke dag wat anders. Wel vreemd hoe het systeem met het drinken werkt (dit moet je nl. wel betalen), ook niet alle bediening was even enthousiast en vlot.

Al met al een heerlijke relaxvakantie gehad in Lovran! Zeker een aanrader!

Prachtige ligging aan het Frans Jozefpad .

Bert Vermeulen
    6-9-2016

Gezellig kleinschalig Hotel . Lekker buiten eten . Niet echt voor kinderen en mensen slecht ter been .

Lovran scoort een 8 uit 10, op basis van 33 reviews