Jelsa (Hvar)

We hebben een aantal aanbieders voor Jelsa (Hvar) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Jelsa (Hvar) voor je op een rij gezet:

Reviews over Jelsa (Hvar)

Jelsa is een zeer mooi havenstadje op het eiland Hvar

Norbert
    18-12-2005

Jelsa is een zeer mooi havenstadje op het eiland Hvar.Je kan er van alles beleven; gezellige terrasjes, talrijke restaurantjes, mooie strandjes, mogelijkheid voor huren van fietsen tot bootjes waar je prachtige uitstapjes mee kunt maken. Het eiland Hvar is gewoon prachtig. Ik kan het weten, ik verblijf er enkele maanden per jaar.Indien je meer wilt weten bekijk onze website; www.villa-flandria.be

Gereisd Anders in december 2005

juli 2005 zaten wij hier, eerst 2 weken in het oude hotel

bernard
    18-11-2005

juli 2005 zaten wij hier, eerst 2 weken in het oude hotel jadran, daarna nog 3 weken in appartementen. jelsa is een groot dorp, vanaf eind juni drukke 'pantoffelpromenade' op de boulevard, pizza's voor 4 euro, aan de kade. rotsstranden, maar op 800 m, naast camping mina, terrassen, klein zandstrand en zandbodem in het ondiepe water. overal scooters te huur, fietsen kan ook, maar dan alleen naar vrboska en starigrad, verder veel heuvels. spectaculaire omgeving.

Gereisd Anders in november 2005

Beste, ge moet weten wij gaan al 21 jaar naar het eiland

Norbert
    19-4-2005

Beste, ge moet weten wij gaan al 21 jaar naar het eiland Hvar. Meer specifiek naar Vrisnik dat is 3.5 km van Jelsa.Wat Jelsa betreft zeker een gezellig havenstadje met alle accomodatie van café's, restaurants, supermarkten. De omgeving van Jelsa is zeer mooi, je kan er alle kanten uit. De stranden in Jesla zijn rotsstranden, dat is trouwens overal zo.Wat cultuur betreft is er zeker wat te zien. Ik kan het weten want ik verblijf daar een paar maanden per jaar. voor de geintresseerden bekijk onze website maar eens www.villa-flandria.tk

Gereisd Anders in april 2005
Jelsa (Hvar) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews