KroatiëDalmatiëDubrovnikHotels DubrovnikHotel Importanne Resort - Hotel Neptun

KroatiëDalmatiëDubrovnik

8.2FantastischScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Importanne Resort - Hotel Neptun

• 9Janusz01-11-2017

hotel godny polecenia

Komfortowy i elegancki hotel z przeuroczym widokiem na błękitny Adriatyk. Położony tuż przy brzegu morza - w pięknej okolicy lasów piniowych w oddaleniu około 5 minut od przystanku autobusowego. Autobus nr 6 (do starego miasta Dubrownik wpisanego na listę UNESCO) kursuje co 10 - 15 minut. Hotel utrzymany w wyjątkowej czystości. Przemiła,sympatyczna,kompetentna i na wysokim poziomie obsługa gości hotelowych. Hotel w pełni zasługuje na swoje gwiazdki. Spędziliśmy tu nasz niezapomniany urlop(od 11.10.2017r. do 18.10.2017r.). Pogoda - jak na połowę pażdziernika - piękna (temperatury 23 - 25C, a niebo bez żadnej chmurki). Polecamy hotel osobom ceniącym sobie autentyczny wypoczynek, z odrobiną luksusu, w miłej i przyjaznej atmosferze.

• 9lucsa22-07-2015

panoramische zichten

Mooie kamer, mooi uitzicht.Vriendelijk personeel.Hygiënisch.Wandelpad naar dorp met restaurants (Konavoka is een aanrader met inlandse gerechten).Lekker ontbijt. Heerlijk dineren in restaurant Zoë. Mooie vergezichten over de zee. Eilandentocht met speedboot van het hotel is echt de moeite. Bezoek de stadsmuren om 8 uur 's morgens. Niet druk en nog niet te warm.

• 9lucsa22-07-2015

panoramische zichten!!!

Wij verbleven in Neptun met panoramisch zicht op zee.Super. Ook elke maaltijd kan vanaf een panoramisch terras. Heel lekker eten, ook in restaurant Zoë. De eilandentrip met de speedboot van het hotel was echt de moeite. Tip : restaurant Konavoka aan het einde van de wandelstraat heeft een (h)eerlijke keuken met inlandse gerechten, niet te duur

• 8Francis van Jette01-06-2010

PRACHTIGE LIGGING

Dit hotel ligt niet in het centrum van het drukke Dubrovnik maar met de stadsbus (die vertrekt voor de deur van het hotel) ben je er op een kwartiertje. Het hotel is geen luxe-hotel maar is prachtig gelegen. Alle kamers, het restaurant, de bar en het zwemdok geven uit op de Dalmatische zee. Ontbijt en avondmaal in buffetvorm. Heel gediversifieerd en heel lekker. Heel vriendelijk personeel.

• 8Rein28-08-2007

Maakt onderdeel uit van het Resort Importanne. Ligt op een 15-tal busminuten van het oude centrum. Zowel de ligging van het hotel als de kamers en de rest van de accomodatie is perfect verzorgd, zeker 4 sterren waard. Het complex heeft een luxe uitstraling. Het terrein om het hotel is leuk aangelegd en wordt netjes onderhouden. Zwembad en bijbehoren terras is perfect. Ook leuke zonneterrassen in de rotsen aangelegd. Eten, zowel ontbijt als diner, is in buffetvorm, goed verzorgd maar niet erg afwisselend. De ligging ten opzichte van de oude stad Dubrovnik is goed, de bus gaat iedere 10 minuten stopt voor het hotel. Kaartjes zijn bij de receptie te koop en laatste bus vertrekt rond half twee 's nachts vanaf de oude stad. Houd je van enige luxe en ben je bereid daar enigszins voor te betalen dan is dit complex een zekere aanrader.

• 7Elly& Frank de Bruyn12-08-2006

Prima hotel en we hebben v.w.b. prijs/ kwaliteit een goede week daar beleefd. Hotel ligt op soort schiereiland en met lokale bus is centrum in 20 min. makkelijk te bereiken. Geen animatie en eenvoudige hotelbar. Houdt je niet van katten, dan belangrijk te weten dat tijdens het eten op het terras (alle tijden) het wemelt van de bedelenede katten. Klein ongemak; in de liften was het om te stikken zo warm. Gemeld bij receptie en zij hadden dit al vaker gehoord. Algemene indruk heeft hier niet onder geleden, wij durven dit hotel best te adviseren aan vrienden.

• 9Guy en Sylvia26-07-2006

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel, uitgebreide keuken. Zeker een aanrader! 4 sterren waart.

• 7Anke20-06-2006

wij hebben echt genoten van het vriendelijke personeel en de persoonlijke aandacht!!! dit jaar gaan we weer terug!!! ik denk dat dat genoeg zegt. men is zeer behulpzaam in het hotel en geeft goede tips. absoluut een aanrader dus

• 8Fam de Vos19-03-2005

Ik kom net terug van een geweldige week vakantie in hotel Neptun.Al waren wij de enige gasten (11 maart)we werden als VIPS behandeld.Mooie kamer,zeer schoon, en mooi zeezicht.Ook al hadden we alleen ontbijt,we konden toch erg goed het avond eten daar nemen, was voor ons goed en goedkoop.Jammer was dat de fitnesszaal dicht was.Maar we waren erg vroeg in maart, kan dus gebeuren. Verder zeker een aanrader.

• 8Patricia26-01-2005

Heel goed hotel, lekker eten. De kamers waren klein, maar ongelooflijk mooi. Wel kamers vragen in bijgebouw, deze zijn gerestaureerd met heel goede airco. We hebben namelijk veel klachten gehoord van mensen die in het hoofdgebouw logeerden. Animatie is er niet voorzien, maar in Dubrovnik zelf is er heel wat te beleven, zeker in het zomerfestival. Voor een appel en een ei kom je met de plaatselijke busjes er terecht, en dit in een 10tal minuten. Kaartjes zijn te verkrijgen in het hotel (receptie), dit is goedkoper. Er zijn ook verschillende winkeltjes en bars in de nabijheid, nochtans nergens vermeld. Ga gewoon het parkje door, voorbij een 2tal hotels.

Hotel Importanne Resort - Hotel Neptun info

• WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)