We hebben een aantal aanbieders voor Brela voor je op een rij gezet:

Reviews over Brela

Idyllisch plekje

Chris
    5-5-2012

In de maand mei is dit een heerlijk rustig en idyllisch plekje. Hoewel de kustlijn vrijwel geheel bebouwd is, maakt het een onbedorven indruk. Er is geen vertier, maar alle voorzieningen zijn voorhanden. Het weer is in deze periode echter nogal onvoorspelbaar en de zee is begin mei nog niet op temperatuur. Kiezelstranden en scherpe rotsen vragen om waterschoenen, een matje om op te liggen is voor zonnebaders geen overbodige luxe (en dus gewoon voor een paar euro te koop bij het plaatselijke winkeltje).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen aan de kust

Conny
    9-6-2008

Prachtig gelegen aan de kust. Rustig plaatsje, doch voldoende eetgelegenheden. Kristalhelder én schoon water, heerlijk om te snorkelen. Met openbaar vervoer is het makkelijk en comfortabel reizen naar andere plaatsen zoals oa Split en Makarska. Ook naar Bosnië (bv Mostar) is vanaf Brela mogelijk. Voor mensen die slecht ter been zijn kan de klim naar de doorgaande weg (alwaar de bus stopt) wellicht een hindernis zijn (nogal steil). Tip: Vanaf hotel Soline loopt een voetpad van ca.3 km naar het noorden. Een mooie wandeling met links het water (af en toe pootje baden) en rechts genieten van de oleanders,agaves en rozemarijnstruiken. Voldoende gelegenheden onderweg om even iets te drinken en te genieten van het uitzicht. Als u een bruisend nachtleven zoekt moet u echter niet in Brela zijn.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kleine gezellige havenplaats

Truus Blenderman
    16-9-2006

Mooie kleine gezellige havenplaats. Mooie stranden met kiezels. Eigenlijk prettiger dan zand. Heel schoon water. Hier niet uitgeweest dus daar weet ik niet veel van. Wel naar Split geweest waat natuurlijk wel veel te zien is. Heerlijk om langs de zee te wandelen.

Gereisd Anders in Sat Sep 16 2006 18:35:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brela scoort een 9,8 uit 10, op basis van 26 reviews