Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°19°
8,1

13 reviews over Hotel Bluesun Borak in het Nederlands

Goed hotel aan het strand en de boulevard.

Ilona
7-8-2018

We hebben samen een weekje verbleven in hotel Borak (onderdeel van een aantal hotels van de keten Bluesun). Het hotel is prachtig gelegen aan de boulevard en het strand, 10 minuten lopen vanaf het centrum van Bol. De kamers zijn prima maar wel wat gedateerd (wij hadden kamer 356 met zeezicht). Vooral onze douche was erg klein en de deurtjes van de douchekabine hingen er los in. De bedden zijn zacht en kraken vooral heel erg. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Het zwembad bij het hotel was prima maar het water wel erg troebel, dit zou wat vaker gereinigd kunnen worden. Het restaurant aan de overkant van de boulevard (welke bij het hotel hoort) is echt een aanrader, op reservering kun je zelfs aan zee eten. Wij hadden een auto gehuurd, dit is totaal niet nodig. Het mooiste dorp van het eiland vonden wij toch echt Bol (en niet Supetar zoals iedereen zegt). Bol is vooral erg geschikt voor watersporters (oa kite surfen etc).

heel goed

m de kleijn
16-9-2015

Hotel Blueson Borak is een eenvoudig maar goed en schoon Hotel. wat wel even vermeld moet worden is dat het hotel geen 4 sterren heeft maar 3. het naast gelegen hotel Elaphusa daarintegen geen 3 sterren maar 4. op de Zoover side zijn deze waarschijnlijk verwisseld. Toch even vermelden dat het meer dan gemiddeld goed is, zeker het eten erg lekker.

Gereisd Met partner in september 2015

fantastische accomodatie

ellis
21-10-2012

Ligging geweldig. Geboekt bij touroperator, midden oktober. Schitterend weer en hotel ligt aan zee en tussen zee en het hotel ligt een heerlijk zwembad met gratis ligbedjes en een gezellig terras/bar. Ons uitstekend bevallen in het naseizoen. Ook het personeel was zeer behulpzaam. Ik was mijn Apple oplader vergeten en elke dag werd mijn telefoon door het personeel opgeladen dmv hun eigen oplader. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en 's avond kon je voor 12 € bij een heerlijk buffet aanschuiven. Vis/vlees/paste/[pizza : keuze in obervloed!!

Gereisd Met partner in oktober 2012

vakantie 2009

michel
15-8-2009

Positieve punten hotel: het eten is van zeer goede kwaliteit, smaakvol en voldoende variatie. kamers zijn sober ingericht , maar schoon en netjes Negatieve punten hotel: vriendelijkheid bij de receptie is wisselend. Tijdens het hoogseizoen te weinig ligbedjes aan het zwembad. Ligbedden aan het strand zijn enkel tegen betaling verkrijgbaar. hotel heeft veel trapjes/opstapjes waardoor het minder geschikt is voor ouderen, minder validen en buggy's

algemeen: -hotel ligt op 10 min. lopen van het centrum van bol. gezellig, klein dorpje met haven. -naast het hotel ligt een gezellige cocktail/loungebar (bolero). -standaard consumpties (cola, koffie enz) bij het hotel en in het centrum ca. 2 euro - auto huren en eiland verkennen, bezoeken van Split en Dubrovnik zijn aanraders.

Kroatie is zeker geen goedkoop vakantieland maar vergelijkbaar met andere middelandse zeelanden. Verder vonden wij de vriendelijkheid, behulpzaamheid en service over het algemeen slecht. Vrij stug volk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009
2008

Aan te raden

Lea en Pierre
3-10-2008

Dit is een zeer aangenaam hotel. Eten van prima kwaliteit en smakelijk, wat niet altijd her geval is bij maaltijden in buffetvorm. Als je in een wat rustiger sfeer wil avondeten, kies dan voor de twee shift om 20u15. De kamer is netjes. de badkamer is nogal spartaans, maaar al het nodige is aanwezig en functioneer. Spijtig genoeg hing er in onze badkamer geregeld een sterke rioolgeur.Daarvan afgezien is dit een fijn hotel met prima service, vriendelijk personeel en gelegen op een mooie aangename locatie. Bol-centrum is gemakkelijk te bereiken via een promenade langs de zee.

Gereisd Met partner in Fri Oct 03 2008 17:58:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

vinke
14-8-2008

goed hotel met een goede service eten drinken prima inorde alles schoon en netjes goede duikschool bij het hotel, Big Blue,je moet hier geen grote vissen verwachten als duiker maar klein spul (slakken/zeepaardjes ed)is er genoeg te zien met een redelijk zicht ,wel koud water!(dik pak mee)prachtige promenade en leuk dorp 'Bol'

Gereisd Met partner in augustus 2008

prima Hotel

Vinke
13-8-2008

hotel is voor buitenlandse normen keurig en schoon goede service, eten drinken netjes verzorgd,goede duikschool Big Blue onder hotel.als duiker moet je geen grote vissen verwachten maar wel veel klein spul (slakken/zeepaardjes e.d.), mooie wandel boulevard,plaatje Bol zeker de moeite waard,zeewater opvallend schoon/helder wel koud!25*gr.vliegen naar Split maar 1 u en 45 min.,Temperatuur in juli/aug. is goed ongeveer 35 graden

Gereisd Met partner in juli 2008

lekker rustig en kleinschalig van opzet

Karin
4-8-2008

dit is een heerlijk rustig hotel,de ligging is perfect, eten zeer variabel en van hoge kwaliteit(verse producten)er zijn twee zittingen voor het diner/ voor de late zitting is weer alles net zo vers bereid. prima handdoekservice voor de strandlakens. de pool is klein maar die hebben we ook niet nodig gehad, de zee is een echte aanrader!hotelpersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam. kortom een hele fijne vakantie -kan niet missen!

Gereisd Anders in augustus 2008

Supervakantie

Marc en Valérie, Brugge
15-7-2008

Het is een supervakantie geworden, vooral door de bestemming en de ligging van het hotel. De wandelpromenade is verkeersvrij, zo kan je veilig met de kinderen tot Bol of Zlatni Rat (elk 800 m). Fantastische cocktail-lounge bar in open lucht naast het hotel. Veel volk op de wandelpromenade richting Zlatni Rat maar het zijn leuke mensen, veel Kroaten en andere Oost-Europeanen. Restaurant voor de deur prima. Bol is een leuk havendorpje. Je kan er ook excursieboten nemen naar Hvar of Jelsa. Zeker een aanrader. Brac is een klein eiland, huur een auto voor een dag en je rijdt er zo rond. Aan de andere kant van het eiland is er een inham met zandstrand. Maar de keienstranden bij Zlatni Rat zijn ook best comfortabel. Er is ook een klein stukje naaktstrand bij Zlatni Rat. Bij het hotel kan je ook mountainbikes huren en een tochtje maken langs de kust. De keuken van het hotel werkt met veel verse lokale producten. Lekker.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een prachtig hotel met zeer vriendelijke mensen en een aan

vanoost ginette
9-6-2008

een prachtig hotel met zeer vriendelijke mensen en een goede service.beneden aan het strand een heel lekker restaurant zeker aan te bevelen.het strand is met kiezelsteentjes en prachtig zuiver water zeker een aanrader om terug te komen

Gereisd Met partner in juni 2008

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluesun Borak in Bol (Brac), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluesun Borak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.