Biograd na Moru

Reviews over Biograd na Moru

Slechte camping, mooie omgeving

Miranda
    5-4-2019

We hebben geboekt via touroperator. Het was een drukke camping met slechte sanitaire voorzieningen. Het was niet schoon en er waren te weinig voorzieningen. De ligging is aan zee, maar er is geen plek! Er is een klein stukje met grind waar mensen handdoek aan handdoek liggen. Zelfs op de stenen boulevard vind je zonnende vakantiegangers. De omgeving is wel mooi als je zelf dagtochten maakt met de auto. Wij zijn naar Trogir gegaan. Een prachtige stad waar ook opnames zijn gemaakt voor de serie "Game of Trones".

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

leuk plaatsje

Fam de vries
    8-8-2018

Biograd na Moru is een idyllisch Kroatisch plaatsje toeristisch, maar toch authentiek er zijn veel leuke kleine winkeltjes voor souvenirs maar ook de plaatselijke middenstand is goed vertegenwoordigd vanuit de dorpskern kan je verschillende dagtrips maken er is voor ieder wat wils. er zijn ook diverse restaurants in diverse prijsklassen kortom een gezellig plaatsje

Gereisd Met partner in juli 2018

Super!!

Wya
    26-8-2016

Een heel druk en levendig stadje, vooral de boulevard die van het dorp naar de verst gelegen camping loopt is zowel overdag als 's avonds één en al levendigheid. In het dorp zelf voldoende restaurants van verschillende niveaus's en prijsklasse en veel terrasjes voor een drankje of een grote ijs-coupe. Als je wilt shoppen kom je bedrogen uit, vooral veel souvenirswinkeltjes.

Gereisd Met partner in juli 2016

Gezellig gastvrij stadje

Petrie
    6-8-2014

Wij zijn aangenaam verrast door de gastvrijheid en welwillendheid. Vanaf camping Soline loop je via de Boulevard zo naar het dorp/stadje. Het achterland is in onze ogen niet echt spannend qua natuur om te zien. Wij zijn vanuit Biograd naar Zadar, Krka watervallen en Split geweest. Dat is prima te doen. Wij gaan al jaren naar Frankrijk, diverse regionen bezocht, maar zijn tijdens ons 1e keer Kroatië zeer aangenaam verrast! Wij komen terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

heel gezellig dorp in kroatie

jittie
    10-8-2013

leuk, toeristisch, erg druk, lekker eten voor niet al te veel geld, zadar, split, sibinik leuke plaatsen de plitivc meren ongeveer een kleine 2 uren rijden, maar zo mooi, watervallen van krk, kortom je kunt je hier uitstekend vermaken alleen erg druk aan het strand, bijna geen plaats in de schaduw je ligt boven op elkaar ,zwembad met zoutwater vrij toegankelijk

Gereisd Met partner in juli 2013
Biograd na Moru scoort een 6,6 uit 10, op basis van 86 reviews