We hebben een aantal aanbieders voor Mindelo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mindelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Mindelo

• 7Manissa29-04-2018

Gezellig, maar wel uitgespeeld na 5 dagen

Mindelo ligt op het eiland Sao Vicente en is een gezellig stadje. We zijn hier 5 nachten verbleven, dat was voldoende. De mensen zijn aardig, er is overal live muziek in de gezellige barretjes en als de wind het toelaat kun je heerlijk op het strand liggen. Als je een eilandtour boekt kun je het eiland in 1 dag zien :-)!

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in april 2018

• 7Nieneke ten Hove22-04-2018

Bijzonder authentiek stadje aan zee

Authentiek rustig stadje met bijzondere restaurantjes, veel live muziek. De groente en fruithallen zijn mooi maar het mooiste vinden wij de visafslag. Bijzonder is de verkoop op straat. De kleurrijke mensen en de tegenstelling tussen rijk en arm. Dit zie je met name als je buiten het centrum komt. Dan besef je goed hoe het grote gros van de mensen leven. Stadje voelt goed qua sfeer en is zeker de moeite waard.

• 6Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Helma07-03-2018

Prima vakantiebestemming met wel veel wind

Stad Mindelo vrolijk chaotisch stadje. Vriendelijke mensen, soms kinderen die bedelen, maar niet op een opdringerige manier. Buureiland Santo Antao zeker de moeite waard.Mooier landschap dan San Vicente. Volgende keer zou ik daar mijn hotel kiezen. De wind was wel een spelbreker, vooral in januari en februari schijnt het vaak windkracht 7 te zijn.

• 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Anolina04-08-2017

Prachtig eiland!

Kaapverdie is op zichzelf een prachtig land. Maar San Vicente is mijn favoriete eiland en dan met name de stad Mindelo. De mensen zijn gezellig en behulpzaam. Ik voelde me er veilig. Er zijn verschillende stranden met helderblauw water. Ons favoriet was het strand Laginha en Calhau. Tegelijk was er veel cultuur en geschiedenis in de stad te zien. Karakteristieke huizen, beelden en straten. 's Avonds komt de stad helemaal tot leven. In de vooravond is er overal veel muziek en gezelligheid. Wij komen zeer zeker terug naar Mindelo.

juli 2016

• 8marian11-12-2015

prachtig eiland

Ik kom al meer dan 10 jaar op Saõ Vicente en ben nog nooit beroofd. Het is jammer dat mensen zo'n beeld creëren. Overal op de wereld lopen dieven rond. De mensen zijn heel vriendelijk en relaxed en als je duidelijk maakt dat je niet lastig wilt worden gevallen stoppen ze direct. Het is een heerlijk eiland.

• 8Uitgaanslevenn

• 7Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Marianne Goossens06-11-2014

prachtige reisbestemming om te ontstressen

Vlakbij hotel Lazareto (op 2 min wandelafstand) heb je ook kinderspeeltuin "Copa", wat gloednieuw is en erg geschikt voor kinderen om te voetballen, baseballen enz.

Vervoer van en naar de luchthaven of het stadscentrum is geen enkel probleem.

• 9Stranden

oktober 2014

• 8W. Hartong02-02-2014

Leuk om 1 pf 2 dagen te blijven

Het stadje is klein. Omgeving erg droog en kaal. We hebben een mooie wandeling gemaakt van Salamansa naar Mindelo.. Vanuit Mindelo gaan er dagelijks noten naar san antao. Een echte aanrader.

• 6Stranden

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Tito11-01-2014

Is een prachtig eiland

Prachtig eiland met mooie stranden,vriendelijke mensen ,etc

• 9Omgeving
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Alleen gereisd in maart 2013

• 8Jacqueline28-11-2013

Verrassende, culurele stad

Mindelo staat bekend als de stad van de carnaval en de in de het Portugees gezongen fado's.

Interessant in de omgeving om te bezoeken zijn de rotskliffen bij Galhau en het strand met de typische hutjes bij Baia de Gatas.

São Vicente heeft een grote haven, vanwaar de ferries naar onder andere San Antão vertrekken.

Toen wij op de Kaapverdische eilanden verbleven, was het eten van een kwalitatief zeer goede en tevens voordelige kreeft een populair uitstapje onder de lokale bevolking én de toeristen in Mindelo.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden