We hebben een aantal aanbieders voor Mindelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Mindelo

Gezellig, maar wel uitgespeeld na 5 dagen

Manissa
    29-4-2018

Mindelo ligt op het eiland Sao Vicente en is een gezellig stadje. We zijn hier 5 nachten verbleven, dat was voldoende. De mensen zijn aardig, er is overal live muziek in de gezellige barretjes en als de wind het toelaat kun je heerlijk op het strand liggen. Als je een eilandtour boekt kun je het eiland in 1 dag zien :-)!

Gereisd Met partner in april 2018

Bijzonder authentiek stadje aan zee

Nieneke ten Hove
    22-4-2018

Authentiek rustig stadje met bijzondere restaurantjes, veel live muziek. De groente en fruithallen zijn mooi maar het mooiste vinden wij de visafslag. Bijzonder is de verkoop op straat. De kleurrijke mensen en de tegenstelling tussen rijk en arm. Dit zie je met name als je buiten het centrum komt. Dan besef je goed hoe het grote gros van de mensen leven. Stadje voelt goed qua sfeer en is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantiebestemming met wel veel wind

Helma
    7-3-2018

Stad Mindelo vrolijk chaotisch stadje. Vriendelijke mensen, soms kinderen die bedelen, maar niet op een opdringerige manier. Buureiland Santo Antao zeker de moeite waard.Mooier landschap dan San Vicente. Volgende keer zou ik daar mijn hotel kiezen. De wind was wel een spelbreker, vooral in januari en februari schijnt het vaak windkracht 7 te zijn.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Prachtig eiland!

Anolina
    4-8-2017

Kaapverdie is op zichzelf een prachtig land. Maar San Vicente is mijn favoriete eiland en dan met name de stad Mindelo. De mensen zijn gezellig en behulpzaam. Ik voelde me er veilig. Er zijn verschillende stranden met helderblauw water. Ons favoriet was het strand Laginha en Calhau. Tegelijk was er veel cultuur en geschiedenis in de stad te zien. Karakteristieke huizen, beelden en straten. 's Avonds komt de stad helemaal tot leven. In de vooravond is er overal veel muziek en gezelligheid. Wij komen zeer zeker terug naar Mindelo.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

prachtig eiland

marian
    11-12-2015

Ik kom al meer dan 10 jaar op Saõ Vicente en ben nog nooit beroofd. Het is jammer dat mensen zo'n beeld creëren. Overal op de wereld lopen dieven rond. De mensen zijn heel vriendelijk en relaxed en als je duidelijk maakt dat je niet lastig wilt worden gevallen stoppen ze direct. Het is een heerlijk eiland.

Gereisd Met partner in december 2014
Mindelo scoort een 7,4 uit 10, op basis van 19 reviews