We hebben een aantal aanbieders voor Murdeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Murdeira

Mooi vakantiedorp

s van dijk
    15-12-2008

Murdeira is een vakantiedorp. Echter wonen hier ook de welgestelde autochtonen dus krijg je als toerist wat mee van hun levenswijze. Geen hotel alleen appartementen, woningen en villa's. Het zwembad is openbaar en ontmoetingsplek van autochtoonse families in het weekend. Erg vriendelijke mensen en gezellig. Er is ook een restaurant waar je lekker kunt eten. Erg mooi en zeer geschikt voor de rustzoeker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008

op zich best leuk gemaakt,

joëlle
    9-1-2006

op zich best leuk gemaakt,.. maar GEMAAKT dus geen echte natuur, veel is namaak. het eten is er best wel slecht,. en er is niet veel om uit te gaan. ik heb het wel naar me zin gehad, maar zou er niet nog eens naar toe gaan.

Gereisd Anders in januari 2006
Murdeira scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews