Salionze di Valeggio

We hebben een aantal aanbieders voor Salionze di Valeggio voor je op een rij gezet:

Reviews over Salionze di Valeggio

mooi park, weinig omgeving te zien

Claudia,
    5-3-2015

Om het park heen is weinig mooi italie te zien. Er ligt wel een mooie mountainbike route achter het park. Om te wandelen met kleine kinderen is er dichtbij een soort kanaal met wat industrie te zien. Wel mooie uitstapjes gedaan naar toeristische trekpleisters. Als je van authentiek Italie houdt is dit erg toeristisch en massaal.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Goede uitvalsweg naar toeristische trekpleisters

Wendy,
    7-8-2014

In Salionze di Valeggio is niets te beleven. Wel is het een goede uitvalsweg naar verschillende toeristische trekpleisters rond het Gardameer.

Tip: Pizzeria Beppe, voor als je lekker en goedkoop wilt eten. Restaurant heeft ook een speeltuin voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Salionze

sovaem,
    15-8-2013

We hebben het stadje(dorpje) Salionze zelf niet echt bezocht. Wat we wel leuk vonden was Peschiera de Garda en dan met name de markt op maandag maar je kunt er ook een daggedeelt een speedboot huren en ook leuk was langs het Gardameer wandelen en in de kleine straatjes winkelen en even een terrasje pakken voor drankje of lunch. Verder bezochten wij Lazise, Sirmione en Verona.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

weinig te zien in Salionze

Nele,
    21-8-2012

Salionze zelf is zeer rustig, je moet een 7-tal km rijden alvorens je bij het Gardameer komt. Het Gardameer zelf is fantastisch mooi en heeft lekker warm water om in te zwemmen. Het mooiste strand vonden we net voorbij Garda in de baai, wat een 25-tal minuten rijden is vanaf Salionze.

Wij willen zeker nog eens terug gaan naar Italië, maar zouden dan een verblijf vlakbij het Gardameer kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De omgeving Altominincio Familiecamping+ aquapark

Fam. uit Nieuwegein,
    20-8-2012

Aquapark had ook willekeurig ergens anders kunnen zijn. M.a.w. de omgeving was nietszeggend en wat verder weg van het Gardameer. Daardoor wel minder druk op de wegen om tochtjes te maken. Op 5km van Peschiera d. Garda, dat leuk is te bezoeken. Maandagochtend tot 13.00 uur markt in het oude deel. En 's avonds leuk verlicht om er doorheen te wandelen met een italiaans ijsje....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Salionze di Valeggio scoort een 7,8 uit 10, op basis van 144 reviews