Reviews over Salionze di Valeggio

Zou zo terug willen!

Fam. K.,
    28-11-2018

Wij hebben hier ruim 2,5 week verbleven en hebben een hele fijne tijd gehad. Er zijn 2 ondiepe zwembaden, waardoor onze kinderen (1 en 2 jaar) heerlijk "vrij" konden spelen. Om naar het zwembad en de faciliteiten te gaan had je wel een treintje nodig (anders 20 min lopen). Het treintje stopte aan het einde van ons laantje (wij zaten in het nieuwere hoger gelegen gedeelte). Het treintje was voor de kinderen heel leuk. Soms deden we een extra rondje zodat de ander rustig kon koken :-D Wij hadden een buggy mee, even inklappen en het past prima!

De serengetitent is luxe en nieuw. De bedden lagen heerlijk en de klamboe is écht geen overbodige luxe. Wij vonden het heel fijn dat het een autovrij park is. Wel lag onze tent tegenover de parkeerplaatsen. Wij hebben daar (over het algemeen) geen last van gehad behalve als er auto's 'snachts wegreden. Dan hadden wij het licht van de koplampen soms in de tent. Dit mocht de pret niet drukken.

Geweldige camping met veel keus

F,
    8-11-2018

Heerlijke vakantie met 4 gezinnen. Zeker een aanrader. Zwembad is heerlijk voor kleine kinderen. En ondanks dat we op de heuvel zaten was dit geen probleem. Treintje reed elke 10 minuten en in de avond was het juist heerlijk rustig.

Zou zo weer terug gaan.

Geweldig familie park/camping voor jonge gezinnen!

Susanne Bijster,
    6-11-2018

Het park is in een rustige omgeving.

Bella italia, het was mooi!❤

Marianne Keunen,
    3-11-2018

Je komt op het mooi verzorgde camping overal goed verzorgde tuinen, paden , geen uitgedroogde oase , wel een grote camping maar dat weet je als je boekt, alles staat duidelijk aangegeven , ze komen aan je auto , de bagage met een golfkarretje ophalen echt geweldig ( autoloze camping )

Top zwembaden , heel veel te doen voor kinderen , aan elke leeftijd is gedacht

En veel keuze, van eetgelegenheden, an simpel , afhaal mogelijkheid, tot een restaurant en werkelijk fantastisch ijssalon.

Over de gehele camping rijdt een treintje zodat je makkelijk van a naar b komt , dit mocht je wat veraf van de campingwinkel liggen .

Super familie camping!

H Kleine-Mulder,
    30-10-2018

Hele leuke familiecamping! Zwembad is erg leuk. Het park is netjes en schoon. Ze hebben een lager en hoger gedeelte, maar er rijdt een treintje! De mobile homes staan wel dicht op elkaar, waardoor je je buren soms goed kunt horen.

Onze kinderen van 10, 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. Mobile home was prima.

Supermarkt op camping met redelijk wat producten.

Pizzeria met lekkere afhaalpizza tegen prima prijs. Buffet vonden wij wat minder.

Wat grotere supermarkt nog geen 10 minuten met de auto.

Ook Gardameer is dichtbij.

Salionze di Valeggio scoort een 7,8 uit 10, op basis van 144 reviews