Rosolina Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Rosolina Mare voor je op een rij gezet:

vakanties Rosolina Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Rosolina Mare voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosolina Mare

rosalino mare ligt aan het einde van een landtong.

reinier
    31-7-2014

De Poodelta is mooi voor natuurliefhebbers, verder weinig te beleven. Stranden zeer wisselend: let op dus bij boeken van resord. Rosalino Mare Nord heeft bv bijna geen strand. Mooie steden op ca 40 km afstand. Rosalino Mare echt toeristisch, maar niet in de beste zin..

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie dorp

Erik Walst
    3-9-2013

Rosoline Mare is een duidelijk vakantie dorp dat voornamelijk bestaat uit appartementen en restaurants. De restaurants zijn voor het grootste deel "fast food" zoals pizza en broodjes , er zijn een paar goede restaurants en 2 "cocktail bars"

Er is een kermis dicht bij die niet echt veel voorstelt , de winkeltjes zijn tot laat open. Wij hebben het dorp voornamelijk gebruikt als wandel doel na het eten om een ijsje te halen (fantastische gelateria op de hoofdstraat). en zijn verder gewoon de omgeving in gereden (chioggia, venetie)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

touristisch dorp

kaat
    1-9-2013

Rosalimare ligt op een schiereiland, midden in de po-delta. Voor natuurliefhebbers zijn er genoeg mooie plekjes om te wandelen of te fietsen. Het dorpje is een groot vakantiedorp. De huizen die er staan zijn allemaal vakantiewoningen. Het centrum is gezellig. Er is een markt, er zijn genoeg eetgelegenheden, winkeltjes en een kermis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Een leuk sfeervol dorp

Jan
    6-9-2010

Er wonen hier heel veel muggen en dat komt door de vele vennetjes en prachtige natuur in de buurt. Dorp wordt goed schoon gehouden. Je kunt iedere avond wel een leuke wandeling maken, want er is genoeg te beleven. Heel vaak is een druk bezochte markt in het centrum 's avonds of overdag. Alle winkels zijn alle dagen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat open. Heerlijk ijs voor een redelijke prijs. Voor kinderen is hier veel te beleven, van kermis tot trampoline, fietsen in vier persoons overdekte tandems tot glijbanen toe.

Gereisd Met partner in augustus 2010
Rosolina Mare scoort een 7,8 uit 10, op basis van 35 reviews