Rosolina Mare

Super vakantie!

Skippers,
    1-9-2017

Super vakantie gehad!

Gezellige camping, kwaliteit van het eten erg goed!

Mooi zwembad en ideaal zo dicht aan het strand.

Wij vonden alles dik voor elkaar voor een leuke prijs!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping met alle faciliteiten

Van der P,
    18-8-2017

Plekken in het bos geven prima schaduw. We konden een plekje kiezen door een rondje te lopen. Caravan werd door een trekker netjes op de plek neergezet. Wij kozen vanwege de warmte voor in het bos. Voorzieningen waren prima. Nog wel veel "gat" toiletten naast de wc-potten, maar prima schoongehouden. De douches zijn ok prima en een fijne straal warm water.

Het zwembad met glijbanen is vernieuwd en fijn met kinderen. (10-13u / 15-19u)Er wordt goed opgelet door de badmeesters. (Vooral op ballen gooien, attributen en of je je badmuts op hebt) De animatie is prettig aanwezig, maar niet overheersend vervelend.

Strand is bij de camping en ook hier strandwacht. vloedlijn wordt netjes gehouden. Wij kozen voor eigen strandspullen, maar hadden ook een bedje en parasol kunnen huren. Strandtent serveert lekkere koffie, simpele lunch / avondeten en ijs etc...

Kampsupermarkt is compleet, maar zoals overal prijzig. Grote super op 5km rijden.

Nadeel hele streek: muggen! Er werd wel bestreden. Aantal kleine speeltuintjes. Een grotere in het schaduwrijke bosgedeelte zou voor de kinderen fijn zijn. Veel gasten schermen hun plek af met doeken. Is geen fraai gezicht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke familie camping!

BD,
    4-5-2017

Leuke familie camping aan zee met 2 heerlijke zwembaden (wel iets gedateerd maar super schoon!) Wij stonden met onze caravan op een geweldige plek onder de bomen. Voor ons voelde het als een normale camping tot je eens een rondje loopt...het bleek dat er aan de andere zijden nog een paar honderd vaste staanplekken zijn van Italianen. Wij hebben in de weken dat wij hier waren nooit last van gehad..sterker nog we ontdekte het pas na anderhalve week! Leuk animatie team alleen alles in het italiaans...we verstonden er geen klap van maar onze kinderen genoten ervan!

Wat ons opviel is dat deze camping bijzonder hond vriendelijk is en dat er overal uitlaat mogelijkheden zijn, afgezet gedeelte op het strand waar de honden zelfs los mogen lopen en jawel bij de ijssalon hebben ze zelfs hondenschepijs!

Wij hadden hoge verwachtingen van de omgeving maar dat viel ons tegen echter maakte een dagje Chioggia en Venetie dit zeker goed!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke zee!

Marloes,
    1-3-2017

Het huisje was erg basic en ongezellig van binnen, maar voldeed verder prima. Hoefden maar 2 minuten te lopen naar de pizzeria en het strand. Erg grote uitgestrekte camping, waardoor je niet echt een centraal punt hebt voor de jeugd, dat misten onze jongens wel een beetje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad

Richard en Chantal,
    3-8-2016

ooie vakantie bestemming en een leuke en mooie camping anematie team betrekt iedereen bij het feest van de vakantie ..en het personeel was altijd bereid om je te helpen ze waren zeer klant vriendelijk en alles was daar goed verzorgd ... het enige min puntje wat ik daar vond waren de muggen maar dat is iets waar de camping zeer zeker niets aan kan doen want ze deden er alles aan om dit te bestrijden . en de natuur heb je niet in de hand

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Rosolina Mare scoort een 9,5 uit 10, op basis van 35 reviews