Rocca di Arsiè

Reviews over Rocca di Arsiè

Prachtig en niet toeristisch

Arjen
    26-8-2017

Top plek met een heerlijk meer en prachtige bergen. Verwacht geen toerisme hier dus een uur wandelen zonder iemand tegen te komen. Lago Arsie een hele leuke camping aan het meer. Wat wat er minder..... Eh, niets. Tenminste als je van rust houdt. Zoek je een bruisende plaats met uitgaansleven dan moet je hier niet zijn. Zoek je bergen een meer en rust, Dennis dit zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk, prachtig gelegen aan(stuw)meer.

Peter
    21-2-2017

Het stuwmeer is prachtig om in te zwemmen en te varen. Wij kwamen met ons gezin hier vooral naar toe om te paragliden... Camping werd opgeknapt, (op z'n italiaans, dus niet voor het hoogseizoen af) Maar iedereen heeft enrom genoten en wil graag terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische plek

Fam. Groenvynck
    10-1-2013

Ga ook eens naar het winkeltje anex café bij Anna! Supervriendelijke vrouw. Zelfs op haar sluitingsdag kun je zo nodig via het café iets vragen uit haar winkel. Ze is voor ons heel speciaal naar haar tuintje gelopen om verse kruiden te plukken! Helemaal gratis!

Gereisd Met partner in januari 2013

Prachtige omgeving.

trijntje
    24-8-2012

Erg mooi gebied om te wandelen, zwemmen en meer. Het eten is er erg goed als je van pizzas houdt en de mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam.. Kortom Arsie, het lago di Corla en de Dolomieten zijn heel geschikt om te genieten van een heerlijke vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

ongelooflijk mooi

SALMASO
    17-8-2012

wat een heerlijke camping, geen massa tourisme, familaire sfeer op de camping en de eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. de jeugd amuseert zich samen rondom de pingpong tafel of op en aan het meer. heerlijke pizza's zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Rocca di Arsiè scoort een 7,5 uit 10, op basis van 22 reviews