Porto Tolle

Reviews over Porto Tolle

Top camping

Bart Boer
    30-7-2012

Perfecte camping voor het gezin! Volop animatie/(sport)activiteiten voor de jeugd, en ook voor ouders voor wie daar behoefte aan had. Mooi schoon strand op loopafstand naast de camping. Camping, en faciliteiten ook netjes, en verzorgd (personeel behulpzaam). Supermarkt aanwezig op het park, echter als je goedkoop wilt shoppen moet je 20km naar Porto Tolle rijden. Een aantal keer per wk muggen bestrijding,(zelf hebben we hier geen last van gehad). Camping zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 13 jaar

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

weg van de bewoonde wereld

Karin
    26-7-2012

Het dorpje stelt niet veel voor, er een marktje op zaterdag en een apotheek waar ze geen engels spreken etc. Eerlijk is eerlijk de prijsverhouding is dan ook naar verhand je ze ver van de bewoonde wereld af zit ( 1 uur voordat je op een snelweg terug zit)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

voor de derde x weer een supervakatie

uitgeruste familie
    27-7-2009

Vriendelijke mensen super zwembaden, strand en zee. Tuurlijk zijn er muggen tussen 20.30 en 10.00 uur maar daar zijn genoeg smeersels e.d. voor. Voor ons wordt het denk ik zelfs een vierde keer. Ciao tutti!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Vreselijk, de mensen zijn er niet vriendelijk of echt Ze

Manuela Meijer
    4-8-2007

Vreselijk, de mensen zijn er niet vriendelijk of echt behulpzaam. Ze zijn schuw en kijken je aan of je van mars komt. Echt een Italiaanse sfeer kan ik het niet noemen, Ik mis hier de gezelligheid er rondomheen.Ben gewend van Italië dat het over het algemeen erg geliefd is en vrij toeristisch. Dit is de middle of Nowhere.

Gereisd Anders in Sat Aug 04 2007 23:49:34 GMT+0000 (UTC)
Porto Tolle scoort een 5,8 uit 10, op basis van 41 reviews