Sorteren

Reviews over Eraclea Mare (Venetiaanse Kust)

Aangenaam, heerlijk ontspannen!

Petra G.
    30-10-2018

Ons eerste verblijf in Italië op deze aangename camping. Mooie caravan met 3 slaapkamers gehuurd via touroperator. Kraakproper bij aankomst. De camping en ook de omgeving trouwens is zeer netjes, proper en oogt verzorgd. Rust kan je hier zeker vinden. Het zwembad sluit tussen 13 en 15 uur, maar daar hadden we niet zoveel last van. Wel jammer dat je de bedjes en parasols aan het zwembad moet reserveren en betalen (redelijk kostelijk). Hoeft echter niet, je kan ook gewoon je handdoek neerleggen, hiervoor zijn plaatsen voorzien. Het zwembad is mooi, lekker warm water, soms wel wat te druk. De weg door het pijnbomenbos naar het strand was enorm aangenaam! Geen drukke baan, maar gewoon rechtstreeks vanuit de camping het bos in om zo aan de zee en het strand te komen, een mooie rustgevende wandeling en echt niet ver. Ook op het strand kan je bedjes en parasols huren, maar wij liepen gewoon wat verder door en zochten een mooi vrij plekje. De zee is zalig warm, wel geen echte grote golven. Het dorpje Eraclea Mare is zeker een bezoekje waard, net zoals Venetië. Vanaf Punta Sabbioni (ongeveer 45 minuutjes rijden) kan je heel makkelijk de boot nemen. Ook een dagje naar het Aquafollie waterpark geweest, leuk! Verder een erg mooie uitstap naar Slovenië gemaakt waar we de Grotten en het kasteel van Postojna hebben bezocht. Dit is wel zo'n 160km enkele reis, maar zeker de moeite waard, echt mooi. Wij hebben enorm genoten op deze mooie verzorgde camping en zijn helemaal tot rust gekomen. Er wordt ook meermaals en preventief gesproeid op de camping om de muggen onder controle te houden en wij hebben dan ook zeer weinig last gehad! Shows/animatie is niet aan ons besteed, wij lezen liever een boek of spelen een gezelschapsspelletje. Ook kregen we bij aankomst een WIFI code en het bereik/ontvangst was zeer degelijk op de camping (belangrijk voor onze tiener!). Wat ik wel gemist heb is een lekkere bakker op de camping, brood moet je halen in de supermarkt en dit kan echt niet tippen aan de fantastische bakkerijtjes op de campings in Frankrijk. Ja er zijn wat "regeltjes", maar zo blijft het voor iedereen aangenaam en wij hebben ons hieraan alvast niet gestoord!

Heerlijk !!!

karin
    7-9-2018

Heerlijke camping veel te doen voor kinderen je kunr er lekker eten en drinken de sfeer is heerlijk !!! Lekker zwembad gezellig strand .

Super vakantie!

Simone
    6-8-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad op Portofelice. De camping is kleinschalig ten op zichte van de meeste andere campings aan de adriatische kust. Dat is heel fijn met de kinderen die al vrij snel hun eigen weg wisten te vinden op de camping. Overal dichtbij. Mooi zwembad, mooi strand, lekker restaurant en heel vriendelijk personeel!

Minpunten voor ons: geen opblaasdingen in het zwembad, de looproute naar strand (via bospad), omgeving is niet bijzonder.

Te klein zwembad, voor alles wordt geld gevraagd.

CMB
    25-7-2018

Een nette camping met allerlei voorzieningen (restaurant, snackbar, supermarkt ed). Sanitair is schoon.

Zwembad tussen 13.00-15.00 dicht voor middagrust.

Een heel groot nadeel is dat je werkelijk overal voor moet betalen. Bedje en parasol bij het zwembad moet je reserveren en betalen (10 euro per dag), springkussens op de camping (5 euro per kind per avond), komen er vrienden op bezoek (16 euro pp).

Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. Gelukkig is de zee op loopafstand.

Zee rustig en zeer geschikt v kleine kinderen.

Bedjes in weekend wel reserveren.

Omgeving niet heel bijzonder. Dagje Venetie is leuk, maar in juli erg warm en druk.

Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan

F. Nieuwendijk
    17-7-2018

Prachtige en schone camping die iets minder groot is dan veel campings langs adriatische kust. Wij hadden luxe stacaravan met grote veranda van alle gemakken voorzien inclusief bbq. Nadeel vonden wij dat veel dingen niet bij de campingprijs waren inbegrepen. Voor de kinderen bijvoorbeeld de luchtkussens, trampoline springen. Voor bedjes en parasol bij zwembad moet je ook betalen. Wel iets om rekening mee te houden i.v.m. vakantie budget. Is ongeveer 15 minuten lopen naar dorpje wat goed te doen is.

Eraclea Mare (Venetiaanse Kust) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 43 reviews