vakanties Cavallino (Treporti)

Reviews over Cavallino (Treporti)

Fantastische ervaring

Karina,
    1-12-2018

Fantastisch goede camping. Het sanitair en zwembad en ook de hele camping zijn brandschoon.

Perfect!

Jessica,
    10-11-2018

Super mooie camping waar alles te beleven is. Hygiëne goed.

Je verveelt je absoluut niet!

Fantastisch!

Nikki,
    4-11-2018

Prachtige schone niet te grote camping. Kindvriendelijke en goede animatie. Ideaal met kleine kinderen! Aanrader!!!

Prima keus

Th Hupse,
    24-10-2018

Vriendelijk, netjes en rustig. Met een prima ligging bij het strand. Staat absoluut op ons lijstje voor een volgende keer.

Super goed!

carin,
    22-10-2018

Tweede jaar achter elkaar hier geweest. Prachtige schaduwrijke camping. Gezellig straatje waar verhuurtenten bij elkaar staan. Super zwembad, voor ieder wat wils. Strand op loopafstand, heerlijk langzaam aflopend zeewater waardoor ook de kleinste kinderen rustig in het water kunnen spelen. Aantal keren gegeten in restaurant, smullen! Supermarkt is van belangrijkste zaken voorzien. Kinderdisco is top. Sanitair wordt 24/7 schoongemaakt. Nette gebouwen. Sprayen tegen muggen wordt aangekondigd, al hoewel muggen meer bij trefpunten zoals plein en restaurant zijn. Af en toe s avonds muziek van camping of omliggende campings, maar stopt tegen 00:00u Max.

Cavallino (Treporti) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 323 reviews