Cavallino (Treporti)

We hebben een aantal aanbieders voor Cavallino (Treporti) voor je op een rij gezet:

vakanties Cavallino (Treporti)

Neckermann

Reviews over Cavallino (Treporti)

Prima uitvalsbasis

Carlijn Jansen,
    23-9-2018

Cavallino vonden we een goede uitvalsbasis voor dagtrips naar Venetie en Burano. Leuke afwisseling met camping, strand, zwembad en dagtrips. In Cavallino zelf zijn we haast niet geweest, stelt weinig voor.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Rustig mooie gemeente op 15 km van Venetie

marc_doms,
    2-4-2018

Mooie rustige gemeente met enkele goede resto's op 15km van Venezia.Jesolo ligt op 5 km en is de uitgangsstad.Neem de fiets en ga es naar Lio Piccolo , dan ben je in de laguna zelf.13 km lang mooi strand tot aan de Punta Sabbioni.

Gereisd met partner in september 2017

Badmuts verplicht!

Linda,
    5-8-2017

Camping erg afgelegen. Leuk nieuw zwembad maar veel te klein voor het aantal gasten. Je moet een badmuts op in het zwembad. Wat wij zelf heel irritant vinden! Stoel bij het zwembad kost € 5,- en er is maar een klein stukje gras waar je kunt liggen. Bedjes op het strand kosten € 21 per dag. Het zandstrand is erg mooi en ligt direct aan de camping. Er lopen continue verkopers op het strand maar wij vonden deze mensen absoluut niet opdringerig en hebben leuke dingen bij ze gekocht. De mobilhomes staan erg dicht op elkaar. Sanitair op de camping is netjes en schoon. Entertainment valt tegen. Kinderdisco was leuk, maar voor de rest niet veel animatie en shows. De supermarkt is duur en personeel is erg onvriendelijk. Ook de rijen bij de kassa's waren lang! Ze doen het zwembad dicht tussen 1 en 3 op het heetst van de dag! Een lekker ijsje halen op de camping kan, maar ook dan moesten we weer in een hele lange rij! We hebben een leuke vakantie gehad maar gaan nooit meer terug naar deze camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Redelijk

Henk,
    23-7-2017

Op dit park laten ze je overal extra voor betalen. Mooi nieuw zwembad. Maar voor de stoelen moet je betalen en je moet een badmuts op.bovendien gaat het zwembad dicht van 13 tot 15 uur. stacaravans staan heel dicht op elkaar met de ingangen naar elkaar toe. Wat wel echt prettig is is dat je binnen twee minuten op het strand staat. Bedjes moet je huren. Best wel prijzig maar je kan ook op je handdoek liggen. Winkel wel echt duur. Rekenen hier tot wel 3 keer de prijs van wat je gewend bent in NL. Restaurant heeft lekker eten en is goed te betalen. Leuke speeltuin en een binnen speeltuin en een speeltoestel op het strand. Wel word je op het strand lastig gevallen door verkopers met badlakens, vliegers, sieraden en andere meuk. Parkeer plekken erg klein maar bij mobile home vaste perkeerplek. De service op dit park is wel echt voor verbetering vatbaar. Hoewel ik een leuke vakantie heb gehad denk ik niet dat ik hier ooit nog naar terug ga

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Gitte,
    4-8-2015

Geweldige camping, alles wordt keurig schoon gehouden. Paspoorten hebben wij om 13.00 uur ingeleverd en daarbij werd gezegd dat we dit niet wilden, we konden om 16.00 uur de paspoorten ophalen. Kopie creditcard achtergelaten. We gaven aan dat je ook in italie jezelf moest kunnen legitimeren. Vonden ze prima. Dus blijf bij je standpunt en het komt goed. Iedereen kan lezen dat het een grote afstand is, dus niet klagen hierover. Zwembaden super, onze kinderen 13 en 14 vinden ze geweldig. Weinig ligbedden, maar die kun je in de supermarkt e.i.d. Goedkoop aanschaffen. Terrasjes super gezellig. Kortom wij vinden het fantastisch en moeten nog naar huis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Cavallino (Treporti) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 323 reviews