Cavallino (Treporti)

In de schaduw van Venetië: Cavallino Treporti

Net buiten Venetië ligt het prachtige Cavallino Treporti. Niet alleen de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad van het water, maar ook voor de natuur- of strandliefhebber die op zoek is naar een rustige vakantie. Bezoek historische forten, verken wandelend de afwisselende natuur of rol je handdoek uit op het strand. Verrassend veelzijdig!

Inspiratie voor Cavallino Treporti

4 x doen in Cavallino Treporti

Van citytrip tot rondvaartboot

Een heerlijke gezinsvakantie

Kindvriendelijke Camping Sant’Angelo Village

Dit groots opgezette complex biedt alles voor een heerlijke vakantie met het gezin. Zoek je favoriete plekje bij het zwembad en beleef urenlang waterplezier. Bouw samen zandkastelen of geniet van je spelende kinderen vanaf je eigen comfortabele ligbed. Je kunt natuurlijk zelf koken, maar dineren in het gezellige restaurant is ook een aanrader.

Fijn zwembad: Camping Garden Paradiso

Een camping op loopafstand van het strand is natuurlijk altijd een pre. Maar als die ook nog beschikt over een fantastisch zwembad met bubbelbad en kindergedeelte, meerdere goede restaurants en een gezellig terras, dan is het helemaal top. Laat Camping Garden Paradiso dit nu allemaal hebben! Ideaal voor een gezinsvakantie of vakantie met partner.

Met speeltuin: Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

Met het uitzicht op zee en een tuin vol pijnbomen is het vakantiegevoel op deze camping nooit ver weg. Kinderen kunnen niet wachten om de speeltuin en de kidsclub te gaan ontdekken. En jij? Jij doet mee aan een potje beach volleybal of struint langs de lokale winkeltjes. En je brengt natuurlijk een bezoek aan het nabijgelegen Venetië!

Comfortabel kamperen

decoration
Goede faciliteiten: Camping Ca Pasquali (Glamping)

Gelegen in het groen van Cavallino ligt deze prachtige camping. De faciliteiten van deze camping zorgen dat het jong en oud aan niets ontbreekt. De camping heeft niet alleen twee bars en restaurants, maar ook een leuk entertainmentprogramma met bijna iedere avond livemuziek. Daarnaast zijn er talloze (water)sportmogelijkheden.

Aan het strand: Camping Ca Savio

Strandliefhebbers opgelet: deze leuk aangeklede camping is erg geschikt voor een onbezorgde zonvakantie. Bouw samen zandkastelen, speel met kinderen in het zwembad met piratenthema en neem een verkoelende duik in zee. Oudere kinderen kunnen deelnemen aan diverse sporten en naar de disco. Leuk voor jong en oud!

Lekker luxe: Camping Union Lido (Glamping)

Direct aan zee ligt deze goed onderhouden vijfsterren-camping. De camping heeft die met verschillende winkeltjes, activiteiten voor kinderen en het mooie zwembad letterlijk alles in huis voor een onbezorgde vakantie. Breng uren door onder de Italiaanse zon en trek je ’s avonds moe, maar voldaan terug in je luxe tent of (sta)caravan.

4 x doen in Cavallino Treporti

Stedentrip Venetië: gondola, gondola

Bij een bezoek aan Venetië is een rondvaart in een gondel natuurlijk een topattractie. Zo ervaar je de stad zoals het bedoeld is: vanaf het water! Romantisch met partner of samen met de kinderen. Liever een goedkopere optie? Met de watertaxi vaar je heel Venetië door. Een absolute aanrader om te doen tijdens je vakantie in Cavallino Treporti.

Iconisch: het San Marcoplein

Dit bekende plein vormt het hart van het sfeervolle Venetië. Hier vind je volop beroemde historische gebouwen zoals de San Marcobasiliek, de Campanilletoren en het indrukwekkende Dogepaleis. Ook sfeervolle terrassen en restaurants zijn er volop. Dit is niet voor niets een bijzonder populaire bestemming.

Kunst kijken in Venetië

Eigenlijk is Venetië met haar kleurrijke huisjes, smalle straten en schilderachtige wateren een waar openluchtmuseum. Maar ook aan ‘echte’ musea heeft deze stad geen gebrek. Geef een extra dimensie aan je vakantie en bezoek het Peggy Guggenheim Museum, de Galleria Dell’Academia of één van de imposante kerken.

Tocht langs Italiaanse lagunes

Ga op ontdekkingstocht en verwonder je over de schilderachtige streek waar je verblijft. Verken de kustroute bij Cavallino Treporti per auto en maak onderweg prachtige wandelingen over het strand. Neem genoeg proviand mee en lunch op de mooiste locaties. Met een beetje geluk heb je het strand heerlijk voor jezelf alleen.

• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Cavallino (Treporti)

Reviews over Cavallino (Treporti)

Rustig mooie gemeente op 15 km van Venetie

marc_doms
    2-4-2018

Mooie rustige gemeente met enkele goede resto's op 15km van Venezia.Jesolo ligt op 5 km en is de uitgangsstad.Neem de fiets en ga es naar Lio Piccolo , dan ben je in de laguna zelf.13 km lang mooi strand tot aan de Punta Sabbioni.

Badmuts verplicht!

Linda
    5-8-2017

Camping erg afgelegen. Leuk nieuw zwembad maar veel te klein voor het aantal gasten. Je moet een badmuts op in het zwembad. Wat wij zelf heel irritant vinden! Stoel bij het zwembad kost € 5,- en er is maar een klein stukje gras waar je kunt liggen. Bedjes op het strand kosten € 21 per dag. Het zandstrand is erg mooi en ligt direct aan de camping. Er lopen continue verkopers op het strand maar wij vonden deze mensen absoluut niet opdringerig en hebben leuke dingen bij ze gekocht. De mobilhomes staan erg dicht op elkaar. Sanitair op de camping is netjes en schoon. Entertainment valt tegen. Kinderdisco was leuk, maar voor de rest niet veel animatie en shows. De supermarkt is duur en personeel is erg onvriendelijk. Ook de rijen bij de kassa's waren lang! Ze doen het zwembad dicht tussen 1 en 3 op het heetst van de dag! Een lekker ijsje halen op de camping kan, maar ook dan moesten we weer in een hele lange rij! We hebben een leuke vakantie gehad maar gaan nooit meer terug naar deze camping

geweldig

Natasja Broekman
    9-1-2017

Wij hebben het geweldig gehad. Schitterend weer. Leuke omgeving. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

fantastisch

myriamzeegers
    7-1-2017

prachtig geleden schiereiland

Mooie plek

Geert
    11-9-2015

Erg geschikt voor families met kinderen

Cavallino (Treporti) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 322 reviews