Caorle

Reviews over Caorle

Bellisimo 💖

MM van Hemert
    29-7-2019

We verbleven in een schitterend mooi en goed verzorgd appartementen complex op Lido Altenea net buiten Caorle. Ook al waren we niet binnen een echt vakantie seizoen er was zoveel te beleven. Op complex zelf alles binnen handbereik, strand en winkelstraat op loopafstand, stadje Caorle op een kleine 12 kilometer met een mooi lange boulevard en schoon strand, mooi winkelcentrum en heerlijke restaurants, natuur overal waar je kijkt. En wanneer je verderweg op avontuur wil, kan je lokaal goedkoop een auto huren. Een must om dan te bezoeken is Noventa di Piave waar een Design outlet is gevestigd of Venetië met zijn prachtige smalle straatjes. Als je niet verdwaald kom je uiteindelijk uit op het San Marco plein met zijn mooie kathedraal. Heb je geen zin in de talloze bruggetjes kan je natuurlijk ook romantisch met een gondel. Zoveel om te ontdekken en wat betreft de lokale inwoners - deze zijn erg beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar 💖💖

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Leuke stad, groter dan gedacht, de moeite waard

Linda
    19-8-2018

Caorle is een erg leuke plaats. Groter dan we verwacht hadden met veel leuke winkeltjes, ijssalonnetjes en restaurants. Wij hadden van een serveerster op de camping de tip gekregen om pizza te gaan eten bij 'Ae Do Rode' en dat was idd héérlijk. We zijn zelfs voor een 2e keer gaan eten daar. De pizza en pasta is perfect, de andere gerechten die we hadden met hamburger en gegrilde kip waren zéér eenvoudig. Daarna nog een lekker gewinkeld en rond gekeken. Ook een rondvaart gemaakt vanuit het haventje. Heerlijk ontspannend en leuk om even af te stappen bij een traditionele hut.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellig dorp

Jeannette
    6-9-2017

Caorle is een klein dorpje met een leuk haventje en een gezellige winkelstraat. De wandelboulevard is mooi en goed aangelegd. De stranden zijn ruim. Er zijn verschillende leuke restaurantjes en terrassen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superleuke plek

Vulpen
    28-8-2016

Wij kwamen vanuit het Gardameer naar Caorle. Wij begrijpen niet waarom er zoveel Nederlanders zo enthousiast zijn over t Gardameer. Het is daar ontzettend duur en kiezelstranden. Caorle was voor ons een veel betere plek. Super mooi dorpje wat goed onder houden wordt en eten en drinken stukken goedkoper dan aan het gardameer. S avonds is er in het oude centrum van alles te beleven. Veel winkeltjes bars restaurantjes. Kortom erg leuke vakantie plek waar we zeker nog x naartoe gaan

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super

Natascha Collas
    31-7-2016

Kan eigenlijk niks negatief over de omgeving van Caorle zeggen. Super ervaring gehad. Daar wij er waren met onze kleine kinderen, weet ik niet of er voor jongeren uitgangsleven is en kan ik dat dus ook niet beoordelen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Caorle scoort een 7,5 uit 10, op basis van 284 reviews