Sorteren

Reviews over Caorle

Na 2 keer hebben we het gezien

Elke
    12-11-2018

Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest met onze zoon (nu 3 jaar) dit was ons zo goed bevallen dat we weer terug zijn gekomen. Dit keer met ons dochtertje (1jaar) erbij. Sanitair is schoon heel de dag door zijn de dames er mee bezig. Zwembad was te druk. Wij vonden het dit keer wel wat meer tegen vallen doordat het ontzettend heet was en heel veel last hadden van muggen. Verder een leuke camping voor jonge kids.

Zeker genoten en voor herhaling vatbaar.

Leonie
    27-10-2018

Mooie verzorgde camping. Goede restaurants. Lekker eten en niet al te duur. Leuke winkeltjes. Schoon en mooi strand. De chalets vooraan op de camping waren begin 2018 gerenoveerd. Ze waren heel netjes en schoon. Mooie badkamers en keukentje. De bedden sliepen fijn. De matrassen waren wat harder. Zwembaden waren ook mooi, alleen het toilet bij het zwembaden vond is wat vies. Zorg wel dat je genoeg muggenspray mee brengt. En parkeer nooit je auto voor de camping (buiten de poort). Onze auto heeft er maar 3u gestaan, helaas behoorlijke krassen op de zijkant.

Goede schone camping, maar groot..

Ingmar Poelhuis
    24-9-2018

Een zeer grote camping maar komt niet zo over, sanitair netjes schoon en wordt goed bijgehouden. Zwembad super en voor de kleintjes een mooi piratenschip. Strand ook mooi schoon en loopt geleidelijk af. Staanplaatsen voorzien van sproei-systeem tegen de muggen en dit werkt goed. (Niet meer last dan op andere plaatsen in Italië) Jammer dat voor lunapark extra moet worden betaald. Omgeving is niet de mooiste van Italië.

Prachtige campin aan zee met een geweldig zwembad

BP
    3-9-2018

Prachtige camping voor de kinderen (voldoende animatie, sport, mini disco) met een geweldig zwembad & direct aan zee.

Zoals meerdere malen is geschreven moet je wel rekening houden met de muggen (ondanks alle inspanningen om dit te minimaliseren), maar bij de apotheek op de camping is hier wel (redelijk) goed spul voor te krijgen.

Voor een relax vakantie is deze camping zeker aan te bevelen, maar mocht je buiten de camping op zoek zijn naar andere bestemmingen dan vonden wij dit erg beperkt (op Caorle en Venetië na natuurlijk).

We hebben genoten!

Huib Eshuis
    25-8-2018

het is een mooie grote camping en van alle gemakken voorzien. Een grote supermarkt, twee restaurants, meerdere barretjes, diverse winkels met sport en strandkleding en accessoires, kranten, magazines, fietsverhuur, elektrische steps, veel zwembadcomplexen, sportvelden, animatie, direct aan het strand. Allemaal dik in orde. Om je 's avonds tegen de muggen te wapenen even de plaatselijke middeltjes gebruiken ("off" bijvoorbeeld) We hadden geboekt via een touroperator. Uitstekende service van John en Ingrid en een prima stacaravan.

Het restaurant op de camping met uitzicht op zee - Chalet Beach - serveerde een ontzettende goede glutenvrije pizza Margherita. We hebben er al heel wat glutenvrij gehad bij verschillende restaurants, maar dit was de beste. Het restaurant was verder ook uitstekend, zowel het eten en drinken als de bediening.

Caorle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 281 reviews