Arabba

Reviews over Arabba

Superskigebied

Marijke Bruns,
    28-11-2017

Arabba is een winter sport dorp met veel mogelijkheden wat ligt in een prachtig skigebied. De Sella ronda komt door Arabba. Maar daarnaast zijn er nog veel andere prachtige skiroutes. Het dorp zelf is erg gezellig met voldoende restaurants en apres ski mogelijkheden.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede plaats aan Sella Ronda

Hielke,
    11-1-2015

Arabba ligt ideaal aan de Sella Ronda. Ook omdat vanuit hier de uitstap naar de gletsjer Marmolada makkelijk te doen is. Arabba is ideaal voor gezinnen en mensen die van skiën en mooie natuur houden. Qua aprés ski is er weinig te beleven en alles ( 2 barren) vroeg gesloten.

Gereisd met vrienden in Sun Dec 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lief klein bergdorpje.

Helene van Leuven,
    8-2-2014

Arabba sluit aan op een prachtig skigebieden in de Dolomieten. Van hieruit kan je mooie tochten maken, zoals de Sella Ronde en de gletsjer Marmolade bereiken. Voldoende uitdaging voor de betere skiërs.

Gereisd met partner in Sat Jan 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dorp voor skieers, niet voor families

Marc en LIsette,
    9-5-2010

feb. 2010 in Arraba een weekje wintersport gedaan. Sporthotel Arraba is het meest luxe van het dorp en is perfect gelegen aan de Sella Ronda en op loopafstand kun je beide kanten op. Apres-ski op kruipafstand en door de ligging continu gezelligheid langs het terras. De kamers zijn uitstekend en de Spa is geweldig.

Het dorp is uitstekend geschikt voor gemiddelde skieers die veel kanten op willen kunnen. Voor de beginner, voor kinderen of als je lekker wilt shoppen is dit niet het beste dorp. Corvara (10km verderop) is hiervoor veel geschikter. Ook de Marmolada is vanuit Arraba eenvoudig bereikbaar.

Hotel en dorp echt een aanrader voor een gezelschap die voor het skieen komen, minder voor families met kinderen.

Gereisd met partner in mei 2010
Arabba scoort een 8,1 uit 10, op basis van 12 reviews