We hebben een aantal aanbieders voor Pila voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pila voor je op een rij gezet:

Reviews over Pila

• 5goedhart20-07-2004

ik ga al 10 jaar skien in Pila, hier is het nog niet over genomen door de Nederlanders net zoals in Frankrijk of Oostenrijk. Heerlijke restaurants zoals Chalet Du Soleil, aardige mensen en niet duur. Prima ski gebied, niet erg groot maar sneeuwzeker

• 5Après ski

Gereisd in juli 2004

• 9chab05-01-2008

Pila is een klein gezellig skigebied. Ideaal als je kinderen hebt. Niet veel après-ski, eventueel je organisatie die iets in elkaar steekt maar voor de rest... Zeker een uitstapje maken naar beneden in de vallei, vallé d'aosta!! Supergezellig om te gaan winkelen en heel handig omdat je enkel de lift naar beneden moet nemen en je komt midden in het stadje uit.

• 10Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd in januari 2008

• 10Julie Brown03-01-2013

A quiet resort with stunning views.

Fabulous runs for beginners and intermediates. A bit limiting for advanced skiers. Apres ski is quite lively but just between 5pm - 7pm. Thereafter most people retire to their hotels for some fabulous Aosta food, a good nights sleep and sweet dreams of the next days ski-ing. Beautiful tree lined slopes, great on Piste restaurants and some quite challenging mogul fields. Pila ski school instructors are highly recommended.

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Huib de Kraker02-02-2009

Mooi gebied, niet te groot. Weinig Nederlanders!

Goed geprepareerde piste's. Behalve 1 gondel, allemaal stoeltjeliften. Geen sleepliften!

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 6Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 8lolo03-02-2010

endroit sympa

Petite station sympa aussi bien pour le ski/snow que les ballades à pieds, on mange bien et les gens sont sympathiques. J'y vais régulièrement depuis 4 ans.

• 6Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Thijs de Geus01-02-2005

Pila is vooral Italiaans. In de weekenden is het er erg druk omdat dan de Italianen uit Milaan en Turijn een dagje gaan skieen. Door de weeks kom je veel schoolklassen tegen die als "gym" gaan skieen of snowboarden. Weinig Nederlanders en Duitsers dus geen uitbundige carnavaleske apres ski, maar een prima skigebied voor wintersporters die van skieen én gezellig uit eten houden en wat minder van polonaise.

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 5Après ski

Gereisd in februari 2005

• 8Marij Aanraad31-12-2015

Weinig sneeuw mocht de pret niet drukken

Ondanks dat er maar 7 pistes open waren, hebben wij een heerlijke wintersport week gehad. Kids van maandag tm vrijdag les (10-13u). Les in Engels/frans/italiaans, maar dat bleek geen bezwaar. Pistes die open waren, verkeerden in top conditie. Wij zijn hier eerder geweest, toen er meer pistes open waren. Wij blijven terugkomen tot het hele gebied open is.... Een bezoek aan aosta is zeker de moeite waard met de gondel.

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners