• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

284 accommodaties in

Valle d'Aosta

Reviews over accommodaties in Valle d'Aosta

Hier wil je zijn camping!

Johan, 16-8-2017

Wanneer mensen een camping zoeken, en niet veel ervaring hebben m.b.t. sporten in de bergen dan is dit de place to be. Matteo en zijn team weten veel zoniet alles, Mountainbiken, wandelen in de adembenemende omgeving, of met een kabelbaan/stoeltjeslift, raften. Wij vroegen letterlijk of het morgen de dag zou zijn voor de kabelbaan met uitzicht op de Mont Blanc/Bianco, zij gaven het perfecte advies. Dus ook voor beginners zoals wij, uitstekend. Een bar/winkel het is allemaal voorhanden met prima keuze mij kwam het over als een soort wintersportsfeer in de zomer genieten!. Dus voor de sportieveling op welk niveau dan ook helpen zij je verder.

De camping zelf er zijn diverse toiletgebouwen waarvan de kwaliteit wisselt, dat kan beter. Douchen doe je m.b.v. een munt, waarvan je zelf het saldo beheert (start met 15 douchebeurten 4 min). Niet gebruikt saldo retour. Eerder genoemde Matteo heeft oog voor detail, heeft hart voor zijn gasten hulde voor hem en team.

Er is een centrale plek waar je eten zelf klaargemaakt kan gebruiken, of gekocht. Het geeft een mooi internationaal sfeertje. Wij waren aangenaam verrast door de camping en overweldigd door de fantastische omgeving. De Aostavallei nodigt je uit voor een bezoek La Sorgente helpt je erbij!

Heerlijk hotel

Visser, 27-2-2014
    Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

goed hoor

Sybrandy, 4-1-2014
    Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!
Valle d'Aosta scoort een 7,9 uit 10, op basis van 110 reviews