• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

vakanties Valle d'Aosta

Reviews over accommodaties in Valle d'Aosta

Heerlijke camping met relaxte sfeer

Regi
    17-8-2018

Een heerlijke camping waar we graag nog een keer terug komen! De camping wordt gerund door een familie die begrijpen hoe je dat doet: een gezellig terras, een prima bar waar je wat kan eten, heerlijk ijs en top bediening, een vriendelijke eigenaar die voor iedereen klaar staat.

Wij waren met onze zoon van 7 jaar. Wij vonden t een fijne camping voor kleinere kinderen: tafelvoetbal, zwembad en veel andere kinderen. Je moet t wel leuk vinden om te wandelen want t is geen plek om de hele dag aan t zwembad te liggen (daar is t zwembad te klein voor) maar dat spreekt ons juist wel aan. De camping trekt daardoor ook sportieve gasten aan waar je tips over wandelingen-fietstochten etc uit kan wisselen.

Enige minpunt: einde van de dag is t erg druk in t zwembad.

Al met al een mooie camping met een heerlijk relaxte sfeer!

Heerlijk hotel

Visser
    27-2-2014

Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

goed hoor

Sybrandy
    4-1-2014

Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!