Sorteren

vakanties Valle d'Aosta

Reviews over accommodaties in Valle d'Aosta

Fijn maar niet fantastisch

Caroline
    30-8-2017

Fijne camping, ligt achterin in het dal boven Aosta. Vanuit de camping heb je niet veel uitzicht op de omgeving: plaatsen zijn overwegend schaduwrijk. Parkeren doe je aan de overkant van de weg. Vooral voor wandelaars en andere actievelingen: iedereen trekt erop uit.

Nadeel was het grote aantal vliegen! Vorig jaar lag de camping naast een tuin met veel eenden. Verder: aardige mensen, heerlijk ijs en schoon sanitair. Rustige sfeer. Zwembad is klein en vooral geschikt om even af te koelen. Speeltuintje stelde niet veel voor. Het aantal jongere kinderen (onder de 10) was niet hoog toen wij er waren.

Heerlijk hotel

Visser
    27-2-2014
    Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

goed hoor

Sybrandy
    4-1-2014
    Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!
Valle d'Aosta scoort een 8 uit 10, op basis van 112 reviews