• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Valle d'Aosta

Reviews over accommodaties in Valle d'Aosta

Kleinschalige, schaduwrijke en rustige camping

S
    31-7-2018

Kleinschalige rustige camping. Alles was keurig onderhouden en vriendelijk camping personeel.

Douchen zonder muntjes en met een goede straal warm water.

Zwembad van 14.30-18.30 open.

In het dorpje Arvier zitten 3 restaurantjes en een mini supermarkt waar je ook verse broodjes kan halen.

Geweldige omgeving voor het wielrennen. Bij de receptie ligt een mapje/flyer met diverse wielrentochten/klimmen. Klimmetjes naar Pont, Thumel en Usellieres zijn prachtig en rustig. Petit en Grand Saint Bernard wat drukker, maar ook schitterend.

Het dal zelf is wat minder, maar zodra je de hoogte in gaat is het een magnifieke omgeving.

Heerlijk hotel

Visser
    27-2-2014

Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

goed hoor

Sybrandy
    4-1-2014

Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!

Valle d'Aosta scoort een 8 uit 10, op basis van 113 reviews