Sorteren

vakanties Valle d'Aosta

Reviews over accommodaties in Valle d'Aosta

Prima camping, capaciteit van faciliteiten beperkt

fam. Horsten
    17-8-2018

Wij zijn 2,5 week op deze camping geweest met onze dochters van 9 en 7 jaar in juli, toen het nog niet zo druk was. Sanitair wordt goed schoongemaakt, maar het aantal gewone wc's (er zijn ook hurk-wc's), douches en wascabines is te beperkt, zeker als de camping vol is of er grote groepen zijn, zoals NKBV. Prima zwembad met toezicht, maar beperkte openingstijden. Helaas geen speeltuin, wel overdekte recreatieruimtes (zonder kookgelegenheid). Beperkt aantal watertappunten.

Eigenaar is beperkt aanwezig en spreekt voldoende Engels, andere medewerkers niet. Hij heeft veel tips voor de omgeving. Voor wandelingen in het hoofd- en de zijdalen ligt de camping erg centraal.

Voor Italiaanse begrippen ruime plekken. Vooraan en rechts op de camping is voldoende schaduw. Kersenbomen zorgen mogelijk voor vieze vlekken op de tent.

Ambachtelijke ijswinkel aan het einde van de hoofdstraat is echte aanrader. Pizzeria en kleine winkel op loopafstand.

Heerlijk hotel

Visser
    27-2-2014

Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

goed hoor

Sybrandy
    4-1-2014

Lo Stambecco was net weer open hoorden we. We hadden een 3 persoons kamer, beetje krap maar ach je bent er voor het skieen niet waar? Kok en personeel deed erg hun best. Eten was veel en de buffetten (ontbijt, voorgerecht en nagerechten) waren het beste. Oude jaars diners was heel mooi verzorgd ! Hal met bas was soms koud en mag wat gezelliger worden ingericht; inderdaad na 4.30 kun je verder nergens naar toe. Aanrader voor wie van skieen houdt.!