Sorteren

vakanties Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

Reviews over Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

Mooie verzorgde camping, helaas iedere avond feest

Peter K.
    16-8-2018

Mooie grote camping met uitstekende faciliteiten (schoon, modern sanitair, restaurant, winkeltje, ligstoelen en parasols aan meer) , een terrein met ruime plekken tussen bomen met op de meeste plekken uitzicht op het meer en hele aardige medewerkers. Bijna een recept voor een perfecte vakantie! Tenzij je ook op vakantie gaat om in de avond te genieten van het geluid van krekels en in alle rust weg te dromen in de stilte van de Italiaanse natuur. Dan kun je beter op zoek naar een andere camping, want op Badiaccia is het echt iedere avond tot 00.00 uur feest en ook als de muziek uit is gegaan is het nog lang onrustig. Als je dan, zoals wij, de pech hebt om in de buurt van het centrum van al deze feestelijkheden te staan, is het iedere avond gedwongen luisteren naar steeds dezelfde deuntjes. Ik kan the Village people in elk geval nooit meer aanhoren zonder terug te denken aan de vakantie van 2018. Verder een topvakantie gehad!

Geweldig

M Keij
    13-8-2018

Erg ontspannen vakantie gehad. De camping ligt op loopafstand van het erg leuke plaatsje. De camping is netjes, met erg leuke plaatsen aan het meer. De eigenaren zijn altijd vriendelijk en spreken redelijk Engels. Je kunt er lekker eten en koffie drinken. Sanitair etc wordt keurig bijgehouden en is netjes.Enige nadeel vond ik de 3 ampère stroom, dat is wel weinig. Voor de rest prima camping met zelfs een zwembad tegenwoordig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Prima locatie met super animatie team!

Tanja Keetels-van Meurs
    3-8-2018

Stacaravan Supercomfort was groot genoeg voor 3 personen, maar ik zou dit niet boeken voor 5 of 6 personen (tenzij het echt kleinere kinderen zijn). Bedden zijn vrij smal (70 cm) en ruimte is beperkt. Airco was ideaal, gezien de hoge buiten temperatuur.

Animatie team is super, ze doen echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. In ons geval speciale dank aan Francesco en Chiara, voor de leuke aquagym en aquazumba lessen!

De campingbaas komt zelf helaas erg nors over en lijkt alleen maar te klagen tegen zijn personeel .... Zwembad is prima, en gelukkig geen "handdoeken maffia". We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant op de camping.

Omgeving (op de grens van Umbrie en Toscane) is prachtig.

Geweldig!!

Eric en Janneke Kwant
    1-7-2018

Ik kan deze accommodatie alleen maar aanraden. Wij kenden Umbrië niet, maar dankzij een enorme lieve gastvrouw zijn wij op heel veel plaatsen geweest. Anna zorgt ervoor dat het u aan niets ontbreekt. In de accommodatie heeft u de beschikking over een eigen wasmachine, strijkplank en strijkijzer, luxe grote badkamer, een keuken met gasfornuis en oven. Mist er iets dan geef je dit door een Anna zorgt dat het er komt. De liefde die zij voor deze regio heeft, geeft ze zeker door aan haar gasten. Maar ook mee naar avonden in andere dorpen met haar vrienden, het kan allemaal een iedereen ontvangt je met open armen. Of een gezellige kleinschalige BBQ op het terrein, Anna zorgt ervoor dat het ook dan aan niets ontbreekt. Ook hebben ze op het terrein en prachtig zwembad, en bij ons appartement een priveterras. Wat wil je nog meer, uitrusten is hier uitgevonden!

Het pure zinneprikkelende Italiaanse leven.

Paul
    23-5-2018

La vita è bella, dat komt in en op Poggio Antico volledig tot zijn recht. Na eerst enige kilometers door het prachtige en typische landschap te zijn gereden na het verlaten van de snelweg, lopen de finale meters naar de Poggio over een heuse strade Bianca eindigend in, hoe kan het anders, een stevige klim. Boven aangekomen wordt je overvallen door het idyllische uitzicht over het lago di Chiusi en de prachtige natuur. In de ruim opgezette appartementen tref je een typische Italiaanse inrichting aan waarin je jezelf meteen thuis voelt. Vanuit ons 'thuis' Poggio Antico ligt Italië feitelijk aan onze voeten. In een straal van 100 km zijn er onuitputtelijke bezienswaardigheden. Zelfs te voet over de strada Bianca genietend van de omgeving en de, na enige inspanning te bereiken, kleine dorpjes wordt je tijd 'rijkelijk' gevuld. Kortom, onze favoriete vakantiebestemming!

Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 110 reviews