Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno) voor je op een rij gezet:

vakanties Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

Reviews over Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno)

Leuk dorpje

Tanja Keetels-van Meurs,
    8-8-2018

Leuk dorpje, met hele leuke restaurants.

Aanrader: restaurant La Taverna di Julio (superlekker eten en niet duur), net buiten het dorp, en Solitario (met uitzicht op het meer).

Diverse supermarkten in het dorp (o.a. Lidl) en pinautomaat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een schitterende omgeving waar veel te zien is.

Therese Fokkema,
    1-8-2018

Castiglione is een leuk, oud vestigings-stadje. Het oude historische centrum ligt op een heuvel, binnen de stadsmuren. Het is o.a. een perfect uitgangspunt voor een bezoek aan Perugia, Assisi, Cortona, Siena, Montepulciana en Florence.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk plaatsje

engage,
    6-8-2015

Rustig stadje gelegen aan het meer. Het stadcentrum met winkeltjes en restaurants ligt bovenop een citadel, leuk voor een bezoekje (maar meer niet).

Mensen zijn over het algemeen vriendelijk en trots om hun streek / stad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Aanrader

Sander_Klamer,
    20-4-2015

De omliggende stadjes zijn geweldig. Castiglione del Lago is klein. Voor een redelijk supermarkt (LIdl, Familia en Coop) moet je 9km verder op zijn. dit is het enige nadeel van deze plek. De omgeving is prachtig en ook voor jongeren is er een discotheek op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Typisch pittoresk Italiaans dorp

Mikel Tolboom,
    27-1-2015

De oude 'binnenstad' gelegen op een heuvel aan de oever van het lago Trasimeno is zeker een aanrader. Sla vooral ook niet de (enigszins buiten de route gelegen) uitmuntende ijssalon bij het treinstation.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2004
Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 110 reviews