Velturno (Feldthurns)

We hebben een aantal aanbieders voor Velturno (Feldthurns) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Velturno (Feldthurns)

Fantastische ligging

Sebastiaan
    3-9-2012

Feldthurns ligt prachtig op een helling boven het Eisackdal met een uitzicht over de Geisler dolomieten groep en de Schlern boven de Seiser Alm. Verder zuidwaarts kijk je het Eisackdal uit richting Bozen (Bolzano).

In het dorpje zelf staat een kasteel en zijn wat supermarktjes en restaurantjes. Wil je meer leven, dan is het leuke stadje Brixen op een kwartiertje rijden (de berg af).

De hele regio is trouwens overwegend Duitstalig en verschilt niet heel veel van (Noord) Tirol, behalve dan dat er meer zon is, betere wijnen en veel Italiaanse toeristen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Rustig bergdorp

Danny De Braekeleer
    1-8-2012

Rustig bergdorp. Op 10 minuten rijden van de oprit naar de autobaan. je bent dus snel alle richtingen uit voor uitstappen. Geen nachtleven. Cultuur in nabijgeleven stadje Brixen en iets verder in Bolzano. Honderden mogelijkheden om te wandelen, mountain biken enz

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Velturno

joke
    1-2-2012

Er is geen uitgaansmogelijkheid, geen disco. Wel een bar. IJs eten bij Tonies is een aanrader. Gemoedelijk dorpje met om het andere jaar een dorpsfeest. Heel mooi gelegen met uitzicht op de Dolomieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Velturno (Feldthurns) scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews