Toblach (Dobbiaco)

We hebben een aantal aanbieders voor Toblach (Dobbiaco) voor je op een rij gezet:

vakanties Toblach (Dobbiaco)

Reviews over Toblach (Dobbiaco)

Langlaufen, skiën, wandelen, fietsen,

Cools Danny- Van Wuytswinkel Chris - Turnhout (B),
    11-1-2018

Winter en zomer kan men hier alle kanten uit. Met auto, trein, bus, te voet , fiets, Dorp is niet te groot, geen dancings e.d. , geen wild nachtleven, alles "gemütlich" rustig en op zijn oostenrijks - italiaans. Onthaasten is de boodschap

Gereisd met partner in februari 2017

Leuk plaatsje

annemie,
    20-7-2016

Wij gingen alleen naar Toblach om boodschappen te doen. Het plaatsje ziet er leuk uit en schijnt een interessante kerk te hebben, maar die was gesloten wegens verbouwing. Verder niet veel te doen, enkele winkels, hotels en verschillende gelegenheden voor een kop koffie met broodje of gebak. Houd er rekening mee dat op zondag àlles gesloten is (behalve horeca). Heel mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Saai dorp

Nanda,
    25-7-2014

Omgeving is natuurlijk geweldig om sportief bezig te zijn, maar voor markten en winkels bezoeken is hier in de buurt niet veel te beleven. Pizzeria Hans met heerlijke pizza's voor kleine prijs. Aanrader.

Gereisd met partner in juli 2014

ook mooi in de zomer!

Conny,
    8-5-2012

Dobiacco is een klein bergdorp in de mooie Dolomieten. Het is de moeite waard om hier in de zomer te zijn. In het dorp is een mooie barokkerk maar het mooiste is de omgeving. Je kunt heerlijk wandelen in de prachtige bergen!

Gereisd met partner in juni 1998

zijn trouwe bezoekers van het dorp (sinds 1974 !) en het

Lefevre Guy,
    20-10-2006

zijn trouwe bezoekers van het dorp (sinds 1974 !) en het bevalt ons nog steeds.Vele mogelijkheden met openbaar vervoer (om Cortina Brunico) oneindig veel wandelmogelijkheden voor alle types dwz steile berwandelingen als vlakke wandelingen tussen de besneeuwde weiden!Niet mondain en daardoor ook meest geschikt voor families.

Gereisd met vrienden in januari 2006
Toblach (Dobbiaco) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews