Selva / Wolkenstein

We hebben een aantal aanbieders voor Selva / Wolkenstein voor je op een rij gezet:

vakanties Selva / Wolkenstein

Reviews over Selva / Wolkenstein

Schitterend gebied nog lang niet uitgeskied daar!

Adri,
    1-3-2019

Geweldig lokatie aan de piste, waar je zo de kelder in skied, mooi dorp en geweldige uitgaans mogelijkheden, en plaats waar je geweest moet zijn, vriendelijke mensen, kortom allemaal lof.. Skie mogelijkheden te overvloede, we zijn elke dag in een ander gebied wezen skiën, je kunt hier echt vele km's maken maar ook leerzaam skiën voor beginners, de sella ronda is een mooie dag besteding, maar ook alta badia, kun je je hart ophalen en in een gigantisch funpark je goed vermaken, kortom je moet hier geweest zijn

Gereisd met vrienden in maart 2018

Judith van Bilsen- van Sligtenhorst,
    24-2-2019

We komen al jaren in Italië in de Folomieten om te skien. We hebben ook ander gebieden in Oostenrijk en Frankrijk geprobeerd, maar niets haalt t bij de Dolomieten. Zo’n prachtig gebied. Enorm veel pisten en veel mooie tochten om te skien. Heerlijk eten, leuke kleine restaurantjes op de pistes. Wij gaan nooit meet ergens anders skien.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijke skivakantie met een groep van 10 !

Harm Jansen,
    21-2-2019

Deelgenomen aan een fantastische huttentocht, waarbij onder beleidsinhoudelijk van een gids een heel groot deel van de Super Dolomieten hebben gezien. Iedere dag vroeg eruit, rugzak op en van punt A naar punt B skiën. Iedere nacht in een ander hotel of pension overnacht, zowel boven op de berg als halverwege de pistes. Daardoor hebben wij heel veel kilometers kunnen maken en was iedere dag anders! Ieder hotel verzorgde ontbijt en diner. Onze gids kende de lekkerste restaurantjes, waardoor lunchen ook een genot op zich was. Onvergetelijk en een absolute aanrader voor eenieder die van skiën én Italië houdt!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastisch locatie met blijvende herrineringen.

Eef van de Mewnt,
    20-2-2019

Val Gardena- Strak geprepareerde pistes in combinatie met zon en schitterende uitzichten maken van dit gebied een droom vakantie. In Val Gardena vind je veel pistes die gevorderden en beginners aan zullen spreken. De pistes rondom de Ciampinoi en de Seceda zijn uitdagend en uiteraard kan je de beroemde Sella Ronda skiën, met diverse uitstapjes naar andere prachtige dorpjes. Er zijn geweldige mogelijkheden voor korte en lange tochten waaronder de bekende Sella Ronda. Om deze tocht te doen is enkele jaren ervaring wel een vereiste. In Italië is eten een begrip wat ook zeker zichtbaar is op de piste. Formidabel eten met een perfecte services.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bella italia in de sneeuw is adembenemend !!

Ingrid,
    20-2-2019

Je kunt hier elke dag een andere route nemen, de Sella ronde is het meest aparte deel; prachtig de rode rotsen, super sneeuw , en de natuur! Brede pistes, heerlijke hutjes, restaurantjes, super lange afdalingen en de hotels zijn van alle gemakken voorzien! Relax of sportief alles kan! Oooooooo ik hou er zo van! Tip! Neem nog wel een paar lesjes als je de hele dag op route gaat! Dan heb je een topweek!

Gereisd met vrienden in maart 2017
Selva / Wolkenstein scoort een 8,5 uit 10, op basis van 111 reviews