Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

Reviews over Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar

Subliem

Marleen Knuivers
    22-2-2019

We zijn al naar heel wat bestemmingen en bergen geweest, maar de Seiser Alm was toch wel de mooiste ski/snowboard lokatie die we hebben gehad. De piste’s de natuur/bergen echt super. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.👍🏂⛷☀️

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Fantastisch gebied om te rodelen en Alpine Ski.

Henk
    28-1-2014

Wij waren vanaf 18 januari tot en met 25 januari op wintersport in dit gebied. Wij waren met familie .Mijn vrouw en ik rodelen en de rest van de groep deed aan alpine ski. Er zijn meerder rodelbanen, en een uitgebreid skigebied.

Gereisd met vrienden in januari 2014

prima uitvaslbasis

Mark
    30-7-2012

wij stonden op de camping in Constantino, boodschappen deden we in Seis, overstappen op het busstation van Seis en veel wandelingen begonnen we bij de gondellift van Seis. Prima, klein dorp, er is een supermarkt, busstation en vvv kantoor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heel leuk dorpje

ahvk
    25-3-2011

Hebben een fantastische skiweek gehad ondanks dat het weer niet geweldig was. Skipistes zijn goed onderhouden. Gebied is heel kindvriendelijk. Op de Seiseralm kan je in de winter skieen, rodelen, wandelen, met de arreslee naar boven of zelf paardrijden. Alles is netjes onderhouden en je werkelijk overal heerlijk eten.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Seis am Schlern (Siusi) is een heeft nauwelijks 1000 Met

M. Delnoij
    14-7-2007

Seis am Schlern (Siusi) is een heeft nauwelijks 1000 inwoners. Met de omringende boerderijen, die tot de gemeente behoren, zullen het er iets meer zijn... Seis biedt zowel in de zomer als in de winter volop mogelijkheden voor de sportieve vakantievierders. Dagenlang wandelplezier op de -goed gemarkeerde- paden van de Seiseralm of skien op een van zijn vele geprepareerde -en goed onderhouden- pistes is een van de sterke troeven. Apres-ski en uitgaansleven is matig. De omgeving van de Seiseralm (vernoemt naar Seis) is erg kindvriendelijk!

Gereisd anders in juli 2007
Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews