Sorteren

vakanties Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Reviews over Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Sfeervol dorp, een juweeltje van een skigebied.

Vivianne Kloosterboer
    28-2-2018
    Val Gardena heeft ons hart al vele jaren gestolen. Het is een mooie combinatie van Italiaanse charme en Oostenrijkse gezelligheid. Ze spreken hier Duits, dus dat is fijn. Het is vroeger hier ook van Oostenrijk geweest. Altijd met onze vrienden in pensions gezeten, maar nu in ski chalet. Zo'n gecatered chalet. Aanrader! De omgeving is prachtig hier. Niet voor niets Unesco gebied. Een week is veel te kort om alle pistes te skiën, het is zo groot en sneeuwzeker. Liften sluiten goed op elkaar aan.

Prachtig en zeer gevarieerd gebied

Jeroen Waterreus
    14-2-2018

Het skigebied is een van de mooiste en grootste (dolomiti superski is oneindige aaneenschakeling van gebieden). Geen dag dezelfde piste gedaan. Verschillende tochten mogelijk, waaronder uiteraard de Sella Ronda. En wat een uitzicht op die prachtige joekels van rotsen, met de late middagzon kleuren ze extra rood.

Van de drie dorpen in Val Gardena is Santa Cristina de simpelste. Selva en Ortisei zijn iets sfeervoller en levendiger. Santa Cristina is wel mooi centraal gelegen, ook voor een tocht de andere (Seiser Alm) kant op.

Mooiste ski gebied

Teun
    20-1-2018
    Fantastisch gebied. Goed eten . Prachtige omgeving en geweldige tochten. Sommige stukken vlak wat minder geschikt voor snowboarden, dat is ook een pluspunt(minder snowboarders⛷🎿

Prachtig dorp en geweldig skigebied.

Lisa de Vreede
    20-11-2017
    We waren met een vrij gevarieerd gezelschap. Kinderen die voor het eerst op de latten gingen en gevorderden. Als je de lift neemt bij het door ons geboekte skichalet Selva Panorama dan kom je direct uit op een plateau met allemaal sleepliftjes/banden waar kinderen les krijgen. Ook is hier een grote horecagelegenheid met een groot terras waar je zo naar je kinderen kunt kijken. Echt super geregeld hier allemaal.

Oostenrijkse sfeer en ze spreken Duits.

Sophie Schaepman
    20-11-2017
    Het is net over de grens van Oostenrijk en heeft ook de Oostenrijkse gezelligheid. Heerlijk eten en gezellige kroegjes met een skigebied wat nog beter is dan in Oostenrijk en sneeuwzeker. Het heeft alles wat je van een top wintersportplaats mag verwachten. Je moet dit echt proberen. Wij gaan weer terug deze winter.
Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 36 reviews