Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Neckermann

Reviews over Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Fam. De Visser
    26-2-2019

Vall Gardena met de Dolomiti Superski is een super mooi en uitgebreid ski gebied met prachtige goed onderhouden pistes. We zijn er al diverse jaren geweest en hopen volgende week weer naar St. Christina te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenmaal in de Val Gardena wil je nooit meer weg

Emming
    24-2-2019

Val Gardena bestaat uit 3 dorpen, Ortisei, Santa Christina en Selva (Wolkenstein), waarvan St. Christina het middelste en meest centrale dorp is in het gebied. Het gebied zelf telt 175 km piste en behoort tot de dolomiti superski met 1200 km piste.

Vanuit St. Christina kun je alle kanten op zoals de beroemde Sella ronde skiën. Een vele mooiere tocht en echte aanrader is naar de laguzoi. Ook een echte aanrader is om onder aan de saslong met het treintje naar de col raiser te gaan, vanaf daar de lift naar de seceda te nemen om vervolgens 10,5 km naar Ortisei te skiën. Stop in het annadal bij val d’Anna voor de beste apfekstrudel met vanillesaus en slagroom. Vervolg de reis naar Ortisei en via de roltrappen naar de andere kant van het dorp om vervolgens de lift naar de seiseralm te pakken en over de seiseralm terug te skiën ruchting de monte pana. Het laatste stuk neem je de bus terug naar de monte pana met geweldig uitzicht.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dhr. Huls
    6-2-2019

Kwaliteit van verblijfmogelijkheden in Val Gardena is zeer goed. Veel hotels op loopafstand van de liften. Daarnaast zijn de pistes in geweldige staat, voor beginners en gevordenen. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervol dorp, een juweeltje van een skigebied.

Vivianne Kloosterboer
    28-2-2018

Val Gardena heeft ons hart al vele jaren gestolen. Het is een mooie combinatie van Italiaanse charme en Oostenrijkse gezelligheid. Ze spreken hier Duits, dus dat is fijn. Het is vroeger hier ook van Oostenrijk geweest. Altijd met onze vrienden in pensions gezeten, maar nu in ski chalet. Zo'n gecatered chalet. Aanrader! De omgeving is prachtig hier. Niet voor niets Unesco gebied. Een week is veel te kort om alle pistes te skiën, het is zo groot en sneeuwzeker. Liften sluiten goed op elkaar aan.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Prachtig en zeer gevarieerd gebied

Jeroen Waterreus
    14-2-2018

Het skigebied is een van de mooiste en grootste (dolomiti superski is oneindige aaneenschakeling van gebieden). Geen dag dezelfde piste gedaan. Verschillende tochten mogelijk, waaronder uiteraard de Sella Ronda. En wat een uitzicht op die prachtige joekels van rotsen, met de late middagzon kleuren ze extra rood.

Van de drie dorpen in Val Gardena is Santa Cristina de simpelste. Selva en Ortisei zijn iets sfeervoller en levendiger. Santa Cristina is wel mooi centraal gelegen, ook voor een tocht de andere (Seiser Alm) kant op.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 40 reviews