vakanties Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Reviews over Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal)

Geweldig chalet. Ruim van opzet.

Nathalie van Bergeijk,
    16-7-2018

Wat hebben wij een super week gehad hier. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Zeker doen!

M & N,
    12-3-2018

Heel prettig hotel: goede ligging, lekker eten (wel veel te veel...), ruime kamer, heel goed bed, prima badkamer, top welness waar ze snappen hoe het moet (sauna warm genoeg, badkleding verboden, super stoombad en je loopt zo de sneeuw in om af te koelen). Skiruimte beneden ook prima met verwarming boven de schoenen. Heel redelijke prijzen en goede wijnen. Service is heel goed. 's Middags in de 'bar' staat er zelfs gratis gebak en iets hartigs om zelf van te pakken. Speciale karaf water op de kamer wordt elke bijgevuld. Bedienend personeel heel vriendelijk. Enige minpunt: mevrouw (ik vermoed de eigenaresse) kijkt alsof ze veel liever ergens anders wil zijn en praat met heel veel tegenzin en zonder je aan te kijken. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik zou ondanks dat dit hotel zeker aanbevelen!

Echt een aanrader.

Marc Plooy,
    12-3-2018

Het skigebied is echt fantastisch. Heel uitgebreid en variërend. De skibus stopt direct voor de prachtige en gezellige woning. Het was all inclusive en geboekt bij skichalets.nl. De woning heeft een gezellige bar en woonkamer. Het ontbijt en 3 gangen diner was echt super en goed geregeld door de gastvrije staf.

Een geweldig fantastischte vakantie gehad!

Susette Plooy,
    12-3-2018

Afgelopen week in Italie geweest en het was in 1 woord: fantastisch! Geweldig skigebied, super gezellige apres ski en het huis was helemaal top. Elke kamer een eigen toilet en douche en/of bad. Britt en Derek hebben elke avond heerlijk voor ons gekookt en elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Echt vakantie!! Kortom, ik vond alles goed!!

Absoluut voor herhaling vatbaar, top!

Aad van der Ven,
    12-3-2018

Geweldig mooie omgeving en ligging. Skibus stopt voor de deur!

Chalet is perfect met elke kamer een eigen badkamer. Staff uitermate vriendelijk en service bereid. Zorgen voor al het eten en drinken, zetten 's ochtends en 's avonds een perfecte maaltijd klaar, grote klasse.

Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 36 reviews