San Cristoforo

Reviews over San Cristoforo

Kleinschalige camping

Youetta Heinstman
    8-8-2016

Paar heerlijke dagen verbleven op deze fijne camping. Animatieteam haalt werkelijk alles uit de kast om het de kinderen naar de zin te maken. Superschoon sanitair. Geen auto's bij de caravans en tenten zodat het voor de spelende kinderen veilig is. Een pizzeria waar t goed vertoeven is voor een prima prijs. Fietsen in een mooie omgeving. Fietsroutes bij de receptie en voor wie niet van fietsen houdt, is er een prachtig meer en een groot aantal routes te voet of gewoon lekker met de auto. Dikke 10 voor alle camping medewerkers. TOP.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Lieflijk plaatsje met een fantastische bakker

Marianne
    2-9-2013

San Christoforo is een heel klein dorpje, er zit een super goede bakker, die in de omgeving zeer goed bekend staat. Verder is er heel weinig te beleven. De plaatselijke discotheek Lido trekt op dinsdag en donderdag jeugd aan uit de omgeving die veel geluidsoverlast verzorgen. Restaurant Giropizza is een aanrader om een keer naar toe te gaan. Er is een stationnetje. In de omgeving zijn heel veel appelbomen, daar maken ze de Grappa van.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Dorpje San Cristoforo is niet bijzonder

Jolanda Embrechts
    22-8-2012

Het dorpje San Cristoforo stelt niet veel voor. Wel een geweldige bakker Grisenti en natuurlijk het prachtige Caldonazzomeer. Wil je cultuursnuiven dan moet je naar Trento, Verona of met de auto naar een bestemming toe

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Rustige plek aan het meer van Caldonazzo

bert warners
    17-6-2012

San Cristoforo zelf heeft niets te bieden. Ligt rustige aan de oever van het meer. Voor meer vertier moet je toch naar Cal is wel mooi en afwisselend met bergen en de meren. Trento is goed bereikbaar en ook een aardige stad met mooi centrum.

Gereisd Met partner in Fri May 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet geschikt voor ondernemende peuters!

ik
    17-9-2009

heerlijke camping in een schitterende omgeving. Alleen stonden wij met onze tent recht voor het speeltuintje (wat overigens in die weken veel mankementen vertoonde). Er is een poortje tussen het zwembad en het speeltuintje wat tussen 10-18 continu open staat. En waar kleine kinderen (zonder diploma) dus gewoon in het zwembad kunnen lopen. kleuters kunnen dus niet vrij over de camping en je moet je kinderen continu in de gaten houden als het zwembad geopend is want de badmeester zit er werkelijk voor spek en bonen bij!!Wij begrijpen ook niet dat dit dan betiteld wordt als kind vriendelijk, want tussen 10-18 is het absoluut NIET kindvriendelijk.Mixed-grill is niet aan te raden in het restaurant, de pizza's zijn goed, maar niet bijzonder!Mensen van vacansoleil zijn vriendelijk en behulpzaam.als je met je tent aan de kant van het hotel ligt heb je heel erge pech, want dan heb je tot zeker 1.00 uur last van herrie... kortom, leuke camping maar niet voor herhaling...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
San Cristoforo scoort een 7,2 uit 10, op basis van 20 reviews