Sorteren

Reviews over San Cristoforo

Gerard Noordermeer
    15-11-2018

Een mooie camping met goede voorzieningen en vriendelijke en meedenkende medewerkers. Wij gaan graag terug naar deze camping omdat de medewerkers daar door hun aandeel ons extra vakantieplezier hebben gegeven. Dit geldt ook voor het uitstekende restaurant naast de camping en de medewerkers van touroperator.

Prima camping voor jonge gezinnen

Mariska
    8-10-2018

Fijne klein schalig camping waar niet alleen maar Nederlanders staan. Fijn zwembad. Heerlijk meer wat lekker warm is. Leuk restaurant waar je heerlijk kan eten voor een betaalbare prijs. Lekker met happy ouhr aan de aperol spritz! Alleen wat overlast van omliggende appartementen van harde muziek. Was gelukkig niet alle avonden. Genoeg leuke uitjes in de omgeving. Zelfs Venetië is te doen. Alleen sanitair is wel wat verouderd.

Kleine kinderen kunnen er heerlijk ravotten

Zijn geen auto's op het park. Aparte parkeerplaats

Geweldige, relaxte vakantie in een mooie omgeving

Sabine
    11-9-2018

Wat een geweldige vakantie! Het is een leuke camping, wel vooral voor kinderen onder de 13, al hebben de oudere kinderen die we kennen zich ook prima vermaakt. De stacaravans waren prima en het personeel van touroperator heeft ons goed geholpen toen bleek dat we niet naast onze vrienden stonden (wat we wel gevraagd hadden) Zeker de Trento kaart aanschaffen, daardoor zijn veel uitjes in de omgeving gratis. Aanraders zijn de Pannarotta (rij hier op vanuit Levico, dat is een minder gevaarlijke weg), Verona, Kasteel van Pergine (lopend vanaf het dorpje 1 km steil omhoog) en l'orridor de ponte alto (geregeld vanaf de camping). Eten bij het restaurant is heerlijk en ook de happy hour hier was leuk. Het water in het zwembad is aan de koude kant, maar het meer van caldonazzo was heerlijk! (wel waterschoenen mee nemen) Genoten van de omgeving en de camping!!!

Leuke, gemoedelijke camping met prachtige omgeving

Robbie Van ankum
    5-9-2018

Hele prettige camping met een voor kinderen erg veilige en fijne omgeving.

Het zwembad is super schoon. Groot genoeg, met een leuk deel voor de kleintjes. Er ligt kunstgras omheen. Niet glad en makkelijk schoon te houden, perfect! De badmeester is een highlight. Deze jongen verstaat zijn vak. Overigens is al het personeel vriendelijk en behulpzaam op deze camping.

Het meer is echt dichtbij. Eerste ligstrandje op 3 min lopen.

Broodjes perfect op de camping, bakkertje op 5 min lopen is een alternatief. Het restaurant op de camping is goed! Afhaalpizza en pasta mogelijk.

Wij verbleven in een waikiki stacaravan wat een mooie ruime caravan is met een mega veranda die je af kan sluiten. Echt perfect!!

Toiletgebouw deed schoon aan.

Nadeel: bepaalde Vacansesoleil caravans staan te dicht op elkaar F2F.

Verwacht geen Gardameer-mega camping, maar een hele gemoedelijke kleine(re) camping met veel mogelijkheden om leuke activit. te ondernemen.

Helemaal top

familie koop
    4-9-2018

wij zijn hier op vakantie geweest met onze dochter van 6 en zoontje van 4, deze hebben zich hier perfect vermaakt met de animatie, de meiden van de animatie deden goed hun best om iedereen erbij te betrekken, ook word er goed opgelet bij het zwembad door de badmeester, deze staat ook altijd voor iedereen meteen klaar!

de mensen bij de receptie helpen je super goed en zijn ook heel erg vriendelijk en helpen je ook graag met alles.

Hier op de camping wordt ook hard aan alles gewerkt zodat alles in orde is voor iedereen.

je kunt eten bij het restaurant bij de camping, la darsena, leuke bediening en heerlijk eten.

wij zijn hier nu voor de eerste keer geweest maar komen zeker weer terug !

San Cristoforo scoort een 7,2 uit 10, op basis van 20 reviews