Sorteren

Reviews over San Cristoforo

Kleinschalige camping

Youetta Heinstman
    8-8-2016
    Paar heerlijke dagen verbleven op deze fijne camping. Animatieteam haalt werkelijk alles uit de kast om het de kinderen naar de zin te maken. Superschoon sanitair. Geen auto's bij de caravans en tenten zodat het voor de spelende kinderen veilig is. Een pizzeria waar t goed vertoeven is voor een prima prijs. Fietsen in een mooie omgeving. Fietsroutes bij de receptie en voor wie niet van fietsen houdt, is er een prachtig meer en een groot aantal routes te voet of gewoon lekker met de auto. Dikke 10 voor alle camping medewerkers. TOP.

Prachtige omgeving

Dennis
    23-9-2014
    San Cristoforo a lago ligt prachtig tussen de bergen. Voor fietsen, wandelen etc. een aanrader.

Leuke bestemming

van de Vorstenbosch
    1-8-2014
    Leuke bestemming, mits het weer goed is. San Christoforo biedt zelf niet veel. Verona is mooi, ook Trento een bezoek waard. Leuke kastelen in de buurt te bezoeken.
San Cristoforo scoort een 7,2 uit 10, op basis van 20 reviews