Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

We hebben een aantal aanbieders voor Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch voor je op een rij gezet:

vakanties Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Reviews over Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Mooi stadje met leuke winkels en goede restaurants

MichelB
    28-9-2016

Prad is een echte bergstadje al ligt het in het dal. Prad is de uitvalbasis waar je lange fiets-, wandel-, moter-,en autotochten kan maken. De Stilfersjoch is al een belevenis om hem op te rijden zowel met de fiets, moter of auto, Met 48 haarspeldbochten naar boven en 36 naar beneden richting Bormio. De Ortler van 3950m hoogte is de blikvanger van de regio en de moeite waard om hier te wandelen. Glurns, op 6Km afstand van Prad, is een mooi vestingsstadje waar je zeker naar toe moet gaan.Vergeet niet om even naar de enige malt wiskey distilleerderij van ItalIë te gaan die net buiten het stadje ligt.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein gezellig dorp in belachelijk mooie omgeving

Ronald
    29-8-2016

Het is een vrij klein dorp, waar op zich alles is. Er is normaal niet zoveel, maar er wordt veel georganiseerd. Dat wij er waren: verschillende straatmuziek gebeurens, country festival, vlakbij een middeleeuwen festival en een feest bij de grote visvijver. Het dorp is hard bezig om alle straatjes mooi op te knappen. Winkels die er zijn hebben alles en zijn beslist niet duur.

Het is een uitgangspunt voor allerlei sporten, wielrennen, wandelen, mountainbiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Klein plaatsje

AnnePip
    12-8-2014

Prad is een levendig klein plaatsje. Heeft alle voorzieningen die je zoekt. Meerdere supermarkten, restaurants, zwembad, terrasje. Het is een ideaal startpunt voor allerlei sportieve tochten in omliggende bergwereld.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi locatie

W. Houben
    29-6-2014

De vakantie in Prad am Stilfserjoch is ons goed bevallen. Het is een klein dorpje maar een goede uitvalsbasis voor mooie bergwandelingen. Omdat het in het dal gelegen is, is de temperatuur ook in het voorjaar zeer aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Rustig dorpje waar niet veel te beleven valt

Ra ? Deckers
    28-7-2013

Er mag wat meer leven in de brouwerij zijn vind ik persoonlijk. s,Avonds kun je op een paar plaatsen een terrasje pikken, en dat is het ongeveer, het dorp leent zich wel voor mooie wandelingen , Er wordt veel gebouwd met prachtige huizen en appartementen,de een nog mooier dan de ander.

Gereisd met partner in juli 2013
Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 40 reviews