Sorteren

vakanties Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Reviews over Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Mooi stadje met leuke winkels en goede restaurants

MichelB
    28-9-2016

Prad is een echte bergstadje al ligt het in het dal. Prad is de uitvalbasis waar je lange fiets-, wandel-, moter-,en autotochten kan maken. De Stilfersjoch is al een belevenis om hem op te rijden zowel met de fiets, moter of auto, Met 48 haarspeldbochten naar boven en 36 naar beneden richting Bormio. De Ortler van 3950m hoogte is de blikvanger van de regio en de moeite waard om hier te wandelen. Glurns, op 6Km afstand van Prad, is een mooi vestingsstadje waar je zeker naar toe moet gaan.Vergeet niet om even naar de enige malt wiskey distilleerderij van ItalIë te gaan die net buiten het stadje ligt.

Klein gezellig dorp in belachelijk mooie omgeving

Ronald
    29-8-2016

Het is een vrij klein dorp, waar op zich alles is.

Er is normaal niet zoveel, maar er wordt veel georganiseerd.

Dat wij er waren: verschillende straatmuziek gebeurens, country festival, vlakbij een middeleeuwen festival en een feest bij de grote visvijver.

Het dorp is hard bezig om alle straatjes mooi op te knappen.

Winkels die er zijn hebben alles en zijn beslist niet duur.

Het is een uitgangspunt voor allerlei sporten, wielrennen, wandelen, mountainbiken.

Mooie natuur

Abels
    19-7-2015

Supergebied! Erg mooie natuur, met name de Stelviopas

Schitterende omgeving om te fietsen en te wandelen

Jp Quaedvlieg
    23-8-2014

Ruwe bergen liggen om de hoek. Bergmeren idem. Veel te doen met kinderen om dagtripjes te maken.

Klein plaatsje

AnnePip
    12-8-2014

Prad is een levendig klein plaatsje. Heeft alle voorzieningen die je zoekt. Meerdere supermarkten, restaurants, zwembad, terrasje. Het is een ideaal startpunt voor allerlei sportieve tochten in omliggende bergwereld.

Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch scoort een 8,1 uit 10, op basis van 40 reviews