vakanties Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Reviews over Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

Prachtige camping

Marcel,
    11-8-2018

Een prachtige camping in een mooie omgeving. Een mooi zwembad, schone wc's en lekker douches. Prima vakantie gehad. Een echte aanrader. En voor de sportieve fietsers, het ligt onder aan de Stelvio Pass.

Prima camping in mooie omgeving.

Marleen,
    9-8-2018

Ontvangst viel wat tegen. Receptie is van 12:30 tot 14:30 uur dicht. Vervelend als je 12:35 uur aankomt... Hadden vooraf gevraagd welk plekje we kregen maar dat konden ze niet zeggen, dat werd ter plekke bepaald. Wij hadden dan ook gedacht zelf een plaatsje uit te kunnen zoeken. Dit bleek niet het geval en viel dus ook wat tegen. Maar vanaf dan geen negatieve punten meer. Mooie camping met zowel zon- als schaduwplaatsen, gras en meer grind plaatsen. Geen 1 plaats is hetzelfde waardoor iedereen zijn kampeermiddel anders neer zet en je een gezellig rommeltje krijgt. Sanitair is echt brandschoon, voldoende papier, warm water, goede straal.

Er wordt nauwelijks iets georganiseerd (alleen voor de kleinsten, tegen betaling). Daardoor, en omdat het een zwembad is waar ook mensen van buitenaf komen en er overal op de camping goede Wifi is, komt de jeugd ook niet met elkaar in contact. Mooie omgeving (zie ook tips). Wel duur voor wat je krijgt.

Ivonne,
    9-8-2018

Geweldige camping. Sanitair perfect schoon. Heerlijk zwembad en een mooie basis plek voor bergwandelingen en fietstochten. Matterler hut is een echte aanrader.

Er waren redelijk wat andere nederlandse kinderen om gezellig mee te zwemmen of te tafeltennisen.

Aanrader

Smit,
    3-8-2018

Mooie camping, met prachtig sanitair. Wc, douche en wasbak in 1 ruimte voor jezelf, zonder dat je daar extra voor hoeft te betalen. Wel heel erg warm in deze ruimte. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer dat er geen buitenbad is. Prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Johannes,
    6-3-2018

Erg gastvrij hotel. Wel een reistijd van 30 minuten per auto naar het ski gebied.

Goede maaltijden bij halfpension en ruime schone kamers. Leuk zwembad. Balkons zijn niet heel zonnig gelegen in de winter. Het plaatsje is gemoedelijk en gezellig en heeft behoorlijk goede mogelijkheden om inkopen te doen. Uiteraard wel rekening houden met lokale gebruiken zoals winkelsluiting op zaterdag vanaf 12:00 uur.

Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 40 reviews