vakanties Pozza Di Fassa

Reviews over Pozza Di Fassa

Super!!!

NN,
    14-8-2018

De camping ligt prachtig en in de omgeving kun je hele mooie wandelingen maken (passo Sella is fantastisch). Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Omdat we een "happy family-arrangement" hadden, konden de kinderen onbeperkt (gratis) naar het zwembad. Ook zijn er veel (binnen) speelvoorzieningen voor de kinderen, zoals een indoor-voetbalveldje, playstation, tafeltennis enz. Op de camping staan veel Italianen en Duitsers, maar zeker ook Nederlanders. Onze dochter had genoeg vriendinnetjes. De campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment en is vaak goedkoper dan de supermarkt in het dorp. In de campingwinkel is ook glutenvrij brood, koekjes, vlees (oa hamburgers, worstjes, bbq-spiesjes) en pasta verkrijgbaar. Het restaurant is prima en je kunt er volop (gecertificeerde) glutenvrije gerechten krijgen (oa pizza, lasagne, patat). Deze gerechten kun je ook afhalen. Voor mensen met coeliakie echt geweldig!

Super camping op een toplocatie

Ruud,
    20-7-2018

Camping ligt wat ons betreft super. Zowel qua hoogte (overdag niet al te heet en in de nacht lekker fris (als het erg slecht weer is kan het wel snel te koud zijn)) en centraal in het dal. Supervriendelijk ontvangen en ook het contact tijdens onze week op de camping: allemaal erg vriendelijk. Wij stonden op plaats 247, mooi uitzicht en grote plaats. Super schoon en mooi sanitair.

Kortom: aanrader voor ons. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

Prima hotel voor een mooie wintersport

Aty,
    12-4-2018

Een hotel met zeer gastvrije medewerkers. Bij aankomst een lekker ontbijtje en bij vertrek zelfs nog een avond maaltijd. Mooie sauna en relax ruimte. Alhoewel het even wennen is om met badpak aan in de sauna te zitten. Maar ja dat is Italië. Goed verzorgde kamers met eigen badkamer.

Viendelijk en gastvrij.

Arja,
    2-4-2018

Zaterdagsmorgens bij aankomst stond het ontbijtbuffet al voor ons klaar.

De kamers waren netjes en schoon en al voor 12.00 uur konden we op onze kamer.

Dagelijks was er keuze uit 3 menu's van 4 gangen met altijd een heerlijk saladebuffet. De kwaliteit en variatie van de menu's was excellent!.

Aan het einde van de middag konden we heerlijk ontspannen in de sauna.

Mede door de gastvrijheid van Cristina en Anna hebben wij een onvergetelijke week gehad. Volgend jaar kom ik graag weer terug

Fantastische en mooie luxe camping

Claudia,
    24-1-2018

Luxe camping met veel faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel dat altijd graag wil helpen. Mooi en leuk zwembad met glijbanen, goede fitnessruimte. Dit is echter niet in de prijs inbegrepen; hiervoor moet extra betaald worden. Camping ligt net buiten het dorp; een steile weg naar boven (niet voor iedereen met een fiets te doen).

We hadden een Luxury XL pitch (160m2). Prachtig alleen jammer dat er geen duidelijke afscheiding was waardoor onze directe XL-buren met een grote camper en caravan een stuk op ons veld kwamen. Daarom gaan we dit jaar weliswaar terug naar de camping maar nu in een Luxe Lodge.

Ook hadden we een super de luxe privé badkamer gehuurd. Erg mooi en werd elke dag schoongemaakt.

De kleine minpuntjes die we tijdens ons verblijf hadden:

* de WIFI werkte in zijn geheel niet (of je had 20 seconden wifi maar dan werd je er weer uitgegooid); hopelijk is dat dit jaar beter

* het was een aantal dagen erg druk waardoor tentjes op het gras geplaatst werden waar geen staanplaats was (erg druk dus)

* een ABC met camping/huisregels en tijdstippen van rust was er niet of een handleiding voor het weggooien van afval (zouden wij wel handig vinden)

* veel campers (er is zelfs nog een apart groot veld voor camperplaatsen) die soms tegen je tent of caravan aanstaan waardoor enig uitzicht of privacy totaal weg is

Pozza Di Fassa scoort een 8 uit 10, op basis van 21 reviews