Ortisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

vakanties Ortisei - Sankt Ulrich

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Fantastisch !

Thijs,
    28-9-2018

Dit jaar weer terug geweest in dit hotel. De kamer het zwembad en de service was weer uitstekend. Wij hadden half pension geboekt zeker aan te raden.

net zo goed als vorig jaar. Wij hadden half pension was weer uitstekend.

Gereisd met partner in september 2018

Carla

Carla van der Valk,
    26-7-2018

Een super goed hotel!! Zeer goed eten, vriendelijk personeel en een goede hygiëne! Kortom een aanrader! We komen hier zeer zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2018

Warm, gezellig en mooi hotel Luna Mondschein!

Nikolai,
    26-3-2018

Prachtig mooi weer en een fijne verblijf in het hotel Luna Mondschein! Alles was goed ! Iets minder goed paar mistige dagen!

Gereisd met partner in maart 2018

Mooi hotel, beetje verouderd

Suzanne,
    12-3-2018

Een erg fijn hotel, het is wat verouderd maar het personeel en lekkere eten maakt een hoop goed. Ook de spa is erg mooi. Let zeker op met welke kamer je boekt, de zolderkamers zijn bv een stuk kleiner en donkerder dan de andere kamers. Onze grotere kamer had ook nog een apart 'zitje' met tafel, ideaal om een spelletje op te spelen rustig op de eigen kamer.

Het hotel ligt verder weg van Ortisei dan we dachten, wat voor ons een groot nadeel is. Er is een skibus, maar die gaat 1x per uur en niet ieder uur (als de buschauffeur pauze heeft gaat hij niet). Ook zit deze heel erg vol. Wij verkozen om zelf met de auto naar beneden te gaan, dan doe je er ongeveer 15 minuten over. Er is genoeg parkeerplek onder de skiliften en dit is niet duur (6-8 euro per dag).

Het hotel doet alles om het je naar de zin te maken. Zo was er een avond met live muziek, een avond met hapjes en drankjes vooraf aan het eten, enzovoort.

Gereisd met vrienden in maart 2018

uitstekende gastvrijheid!

Fam. Vreeswijk,
    11-3-2018

Alles top geregeld in het hotel. Heerlijk eten, uitstekende service, mooie juniorsuite, zeer vriendelijke service.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018
Ortisei - Sankt Ulrich scoort een 9 uit 10, op basis van 106 reviews