Sorteren

Reviews over Molveno

Kom er zeker weer terug

Nico Willemse
    17-6-2018

supermooi gelegen dorp aan Molveno meer met leuke terrassen en restaurants

Waanzinnige natuur

Mo
    5-8-2017

De ligging van het meer is waanzinnig mooi heerlijk om dag naar toe te gaan als je aan het gardameer verblijft je kan hier gewoon relaxen is ook een zwembad tegen betaling aanwezig maar je kan ook sportief zijn en wandelen met de gondel naar boven of nog verder met stoeltjes lift en genieten van het uitzicht op de dolomieten ook is er voor kinderen boven een groot klim en speel gebeuren voor natuurliefhebbers een must om gezien te hebben staat ook op de lijst van unesco

Paradijs in de (Brenta) Dolomieten

Onno en Lucia
    17-8-2015

Buitengewoon groene bosrijke bergomgeving, gelegen aan een prachtig helder blauw bergmeer. Vriendelijk plaatsje met nog niet te veel toerisme, goede eetgelegenheden. Een perfecte start voor een actieve vakantie (Bergwandelen, wielrennen, mountainbiken, motorrijden, skieën, parapenten etc.)

Hele mooie omgeving

Jos Smits
    6-7-2015

Mooi voor motorrijders en wandelaars

Mooi dorp in mooie omgeving

Eric Rietman
    1-7-2015

Geweest met motor. Uitermate geschikt om routes en bergpassen te rijden

Molveno scoort een 8,6 uit 10, op basis van 42 reviews