Sorteren

vakanties Molveno

Reviews over Molveno

Accommodatie voldoet precies aan de beschrijving.

Ron
    25-8-2018

Molveno ligt niet meteen naast de snelweg maar voor onze groep motorrijders is dat perfect. Vanuit het rustige dorpje kun je alle kanten uit....

Fantastische ligging, maar wel overpriced

Pietjepuk
    5-8-2018

Sanitair is sterk verouderd (schimmel in de douches) en er is regelmatig kinder disco tot half 11 waar de hele camping van mee geniet. De plaatsen zijn niet al te groot, hebben ook niet allemaal schaduw en de prijzen voor een camoingplek zijn relatief hoog.

De ligging is perfect met een poortje naar een heerlijk helder meer en ook een berglift en prachtig wandelgebied direct naast de camping.

Er is geen verhuur van surfboard's op het meer, dit in tegenstelling tot wat je op internet vindt.

Genoten!

Alice Rispens
    16-7-2018

Heerlijk hotel, mooie ligging met uitkijk op het meer. Ruime, nette kamer, relaxte sfeer gecreëerd door Karin en Maurice en personeel, top!

Voelde als thuis. Heerlijk eten, goede kok. Auto onderdak. Veel mogelijkheden voor uitstapjes, Venetië, bolzano, Trento, Gardameer. En natuurlijk veel wandelroutes. Weer was prachtig. Genoten!

Echt een aanrader, geweldig mooi.

Henk en Geesje
    25-6-2018

Wij vonden het fantastisch bij Karen e Maurice, heel erg behulpzaam. Het personeel was ook zeer vriendelijk,en behulpzaam. Motor aanhanger en auto konden in de garage. ( Dit natuurlijk als er ruimte is) Schoonmaakspullen waren aanwezig , motorkleding kon gedroogd worden. Molveno is ook een heel mooi dorp, en we hadden uitzicht op het meer van Molveno. Motorroutes waren van te voren per mail verstuurd, dus thuis mooi kunnen bekijken en in de Garmin laden. Routes waren ook heel mooi om te rijden, en we hebben genoten. Echt een aanrader voor andere motorrijders.

Geweldig!!

Johan
    14-6-2018

Onlangs een fantastische tijd gehad bij Maurice, Karen en personeel. Wat een fantastische locatie met uitzicht op de bergen en het meer. Erg gastvrij en zeer behulpzaam. Het hotel is erg netjes en het diner erg variërend. De bbq buiten was fantastisch!

Molveno scoort een 8,7 uit 10, op basis van 42 reviews