We hebben een aantal aanbieders voor Molveno voor je op een rij gezet:

Reviews over Molveno

Waanzinnige natuur

Mo,
    5-8-2017

De ligging van het meer is waanzinnig mooi heerlijk om dag naar toe te gaan als je aan het gardameer verblijft je kan hier gewoon relaxen is ook een zwembad tegen betaling aanwezig maar je kan ook sportief zijn en wandelen met de gondel naar boven of nog verder met stoeltjes lift en genieten van het uitzicht op de dolomieten ook is er voor kinderen boven een groot klim en speel gebeuren voor natuurliefhebbers een must om gezien te hebben staat ook op de lijst van unesco

Gereisd met partner in januari 2017

Paradijs in de (Brenta) Dolomieten

Onno en Lucia,
    17-8-2015

Buitengewoon groene bosrijke bergomgeving, gelegen aan een prachtig helder blauw bergmeer. Vriendelijk plaatsje met nog niet te veel toerisme, goede eetgelegenheden. Een perfecte start voor een actieve vakantie (Bergwandelen, wielrennen, mountainbiken, motorrijden, skieën, parapenten etc.)

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie stadje, Oostenrijks schoon en verzorgd

johan-gea,
    13-6-2014

Molveno is een prachtig bergdorpje, helemaal ingericht op toerisme, veel hotels, mooi strand, mooi zwembad en volgens mij 1 camping, prachtig om de omgeving te bekijken, of Trento op een klein uurtje rijden.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Leuk dorp in de Dolomieten

Jacob Mosterd,
    26-2-2014

Het skigebied is bereikbaar via de gondel in het dorpje (Andalo) naast Molveno. Dit is goed te doen (ong. 3km) met eigen auto, busje van het hotel of de skibus. Molveno alleen in de winter gezien, het wintersportgedeelte vindt voornamelijk plaats in Andalo. Van horen zeggen dat in Molveno zomers meer te doen is vanwege het meer.

Gereisd met vrienden in Sat Feb 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig Italiaans dorpje!

Marjan,
    14-8-2013

Molveno is een leuk en gezellig Italiaans dorpje met kleine straatjes en leuke winkeltjes. Bij het meer is altijd gezellig druk. Leuke speelgelegenheden voor de kids met een piraten-speelschip, zandbak en schommel. Ook een volleybalveld en een terrasje. Het meer is wel erg koud om in te zwemmen, zelfs in augustus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Molveno scoort een 8,9 uit 10, op basis van 42 reviews