Mezzana-Marilleva

We hebben een aantal aanbieders voor Mezzana-Marilleva voor je op een rij gezet:

vakanties Mezzana-Marilleva

Reviews over Mezzana-Marilleva

Het is een heerlijk skigebied.

Fam. N.
    11-3-2018

Het skigebied was heerlijk, met veel rode pistes die onze snowboardende kinderen met nog niet heel veel ervaring ook goed konden doen. Bijna alle pistes lekker door het bos. Leuke stukjes "off piste" naast de pistes waar ze veel pret hebben gehad. Bijna de hele week blauwe lucht, zon (Val di Sole!) en geen wind. Heerlijk pasta en houtoven-gestookte pizza's eten op de pistes. Vrijwel overal vriendelijke mensen en eigenlijk nergens heel druk bij de liften (behalve 's morgens de grote gondel). Verder is het dorp jammergenoeg spuuglelijk, de accommodatie was een verschrikking en kwamen we met jonge kinderen niet voor apres-ski.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

ski vakantie, tweede keer in dit gebied

CL
    21-2-2017

Dit is een super skigebied voor de beginnende en gevorderde skiër. Een brede keuze aan pistes en gebieden. Goede horeca op de pistes, je bent tenslotte in Italië. Moderne liften, goed geprepareerde pistes. De skihuur is goed geprijsd, de skipas redelijk aan de prijs Skibus rijdt regelmatig en stopt voor het hotel. Topvakantie, tot twee keer toe!

Gereisd Met vrienden in december 2015

mooie piste,s maar slecht onderhouden

riemersma38
    3-3-2015

Dorp was zeer saai, het skigebied was mooi met lange afdalingen en niet druk. Alleen de pistes werden zeer slecht onderhouden. was in de hele week maar 1x geprepareerd. De skischool voor de kinderen was alleen in het italiaans of pools. spraken slecht engels of bijna helemaal niet. Het hele gebied werd een beetje ingenomen door de jetset uit polen en tjechie. mensen vonden wij niet zo vriendelijk daar. volgende x toch weer naar een ander skiegebied.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel mooi skigebied

de Jager Peter
    23-2-2015

het is een heel mooi, gevarieerd skigebied. Er is maar 1 nadeel en dat is het feit dat je om van het ene skigebied terug te keren naar het andere via een klein, traag en enorm druk liftje dient te passeren. Een oplossing die wij dit jaar ontdekt hebben is om even een kleine 75 meter bergop te gaan (te voet) en iets te gaan drinken in de hut tot je merkt dat de lift minder druk is en dan de lift neemt. De aprés ski mogelijkheden zijn er niet zo groot maar dit werd voor ons goed gemaakt door ons hotel dat elke dag een apres ski organiseerde aan het hotel met DJ en animator erbij.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige natuur

Ad Besems
    3-8-2014

Prachtige wandelwegen in de Dolomieten met een gratis arrangement voor alle vervoer in de regio inclusief bergliften, een riviertje waaraan en waarin van alles gebeurt, berghutten en restaurants met heel schappelijke prijzen, vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in juni 2014
Mezzana-Marilleva scoort een 8 uit 10, op basis van 44 reviews