Mezzana-Marilleva

We hebben een aantal aanbieders voor Mezzana-Marilleva voor je op een rij gezet:

vakanties Mezzana-Marilleva

Reviews over Mezzana-Marilleva

Heerlijk vakantie gehad!

Angelique van Kan,
    19-8-2018

Wat een prachtig hotel! Ontbijt was prima en de omgeving prachtig. Wij hebben heerlijk gewandeld, geshopt, gerafft en bovenal heel erg genoten.

Bij het hotel kun je in de ochtend ontbijten, de keuze op het buffet is meer dan voldoende.

In het hotel is ook een klein zwembad, hier hebben wij 2 keer gebruik van gemaakt, heerlijk om te ontspannen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Niet meer dit hotel

Eric,
    10-8-2018

Het verblijf viel ons tegen. Had veel goede reviews gelezen maar ik denk dat dat voor de winterperiode was.

Geen airco of een blower op de kamer dus erg warm met deze temperaturen. We konden de ramen niet openzetten omdat het andere hotel tot laat muziek speelden. Ook veel luidruchtige jeugd tot na 2300 uur buiten onder je raam. Wij zijn echt geen moeilijke mensen maar na prachtige wandelingen wil je na 2300 wel je rust pakken en dit was onmogelijk. Veel excuses vanuit het hotel want er hadden veel mensen last van. Maar je kan niks met een excuus. We konden helaas niet naar een ander hotel omdat alle kosten volledig betaald moesten worden en dat vonden we een beetje te gek.

Erg jammer, want het geeft wel een donkere wolk boven je vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Toppie

Bert en Anja Roefs,
    7-8-2018

Wij zijn net terug van een week vakantie in Val di Sole.

Het hotel is erg netjes ,schoon en grotendeels mooi gemoderniseerd. Het personeel is erg vriendelijk, zo ook de eigenaar die dagelijks een praatje met iedereen maakt. Ook krijg je goede tips om uitstapjes te maken.

Het eten is netjes verzorgd en je komt er niets te kort. HEERLIJK!

Ook de plaats Mezzana waar het hotel ligt ligt erg centraal om leuke uitstapjes te maken.

Wij hebben er heerlijk gewandeld, een erg mooie streek.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer voor herhaling vatbaar!!

Marjolein,
    25-3-2018

Een heerlijk hotel met vriendelijk personeel en eigenaar, die je vakantie graag tot een succes maken. Uitstekende kamers en lekker eten. De ski bus stopt voor de deur en zet je met een paar minuten af bij de gondel naar het ski-gebied in de prachtige Dolomieten. Bij de service inbegrepen is een verwarmde locker aan de piste voor je uitrusting, zodat je niet met ski's of schoenen hoeft te lopen. Na de ski-pret ontspanning in de sauna en het zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Mooi hotel

Bianca,
    7-2-2018

Net terug van een zalig weekje in hotel monte giner.

Mooi verzorgd hotel,nieuwe kamers zijn heel mooi.Personeel is heel vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Eten is zeer lekker,het ontbijt had wel wat meer afwisseling mogen zijn elke morgen lag er het zelfde.

Gereisd met vrienden in januari 2018
Mezzana-Marilleva scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews