Sorteren

vakanties Mezzana-Marilleva

Reviews over Mezzana-Marilleva

Het is een heerlijk skigebied.

Fam. N.
    11-3-2018

Het skigebied was heerlijk, met veel rode pistes die onze snowboardende kinderen met nog niet heel veel ervaring ook goed konden doen. Bijna alle pistes lekker door het bos. Leuke stukjes "off piste" naast de pistes waar ze veel pret hebben gehad. Bijna de hele week blauwe lucht, zon (Val di Sole!) en geen wind. Heerlijk pasta en houtoven-gestookte pizza's eten op de pistes. Vrijwel overal vriendelijke mensen en eigenlijk nergens heel druk bij de liften (behalve 's morgens de grote gondel). Verder is het dorp jammergenoeg spuuglelijk, de accommodatie was een verschrikking en kwamen we met jonge kinderen niet voor apres-ski.

Fantastische plek.

Patro
    18-9-2017

Ideaal voor wandelaars en rustzoekers.

ski vakantie, tweede keer in dit gebied

CL
    21-2-2017

Dit is een super skigebied voor de beginnende en gevorderde skiër. Een brede keuze aan pistes en gebieden. Goede horeca op de pistes, je bent tenslotte in Italië.

Moderne liften, goed geprepareerde pistes.

De skihuur is goed geprijsd, de skipas redelijk aan de prijs

Skibus rijdt regelmatig en stopt voor het hotel.

Topvakantie, tot twee keer toe!

Frans Someren
    23-1-2017

Fijn skigebied met mooie pistes en door de uitbreiding met Passo Tonale een perfect skigebied voor een hele week ski plezier.

Mooi omgeving met prachtig wandelgebied

Theo Kamp
    6-7-2015

Wandel gebied is mooi maar de wegbewijzering is een drama. Loop een route en de bordjes zijn weg. Zoek maar uit. Veel mensen zijn ook verkeerd gelopen en zelfs verdwaald.

Mezzana-Marilleva scoort een 7,9 uit 10, op basis van 43 reviews