vakanties Merano - Meran

Excellent verblijf - kraaknet - onberispelijke service - prima ligging

Gewoon Super kon niet beter

Welvaert Herman,
    20-6-2018

Alles was top super ligging voor uitstappen zowel te voet als met de bus.

heel vriendelijk personeel lekker eten en ruime kamers leuke vakantie gehad.

Komen nog terug.

Astrid Eisenkeil, Direttrice, 25-6-2018
    Many thanks for your excellent valuation of our hotel. We are happy that you enjoyed the stay with us. Hoping to see you soon again. The 3 generations Eisenkeil and the Meranerhof Team

fantastisch,'s avonds heerlijk eten

Trijnie,
    4-8-2017

Mooie ruime schone kamer, ontbijt goed de jam/marmelade hebben ze zelf gemaakt. Halfpension: heerlijk eten door hun zelf gemaakt de grillavond was perfect. Bijzonder gebouw was eerder een sanatorium. In 15 min. ben je lopend in de stad, via een park. De bus stopt voor de deur dat is ook een mogelijkheid.

Al met al een aanrader, fietsen, wandelen daar zijn volop mogelijkheden voor.

Goede camping. Prima locatie.

ronald,
    3-8-2017

Sanitair is meer dan goed. Plekken zijn netjes. Prima locatie voor de vele activiteiten in de omgeving. Lekker zwembad. Behalve het zwembad geen speelgelegenheid voor kinderen.

Prettig hotel met prima ligging van het centum.

Heemskerk,
    31-7-2017

Perfect hotel qua ligging. Er zijn fietsen beschikbaar. Ruime kamers en goed ontbijt. Prachtige tuin en omgeving. Hotel is minder sfeervol dan de website doet vermoeden.

Merano - Meran scoort een 9 uit 10, op basis van 72 reviews