Sorteren

Reviews over Merano - Meran

fantastisch

Trijnie
    4-8-2017

goed verdiepen in de wandel mogelijkheden en fietsmogelijkheden

de bezienswaardigheden

Prachtig stadje met een unieke ligging.

Thijs Wenders
    29-7-2017
    Mediterrane sfeer met Oostenrijkse gastvrijheid.

Italie met Oostenrijkse charmes en vriendelijkheid

jefgarms
    7-5-2016
    De Oostenrijkse invloeden zijn overal zichtbaar en voelbaar in dit mooie stuk van Italië. Het klimaat is heerlijk, n is het dal te warm, dan brengen de hoger gelegen wandelgebieden wat verkoeling. Misschien 1 minpuntje: er zijn weinig openbare meren om in te zwemmen.

Heel mooi

Paul Peters
    28-9-2015

Ga niet alleen naar de stad, maar verken ook de omgeving.

ook een alm wandeling is uniek

Elk jaar weer!

Zuid Tirol fan
    3-9-2015
    Wij verbleven in Lagundo ongeveer 2 km van Merano. Het is een prachtige omgeving. Het lijkt alsof de Nederlanders Zuid Tirol nog niet "ontdekt" hebben. Het Gardameer ligt maar 1,5 uur verder reizen van Merano maar de Nederlander laten dit gebied links van zich liggen. Ook de accommodaties in dit gebied zijn prachtig. Alles is super schoon. Het heeft meer weg van Oostenrijk, maar het klimaat van Italië. Zo lang het ons gegeven is komen wij hier terug!
Merano - Meran scoort een 8,7 uit 10, op basis van 71 reviews