• Type accommodatie

Levico Terme

Reviews over Levico Terme

Leuk dorp!

Cieke, 16-8-2017
    Gezellig dorpje! Leuke winkeltjes en veel gelegenheden voor koffie en of ijsjes!

Heerlijke plaats!

ChantalM, 3-8-2017
    Al drie keer geweest in Levico. Prima plaats om vanuit Oostenrijk aan te doen. Ondanks dat het in een bergachtige omgeving ligt is het klimaat er in de zomer altijd goed. Sfeervol centrum, goede restaurants. Mooi park en het heeft een therme. Mooi meer, niet al te groot. Veel gras om te liggen. Persoonlijk vind ik twee/drie dagen voldoende, dan heb je het wel gezien. Iets langer als je de omgeving wilt verkennen.

Een heerlijke vakantie!

Herma van der Weide, 20-2-2017
    Levico Terme is een mooi, enigszins rustig italiaans dorp waar je niet over de hoofden hoeft te lopen, maar wat toch de Italiaanse sfeer uit ademt. Wij hadden onze fiets mee en maakten dagelijks een tripje vanaf de camping (Due Laghi in Levico Terme) naar Caldonazzo over een prachtig aangelegd fietspas. Heb je die niet mee dan is dat echt geen probleem, er zijn volop fietsverhuurmogelijkheden. Ook aan andere voorzieningen geen gebrek (goede supermarkt, goede restaurant en heerlijke ijssalons). Het was heerlijk vertoeven in Levico Terme.

Een klein stadje met leuke voorzieningen.

Loek Neele, 3-8-2016

Het Termepark staat vol met bijzondere bomen. Een zeer mooie tuin en bijzonder goed verzorgd.

Leuke kleine winkeltjes met streekspecialiteiten. Bijzonder lekkere pizza's bij restaurant Al Conte.

Leuk dorpje

Y. Commijs, 15-7-2016
    Levico Terme is een aardig dorpje. Je kunt er leuk wandelen, vooral in het park. Er staat een mooie kerk. Tijdens ons verblijf was er een bloemenfestival, waarbij er veel versieringen waren aangebracht in het dorp. Er zijn wat souvenirwinkeltjes.
Levico Terme scoort een 8,4 uit 10, op basis van 200 reviews