We hebben een aantal aanbieders voor Levico Terme voor je op een rij gezet:

Reviews over Levico Terme

Heerlijke plaats!

ChantalM,
    3-8-2017

Al drie keer geweest in Levico. Prima plaats om vanuit Oostenrijk aan te doen. Ondanks dat het in een bergachtige omgeving ligt is het klimaat er in de zomer altijd goed. Sfeervol centrum, goede restaurants. Mooi park en het heeft een therme. Mooi meer, niet al te groot. Veel gras om te liggen. Persoonlijk vind ik twee/drie dagen voldoende, dan heb je het wel gezien. Iets langer als je de omgeving wilt verkennen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijke vakantie!

Herma van der Weide,
    20-2-2017

Levico Terme is een mooi, enigszins rustig italiaans dorp waar je niet over de hoofden hoeft te lopen, maar wat toch de Italiaanse sfeer uit ademt. Wij hadden onze fiets mee en maakten dagelijks een tripje vanaf de camping (Due Laghi in Levico Terme) naar Caldonazzo over een prachtig aangelegd fietspas. Heb je die niet mee dan is dat echt geen probleem, er zijn volop fietsverhuurmogelijkheden. Ook aan andere voorzieningen geen gebrek (goede supermarkt, goede restaurant en heerlijke ijssalons). Het was heerlijk vertoeven in Levico Terme.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje

Y. Commijs,
    15-7-2016

Levico Terme is een aardig dorpje. Je kunt er leuk wandelen, vooral in het park. Er staat een mooie kerk. Tijdens ons verblijf was er een bloemenfestival, waarbij er veel versieringen waren aangebracht in het dorp. Er zijn wat souvenirwinkeltjes.

Gereisd alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellige stad, mooi van grootte

a.beetsma,
    4-10-2015

Wat wij ook heel fijn vonden was het Lago Levico (bijna) op loopafstand van de stad. Schoon zwemwater, goede voorzieningen en een prachtig wandelpad voor een rondwandeling. Als je van 'landart' houdt ga dan vooral naar Sella Art, ongeveer een half uurtje rijden vanaf Levico. De tocht er naar toe en de objecten zelf zijn bijzonder mooi.

Gereisd met partner in juli 2015

Leuk stadje

Alphons en Karin,
    25-9-2015

Het stadje (dorp?) heeft een klein gezellig centrum. Het ligt centraal voor vele uitgaansmogelijkheden. Van lokale gemeente krijg je een toeristen kaart voor gratis gebruik van bus/trein en toegang tot musea/bezienswaardigheden. (Openbaar vervoer is trouwens heel goedkoop: 1,5 uur in de trein voor € 7,50 - vergelijk dat eens met een kaartje naar A'dam: € 48,= !! ) Het Levico meer is goed qua temperatuur om te zwemmen.

Gereisd met partner in september 2015
Levico Terme scoort een 8 uit 10, op basis van 200 reviews