vakanties Levico Terme

Reviews over Levico Terme

Super vakantie

Ilse Groen,
    21-11-2018

Leuke camping met een mooi nieuw zwembad, heerlijk restaurant en een super mooi meer. Nu twee keer op deze camping gestaan en we komen zeker terug. Ook de omgeving is erg mooi en Levico is een leuk dorpje.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 29-11-2018
    Dank u Ilse, het is altijd een groot genoegen om zulke mooie woorden te lezen. Uw tevredenheid is onze prioriteit ... We wachten op u bij de volgende gelegenheid.

Top camping!!

Anja vroom,
    10-11-2018

Geweldige camping in een prachtige omgeving aan een heerlijk meer.

Echt geschikt voor jong en oud.

Veel vertier ......

Schone camping en uiterst vriendelijk personeel.

Wij komen zeker terug op deze camping.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 29-11-2018

Hoe zit het wanneer een van onze gasten zo'n leuke recensie achterlaat? Niets, alleen maar bedankt uit het hart Anja!!

Bij de volgende gelegenheid.

Heerlijk knus stadje

marian Veerman,
    4-11-2018

Het meer dichtbij heeft een natuurlijke bron

Heerlijk vakantie tot rust komen!

Elise,
    16-9-2018

ik heb 3 maanden stage gelopen op camping Due Laghi. ik heb zelf in het animatieteam gewerkt. deze camping bied mogelijkheden voor jong en oud. er is een animatie team afgelopen zomer bestond het animatieteam uit Nederlanders en Italianen. De receptie staat altijd voor u klaar. ook is er een zwembad en het meer op loop afstand. de camping bied veel mogelijkheden. het is een uurtje van Verona en een half uurtje van Trento vandaan 1 tip als je van sportiviteit houd is een activiteit zoals raften erg leuk. verder is het genieten en tot rust komen.

mooie ervaring op camping due laghi.

Elise,
    16-9-2018