Laives - Leifers

We hebben een aantal aanbieders voor Laives - Leifers voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laives - Leifers voor je op een rij gezet:

Reviews over Laives - Leifers

Een gewoon dorpje met niet te veel tratrala.

Salaets Wim
    11-8-2009

Om iets te zien moet je wel even rijden met de wagen om echt mooie wandelingen te maken. In Leifers zelf kun je ook wandelen bv. naar het kapelletje, maar deze zijn wel mooi, maar niet zo adembenemend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Mooie omgeving waar je prachtige wandeltochten kunt maken

fam. Geurts
    30-8-2007

Mooie omgeving waar je prachtige wandeltochten kunt maken.(zie boekje dolomieten van de ANWB ) Trento is een leuke stad. Verona (90km)moet je gezien hebben.In Laives zelf kun je goed terecht voor je dagelijkse boodschappen en een espresso of wijntje.Er is een VVV. De Kalterer See is leuk voor een dagje waterpret.

Gereisd anders in Thu Aug 30 2007 17:16:13 GMT+0000 (UTC)

Camping met prima sanitair

adri
    24-8-2007

Camping met prima sanitair. Zwembad groot genoeg voor de camping, bovendien is er nog een klein binnenbad. Je kunt prima eten op de camping voor weinig geld. Omgeving heeft voldoende mogelijkheden, wandelen, fietsen, stedentrips. Een groot nadeel is de drukke weg die vlak langs de camping loopt. Bovendien is het op de camping zelf 's morgensvroeg ook erg onrustig door steeds vertrekkende mensen. Uitslapen is er dus niet bij!

Gereisd familie in juli 2007

In de zomer van 2006 hebben wij ruim 2 weken op camping in

M. Nitrauw
    8-6-2007

In de zomer van 2006 hebben wij ruim 2 weken op camping Steiner in Leifers verbleven. We hebben het hier enorm naar onze zin gehad. De camping ligt ten midden van prachtige wijngaarden waar je ook wijn kunt kopen. Camping heeft een uitgebreide campingwinkel met verse broodjes en de Nederlandse krant op bestelling. Goede, schone douches en wc's. Enig nadeel vonden wij dat de santair gebouwen op onhandige tijdstippen werden schoongemaakt ('s ochtends rond half 10 en 's avonds rond 7 uur). In de omgeving is veel te zien (vooral op sportief gebied) maar ook de steden Bolzano en Brixen zijn leuk voor een bezichtiging. Het dorpje Leifers heeft 2 supermarkten maar een paar km verderop (in Bolzano) is een grote Spar supermarkt waar werkelijk alles te krijgen is.

Gereisd anders in juni 2007
Laives - Leifers scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews