Reviews over Laives - Leifers

Heerlijke camping met mooi zwembad en fijne sfeer

Jet,
    5-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad op camping Steiner. De camping oogt wat straterig met allemaal postzegeltjes naast elkaar, maar de sfeer is goed. We hebben heel lekker gegeten in de pizzeria. De mensen waren aardig en behulpzaam. Het sanitair was superschoon en het zwembad met de ligstoelen heerlijk na een warme dag. De slager in het dorp beslist bezoeken. Als je van koken houdt, heeft hij prima ingrediënten. In de omgeving is heel veel te doen. Bolzano (je krijgt hiervoor een Bozencard, zodat je vanaf de camping gratis met de bus hiernaartoe kan; heel handig), de Seiser Alm, echt een prachtige alm om een dag heerlijk op te wandelen, de Kalterer See (beetje zoeken naar een vrij strandbad, wij zijn in het Lido beland) en de Bletterbachschlucht, heel leuke wandeling. En toen trokken wij weer door helaas, we hadden hier langer willen blijven. Maar we komen zeker nog eens terug in dit gebied.

Prima camping als wat langere tussenstop.

Chiel Daanen,
    1-7-2018

Wij stonden hier twee nachten op de terugreis naar Nederland. We waren eerst naar de camping bij Bolzano gereden (Moosbauer), maar die was vol. Bovendien vonden we het daar wel erg krap...De plek die we hadden bij Steiner was ruim genoeg, maar wel met steentjes. Heel mooi uitzicht op de omgeving. Voordeel is geen modder, nadeel: geen haring in de grond te krijgen. Er is een schitterend toiletgebouw op deze camping. Je kunt vanaf de camping langs de rivier de Adige naar Bolzano fietsen. Een prachtige fietstocht. Op de camping is een kleine winkel waar je ook brood kunt bestellen. Vanaf de camping zit je in 10 minuten weer op de snelweg.

Geweldig

Fam. Baljeu,
    17-8-2017

Ik was hier met mijn man en 2 kinderen van 11 en 14. Zij vonden het net als ons geweldig! Het heeft een perfecte ligging met leuke restaurantjes en lekker ijs. Ook kijk je op schitterende bergen. Voor onze jongste was het zwembad perfect en zelfs wij hebben er ook nog in gelegen. Voor onze oudste dochter was de WI-FI geweldig. Ook hadden we een mooie en ruime plek onder de druivenboom. Het sanitair was groot en schoon.Echt onze complimenten!

Top hotel, mooie sfeervolle kamers!

Jvh,
    2-7-2017

Mooi hotel, goede service. De kamers zijn sfeervol en modern ingericht

Mooie camping.

Rolfes,
    9-1-2017

We komen hier al 12 jaar. Gezellige mooie camping. Schoon sanitair, fijne eigenaars, schitterende bergen, mooie fietspaden, voelt als thuiskomen. Hier komen we echt tot rust.

Laives - Leifers scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews