We hebben een aantal aanbieders voor Folgaria voor je op een rij gezet:

Reviews over Folgaria

Fantastische omgeving

Addy Dodner
    14-9-2016

Wij waren er in de zomer...want wij wandelen graag .. heel veel mogelijkheden om van de bergen en de natuur te genieten. Ook ideaal voor skiverlof. Folgaria is een klein gezellig stadje, 5 min van het hotel, waar mooi vertoeven is.. winkeltjes .. restaurants en bars zijn er genoeg om s avond nog gezellig iets te gaan drinken.

vooral wintersport gebied

Arie
    17-7-2016

Folgaria en omgeving leven vooral van de wintersport. In de zomer is het betrekkelijk rustig. Op zich mooie omgeving om te wandelen. Op de WO I grens van Oostenrijk-Italië, dus veel historische plaatsen/burchten/musea ed hierover te vinden in de omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2016

Folgaria typisch skidorp

jan
    1-11-2010

Folgaria is een typisch skidorp dat enkele kilometers van de skipistes gelegen is buiten enkele hotels, restaurantjes en wat sportwinkels valt hier weinig te beleven Uitgaan is hier weinig aan de orde blijkbaar is iedereen 's avonds moe van het skien de skipistes zijn niet enorm groot maar wel in orde

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2004
Folgaria scoort een 7,7 uit 10, op basis van 8 reviews